חיפוש באינדקס עסקים

שושה ועץ המשאלות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 פברואר 2012

שושה - ענהאל שמואלי, ועץ המשאלות. צילום: LAV סטודיו.לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול בשבוע הבא, עמותת נעמ"ת ערכה בחמישי האחרון את אירוע "עץ המשאלות" המסורתי שלה בקניון ויצמן בתל אביב.

במסגרת האירוע נתבקשו העוברות ושבות לרשום משאלה כמוסה על גבי עלה, אותו תלו על העץ שבכניסת הקניון. בין מבקשות המשאלות ניתן היה לראות גם את עינת שרוף ואת שושה – ענהאל שמואלי מ"המרוץ למיליון".

שרוף ציינה כי למרות שישנה בסה"כ 3 שעות בלילה ושאוטוטו היא מצפינה להופעה בטבריה, היה חשוב לה להגיע לאירוע ולהביע את תמיכתה והזדהותה בעמותה ובעבודת הקודש שנעשית. מהצצה חטופה על המשאלה שלה, ראינו כי המשאלה שלה היא שנלמד לחיות בדו-קיום במדינת ישראל ושיהיה שוויון מלא בין גברים ונשים.

גם משאלתה של ענהאל התייחסה להערכה ולכבוד של הנשים. נראה שאחרי שהמשאלה שלה לזכות ב"מירוץ למיליון" לא התממשה, היא עברה למשאלות בסדר גודל קצת יותר חשוב… ענהאל אף הביעה התעניינות רבה בפעילות העמותה, לקחת עלוני מידע ושוחחה רבות עם גליה וולוך, יו"ר נעמת ת"א, ואף שיתפה אותה בסיפור אישי על חברה טובה, שנקלעה לקשיים בחייה ושלמעשה פעילות העמותה הצילה אותה.

בסוף האירוע, שרוף וענהאל הודיעו כי יתרמו כל אחת 1000 שקלים לעמותה. זהבה שלום, מנהלת קניון ויצמן, אשר הייתה אף היא במקום, התרגשה מעצם התרומה והודיעה כי הנהלת הקניון תכפיל את סכום התרומה לעמותה!!

שושה - ענהאל שמואלי, ועץ המשאלות. צילום: LAV סטודיו.
שושה – ענהאל שמואלי, ועץ המשאלות. צילום: LAV סטודיו.



עמוד זה נצפה: 539 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור