חיפוש באינדקס עסקים

טיפים ועצות לעיצוב שולחן חגיגי לפסח

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 אפריל 2008

לקראת חג הפסח הקרב ובא ולמען אלו המארחים את חבריהם או משפחתם ורוצים להעניק להם חוויה קולינארית ואסתטית במיוחד, נרתמה רשת "המשביר לצרכן" ומציגה סדרת טיפים ועצות לעיצובי שולחן טרנדיים לחג. ריטה מילר, מרשת המשביר לצרכן מספקת טיפים ועצות לעיצוב שולחן חגיגי לפסח:
צבעים – אחד הדברים הבסיסיים ביותר בעת עריכת שולחן החג הוא ליצור הרמוניה בין הצבעים איתם אנו עורכים עיצוב שולחן לחג הפסחאת השולחן. מכיוון שהאוכל צבעוני דיו, יש לבחור כלי הגשה בעלי גוונים המשתלבים יחד בזרימה נעימה לעין. השנה הצבעים השולטים הם לבן, שמנת וזהב הקלאסיים כמו גם לבן ושחור בנגיעות פוקסייה עליז.
סדר בשולחן – כיוון שאנשים רבים יושבים בד"כ בשולחן החג ומכיוון שהוא עמוס במאכלים מעבר לרגיל, יש לנסות לשמור על מראה מסודר. פלייסמנטים, המונחים מתחת לכל צלחת, יכולים לתרום לתחושה שהכל במקומו.
שפת עיצוב אחיד – בכדי לתת תחושת שייכות ואחידות, הכל קשור זה לזה על השולחן, יש "לדבר באותה שפה". להשתמש בחומרים מאותה משפחה. לדוגמא: אם המפיות מעוטרות בפסי זהב, נקשור גם על האגרטל סרט זהב כמו גם על גב הכסא.
אפקט ההפתעה – כדי ליצור עניין כבר בעת הכניסה לחדר בו מתקיימת ארוחת החג, כדאי ליצור הפתעה נעימה שתמשוך את תשומת הלב. למשל: זר פרחים ענק או וילונות מיוחדים המתאימים לשולחן בצבעוניותם. ניתן לשלב מראות קטנות כפליסמנטיים .
התאמת צבעים – התאמת הצבעים היא אחד ממרכיבי העיצוב החשובים. שילוב של צבעי שמנת וזהב או לבן וכסף תמיד הולכים ביחד ויעניקו לשולחן החג מראה חגיגי ומיוחד. מי שרוצה לקבל השראות נוספות להתאמות צבעים יכול לסייר בחנויות כמו המשביר לצרכן ולצפות בעיצובי שולחן ייחודיים.
נרות, פמוטים וסידורי פרחים – רצוי לשמור תמיד על דקורציה נמוכה מגובה עין (פחות 25 ס"מ) או גבוהה מגובה עין, דהיינו מעל 50 ס"מ, על מנת שיהיה קשר עין בין הסועדים.
מזכרת אישית מהארוע – חגים הם זמן של "ביחד", זמן להראות שאכפת לך מהקרובים אלייך. כדאי לפרגן לכל סועד במתנה אישית קטנה כגון: חבק מפיות עם שמו, זר פרחים מיניאטורי בכל צלחת, שושנה עשויה ממפיות נייר המונחת על כל צלחת עם שם הסועד ולמהדרין – אפשר להשתמש במפיות בד נוספות לקישוט עליהן רקום באותיות זהבכסף עשירות שם האורח. ניתן לצרף כרטיס ברכה אישי לכל אורח.
עשה זאת בעצמך – ארוחת החג כרוכה בהוצאות רבות, ניתן לדאוג לעיצוב דקורטיבי גם משדרוג של פריטים שיש בבית עם תוספות לא יקרות. לדוגמא: ניתן לעטוף נרות בסרטי תחרה או סאטן, את הכיסאות ניתן לעטוף בבד תוך שילוב קשירה של סרט סאטן דבר שיצור מראה מהודר ומרשים ובכך ניתן להקטין את ההוצאות על הדקורציה.
שבירת האור –  כדאי להשתמש בכלים מזכוכית צבעונית כיוון שהאור ובמיוחד אור הנרות נשבר בהם בצורה ייחודית מאוד, המוסיפה משחקי אורות ויוצרת אוירה קסומה בשולחן החג.

 עיצוב שולחן לחג הפסח



עמוד זה נצפה: 600 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור