חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית 2014 של מותג הלקים essie

פורסם מאת: בתאריך: 16 פברואר 2014

קולקציית SHEARLING DARLIN 2014:
"הצבע יכול למלא תפקיד מוביל, אבל פורמולות מתוחכמות, המעניקות פלטה של מרקמים שונים ומגוונים, משחקים את התפקיד הראשי" כך לדברי אסי ויינגרטן, מייסדת "אססי" (essie). גווני קולקציית SHEARLING DARLING הם עשירים, עמוקים ויוקרתיים, "הפכים המושכים זה את זה", "העונה הזו התאהבתי בפסטלים חזקים ובצבעים רוויים ועמוקים מאוד" אומרת ויינגרטן, ומציגה את הגוונים הנועזים והבולטים של העונה.  הקולקציה משווה מראה זוהר ויחד עם זאת כל כך פשוט לביצוע, כל אחת יכולה למצוא את הגוון הנכון והמתאים לה, מחלק ועדין ועד מפתיע וסקסי.

הצבע משחק תפקיד מוביל לא רק בבחירת הבגדים והנעליים שלובשת האישה, אלא גם בבחירת גוון הלק אותה היא בוחרת החל מציפויי צבע של נצנצים דמוי אבקת יהלומים ועד צדפת פנינים מותכת ואבני חן כתושות. לכל גוון בקולקציית SHEARLING DARLING תחושה ייחודית מפתה את החושים.

האישה של "אססי" (essie) מבינה, שעכשיו זה הזמן להשקיע בהצהרת צבע נועזת, מאחר שאין דבר מושלם יותר ממעטה של צבע עכשווי ועדכני, כדי לאפשר לצלוח כל פגישת עבודה, אירוע או חוויה. קולקציית SHEARLING DARLING מפתה ומפנקת שפשוט מרוממת את מצב הרוח בכל פעם שרק תרצי.

קולקציית SHEARLING DARLING:

  • שרלינד דרלינג (shearling darling ) – אדום-שחור {אדום-מהגוני} עשיר חיצונית, חלק כמשי ורך כחמאה, אבל לאדום מהגוני המפואר הזה, יש לב כהה, עמוק שמצית את הדמיון.
  • מינד יור מיטנס (mind your mittens )- כחול-ירקרק {במסלולי סקי} בסימון של שחור יהלום כפול.   Après-ski או בילוי חברתי, הכחול ירקרק בסימון של שחור יהלום כפול מנווט אותך במיומנות במסלולי הסקי ובסצנה החברתית.
  • פרקה פרפקט (parka perfect )- אפור קשמיר מנצנץ ברוגע ובשלווה.  את המומחית לנימוסים עם יכולת אמתית לחבר ולאחד באפור קשמיר הזה המנצנץ ברוגע ובשלווה.                                            
  • סאבל קולור (sable collar )- שזיף קקאו מצדפת פנינים עשירה המוסיף טאץ’ של יוקרה לכל מראה.                                      
  • וורם אנד טוסטי טורטלנק (warm & toasty turtleneck )- אנגורה ורודה. האנגורה הורודה בגון ויסטריה היא סמל ומופת לפיתוי מכרבל.
  • טוגל טו דה טופ (toggle to the top )- אדום גארנט כתוש ומנצנץ תרעידי, תרקידי, תבריקי בדרכך לפסגת האופנה באדום גארנט הכתוש והמנצנץ הזה שזוכה לתשואות רבות.
  • טיפ למניקור ביתי מושלם:
    למניקור הביתי המושלם, לא פחות חשוב מצבע הגוון, גם טיפוח הציפורן. לכן, עשי שימוש בשמן המשמש להזנה וחידוש העור שסובב את הציפורן (APRICOT) , לאחר מכן מרחי שכבת – All in one המשמש כמחזק ציפורניים ושכבת בסיס, מרחי 2 שכבות של צבע ה-essie האהוב עלייך, ולסיום מרחי שכבה נוספת של All in one לגימור מבריק

 


צילום: יח"צ אסי



עמוד זה נצפה: 442 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור