חיפוש באינדקס עסקים

המסלול המהיר לחופשה

פורסם מאת: בתאריך: 23 אוגוסט 2015

נסיעות וטיסות בחיים המודרניים הפכו לדבר שבשגרה. הנוסעת המתמידה מרים זהבי, נשיאת חברת הקוסמטיקה הבינלאומית ’כריסטינה’, מעניקה טיפים חשובים ביותר שיעזרו לכן להתארגן לנסיעה, לעבור את הטיסה בשלום ואפילו ליהנות מטריקים זריזים במלון שיגרמו לכן להראות מיליון דולר

בשנה ממוצעת אני מבלה שעות לא מעטות על מטוסים, בנמלי תעופה ובבתי מלון במדינות שונות בעולם. נוכחתי לדעת שאחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפניי הוא להישאר מטופחת גם בזמנים אלו, כשאני יורדת מטיסה וחייבת להגיע מיד לפגישה, או כשזמן ההתארגנות במלון הוא אפסי יחסית לזה שאני רגילה לו בבית. לכן אמצתי לעצמי תכנית משולשת בעזרתה אני (ועכשיו גם אתן) מצליחה להרגיש  כמו מיליון דולר. 
 
שלב ראשון: ההכנה
 
"שלב האריזה הוא אחד השלבים הקריטיים ביותר. באופן כללי אני לא ממליצה להתחיל להשתמש בחומרי טיפוח חדשים בזמן נסיעה (אפילו לא כאלה שרכשנו בדיוטי פרי), ולכן מומלץ לרכוש בחנויות זולות כדוגמת "הכול בדולר" בקבוקונים קטנים אליהם תוכלו להכניס חלק מהמוצרים המונחים אצלכן על המדף: חומר ניקוי רב שימושי המסיר איפור ומנקה את הפנים, לחות שיש בה מסנן קרינה, סקראב עדין לניקוי ומסיכה מפנקת לגוון אחיד ולטיהור" – מסבירה מרים זהבי נשיאת חברת הקוסמטיקה "כריסטינה".  "לתיק היד במטוס הכניסו תרסיס מים מרעננים בניחוח האהוב עליכן, מברשת שיניים, טיפות עיניים (כמו סטילה) ליובש שעלולים לגרום המזגנים, לחות לשפתיים ורול עיניים- המסוגל בשניות להעניק מראה זוהר וגמיש לעור". – מוסיפה זהבי.  
זכרו: במטוסים היוצאים מישראל, בטיסות פנימיות ובטיסות החוזרות לישראל, כיום יש הגבלה על העלאה של מוצרים נוזליים לטיסה. 
 
טיפים לטיפוח לקראת טיסה

שלב שני: הטיסה
 
נשים רבות אוהבות לעלות למטוס כשפניהן מאופרות, בין אם מתוך הרגל ובין אם מתוך רצון להראות טוב כשהן מגיעות לנקודת היעד. על בשרי למדתי שגם האיפור האיכותי והיוקרתי ביותר פשוט לא נראה טוב אחרי שלוש שעות טיסה לאירופה (והרבה יותר גרוע אחרי 10 שעות טיסה למזרח הרחוק). לפיכך, ההמלצה הכי טובה שלי היא לא להתאפר לפני הטיסה. לנקות את הפנים היטב, להרוות את העור בלחות (שיהיו מאגרים ליובש בטיסה) ובמהלך הטיסה פשוט התיזו על עצמכן מים מרעננים. אם אתן רוצות להראות נהדר לפני הנחיתה, קחו איתכן בתיק היד את האיפור ההכרחי-מייק אפ, סומק , מסקרה וליפסטיק. כשעה לפני הנחיתה תוכלו להתאפר בחדר השירותים במטוס. אגב, כדי לפתור את בעיית החשמל הסטטי בשיער ממנו נשים סובלות נשים רבות בזמן טיסות – ניתן להתיז מעט מהמים המרעננים גם על השיער ולסדר אותו כרצונכן. 
 
פעולות נוספות אותן אני ממליצה לבצע בטיסה הן כמובן שתייה מרובה (של מים ולא אלכוהול) שתסייע גם להרוות את העור וגם תאלץ אתכן לקום וללכת לשירותים. פעולת ההליכה חשובה בזמן טיסה כדי להמריץ את מחזור הדם ולמנוע קרישים העלולים לצוץ. בזמן הישיבה בכיסא חלצו נעליים והשתדלו לסובב את כפות הרגליים כמה שיותר. במידה והחלטתן לישון עם כיסוי עיניים-קחו שתי רטיות צמר גפן וטבלו אותן במים פושרים או אפילו בתה אותו מחלקים הדיילים במהלך הטיסה, הניחו על העיניים ואת הכיסוי מעליהן. כך תצליחו ליהנות משתי ציפורים במכה: גם למנוע יובש וגם לצמצם נפיחויות במידה ויתרחשו. 

שלב שלישי: לאחר הנחיתה
 
הגעתן למלון, אתן מתות לפנק את עצמכן באמבטיה אבל חייבות להתארגן במהירות ליציאה? כנסו למקלחת זריזה אך מתוכננת היטב: בשלב הראשון שטפו את הפנים ומיד לאחר מכן מרחו מסיכת פנים. בזמן ההמתנה להסרתה מומלץ להסתבן ואפילו להרטיב את השיער (אם אין זמן לחפוף) ואז להסיר את המסיכה ולצאת כמו חדשות מהמקלחת. 
 
כשהזמן מאפשר הניחו באמבט מלח גס (ניתן לבקש משירות החדרים) או לסרוגין מלחים ייעודיים לכך (לעיתים מלונות מפנקים עם מוצרים שכאלה) וטבלו את הרגליים לרבע שעה לפחות. כך הנפיחות אותה הספקתן לצבור בטיסה תעלם כלא הייתה. 
 
ושתהיה נסיעה טובה!
 


עמוד זה נצפה: 513 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור