חיפוש באינדקס עסקים

לק מונרו סטייל

פורסם מאת: בתאריך: 9 ינואר 2012

בסוף השבוע עלה לאקרנים בארץ הסרט "השבוע שלי עם מרילין מונרו", דרמה סוחפת על דמותה של השחקנית האהובה. שתי חברות לק אמריקאיות הצטרפו לחגיגה סביב דמותה של נורמה ג’ין.
COLOR CLUB לק מונרו סטייל, להשיג בנייל סטודיו.

מותג הלק הניו-יורקי COLORCLUB לא נשאר אדיש לרגל צאתו של הסרט והשיק מהדורה מוגבלת בהשראתה של  השמלה המתנפנפת של הבלונדינית ההוליוודית. השמלה המתנפנפת של מרילין מונרו מעל פתח האוויר של הרכבת התחתית בניו-יורק זכורה היטב לכולנו. המשי הרך הלבן והנקי המתנפנף מעלה מעלה לרגליה הארוכות של הכוכבת הפך מזמן לאייקון שובה לבבות. המותג השיק בהשראת רכות שמלתה של הבלונדינית הסודית ולרגל צאתו של הסרט "השבוע שלי עם מרלין מונרו" מהדורה מוגבלת של 4 גווני לק סגולים בגוונים נשיים תחת השם Monroe’sPurplesilk.
אז למה סגול? הרייט רוז, בעלת המותג מסבירה: "הסגול ידוע כצבע רך ורגוע בעל תפיסה מיסטית חיובית ונבחר באופן טבעי להוביל את מהדורת המחווה של סמל הנשיות משנות ה-50. הסגול הרך והרומנטי מסייע להשגת מראה מקסים ומכשף ועל כן בחרנו לשלב בין שמלתה המיתולוגית של האלילה לגוון הכי חם העונה".
גווני הקולקציה מוצעים בגוונים של סגול בדרגות כהות שונות מסגול כהה בטקסטורת סאטן ועד לסגול לילך בהיר ופסטלי.
להשיג בסניפי רשת נייל סטודיו ברחבי הארץ.

ORLY לק מונרו סטיילגם ORLY – מותג הלק האמריקאי השיק לציון 50 שנה למותה של הכוכבת קולקציית מחווה אדומה בשם Monroe’sRed המונה 4 גווני לק אדומים, מרהיבים אשר יסייעו לכל אחת ואחת להפוך לנשית ונחשקת לפחות כמו מונרו.
קטיה שו, המדריכה הראשית של המותג: "מרילין מונרו היא כנראה אייקון הסטייל הנשי הנחשק הכי גדול בכל הזמנים. חמישים שנה לאחר שמתה, הזוהר ההוליוודי שלה עדיין מהווה מודל לחיקוי בכל מה שקשור לאידיאל היופי הנשי, וכולל סגנון לבוש חובק קימורים, איפור צחור עם כתם של ליפסטיק אדום לוהט, שיערה הבלונדיני הזוהר וכמובן הלק האדום שמרלין כה אהבה. לרגל השקת הסרט "השבוע שלי עם מרלין" השיקה חברתנו קולקציית מחווה אדומה במיוחד המונה 4 גוונים שונים של הצבע שמזוהה יותר מכל עם השחקנית".



עמוד זה נצפה: 488 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור