חיפוש באינדקס עסקים

לרגל יום האיידס הבינלאומי.

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 נובמבר 2009

צלצולי פעמונים בקניון רמת אביב

גם השנה, בפעם החמישית בישראל, נשמעו צלצולי פעמונים בקניון רמת אביב: ביום שישי בבוקר, ה- 27/11(סמוך ליום האיידס הבינ"ל שחל ב-1 בדצמבר) הגיעה שורה ארוכה, ממיטב  סלבריטאי,זמרות ושחקניות ישראליות לחנות הדגל של חברת האיפור M.A.C בקניון רמת אביב,על מנת לעזור במכירת סדרת שפתוני ה- VIVA GLAM, אשר 100% מהכנסותיהם מוקדשים לתרומה באמצעות קרן האיידס של M.A.C, בכל מכירה של שפתון "ויוה גלאם" צלצלו המפורסמים בפעמונים כדי לציין את התרומה והלהיבו את ההמונים שהגיעו לקנות.
הכוכבים  שהגיעו: נינט טייב, יעל אבקסיס, צופית גרנט, חלי גולדנברג, הזמרת אילנית,מיקי בוגנים, עינת שרוף, אורנה דץ, עדן הראל, שרון חזיז, אפרת גוש, שרונה ודניאלה פיק, סיוון קליין, נטע גרטי, אפרת רייטן, גלית גיאת, שרית וינו אלעד, רמה מסינגר, הדס קלדרון, חובי סטאר, בקי גריפין, טל מן, איה כורם,  אמילי קרפל, אמני הדראג קיי לונג ועושרי, הזמרת לי טריפון, מורן אייזנשטיין, ,ריקי שמש ואביגיל פרל(מ"הישרדות").
נלהבים ומלאי רצון טוב לעזור, יצאו הסלבריטאים גם מחוץ לחנות, לרחבת הקניון, כדי למשוך תורמים ואף הקפיצו את מכירות סדרת שפתוני הויוה גלאם, כך הגדילו את התרומה לקרן האיידס של MAC.
קרן MAC לסיוע לנפגעי האיידס הוקמה בשנת 1994 ופועלת למען נפגעי האיידס ותומכת בארגונים קהילתיים ברחבי העולם. הקרן נועדה לשפר את איכות החיים ולהציע עזרה רפואית וסיעודית לנשים, גברים וילדים שנפגעו ממחלת האיידס.
מאז הקמתה ב- 1994 גייסה הקרן כ-150 מיליון דולר.
קצת על מה שהתרחש באירוע:
1.אביגייל פרל מהישרדות הגיעה בהפסקה בין שיעורים מהמרכז הבניתחומי בהרצליה שם היא עומלת על התואר השני שלה. אביגייל הגיעה לזמן קצר כיוון שהיתה חייבת לחזור לשיעור אך מכיוון שלא הצליחה בזמן הקצר למכור שפתונים החליטה בכל זאת להתגייס ומכרה אחד..לעצמה.
2.שרית וינו אלעד לא נרתמה רק למלחמה באידס אלא גם לעזרת איכות הסביבה. היא הביאה מהבית 6 אריזות איפור ריקות של חברת מאק ובמסגרת פעילות חברת מאק למען איכות הסביבה- האריזות הריקות הולכות למיחזור ואילו שרית קיבלה ליפסטיק מתנה.
3.עדן הראל סיפרה באירוע שמסגרת פעילותה למען הפליטים מדרפור היא הפיקה קליפ שיוצא השבו לאקרנים. את הקליפ היא הפיקה והזמרת איה כורם שנכחה גם היא האירוע היא הזמרת ששרה את השיר.
עדן הגיעה לקניון ביחד עם בעלה עודד מנשה, בנה אוריה והוריו של עודד. אוריה החל לגלות את ניצני חיידק הבמה שכנראה ירש מהוריו: הוא עמד באמצע הקניון וכשראה שכולם מסתכלים עליו הוא מחא לעצמו כפיים.
4.גלית גיאת השחקנית הגיעה בהריון בחודש השישי. היא באה יישירות מבדיקת סריקת מערכות וסיפרה שהיא ביקשה שלא יגלו לה את מין היילוד כי היא רוצה להיות בהפתעה עם הילד השלישי שלה. בחנות מאק רבים דאגו לה והציעו לה כוסות מים, שתיה ואוכל- היא מאד נהנתה מהסיטואציה וציינה ש"שווה להיות בהריון".
5.עינת שרוף סיפרה באירוע שהיא משיקה השבוע ספר אוטוביוגרפי בשם "יאללה שרים" עליו עבדה במשך כשנה. כל חבריה מערבי השירה בגנקי סייעו לה להוציא את הספר והיא מתכננת אירוע השקה גדול שייערך במסעדת הסלון יחד עם מסיבת יום הולדת.
6.חובי סטאר סיפר באירוע שאינו נוהג לקנות את בגדיו הייחודיים ברשתות האופנה ואם הוא כבר עושה זאת אז רק באאוטלטים כדי לקנות פריטים שהם "אאוט אוף סיזן" וכך לוודא שאף אחד מלבדו לא יילך עם בגדים אלו.
7.אמילי קרפל, אפרת גוש ואיה כורם הן לא רק זמרות שחיות בהרמוניה אחת עם השניה אלא גם ידועות בחוש הסטייל המשובח שלהן בתום האירוע אחזו ידיים ויצאו למסע שופינג מפרך בחנויות הקניון וגם יצאו משם עם יבול פורה.

לרגל יום האיידס הבינלאומי.



עמוד זה נצפה: 428 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור