חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פרופסיונל – BALAYAGE VOYAGE קיץ 2012

פורסם מאת: בתאריך: 8 מאי 2012

לוריאל פרופסיונל - BALAYAGE VOYAGE קיץ 2012. צילום: גון סייקלין.

לוריאל פרופסיונל מזמינה למסע קסום של חופש בערים ובחופים האקזוטיים ביותר ברחבי העולם ומתרגמת את המסע לפלטת צבעים עוצרת נשימה לעונת קיץ 2012 – BALAYAGEVOYAGE בלאייז’ וויאז’.

חופיה התכולים של מונקו, האוויר החם והמבושם של הוואנה האקזוטית והגלים הנושקים לחופיה של האי באלי משתקפים בקולקציה המרהיבה של גווני השמש של בלאייז’ וויאז’ העשירה בגוונים אלגנטיים, חמימים וזוהרים.

מותג מוצרי השיער המוביל לוריאל פרופסיונל, חושף טכניקה חדשנית להעצמת מראה השיער באמצעות גוונים שטופי שמש ואור המשתלבים בהרמוניה מושלמת עם גווני השיער הטבעיים ומאפשרים תוצאות צביעה עוצרות נשימה.

טכניקות המתבצעות באמצעות מספר מוצרים:

  • דיאלייט ודיארישס – פורמולות חדשניות ופורצות דרך, המנהיגות שיטה חדשה של צביעת השיער באמצעות "טון על טון", המשפרת ומעשירה את הצבע בתוך 20 דקות בלבד.
  • הבהרות – סדרת מוצרי הבהרה חדשניים המטפחים את השערה ומעניקים גווני בלונד טבעי, טהור וזוהר.

לקבלת תוצאות מושלמות, מעצבי השיער מומחי לוריאל פרופסיונל, יתאימו באופן פרטני לכל לקוחה את הגוונים הנכונים והמתאימים לה ביותר, תוספות של נגיעות קלות ועדינות של צבע הנותרים על השיער לאורך זמן. אידיאלי לנשים הרוצות להדגיש את הגוונים טבעיים בשיער בנגיעות שמש קלות, מבלי לחזור על הפעולה כל מספר שבועות.

למידע, שאלות ולבירור מעצב שיער במספרה הקרובה לביתך, טלמסר: 1800-301-666

לוריאל פרופסיונל - BALAYAGE VOYAGE קיץ 2012. צילום: גון סייקלין.

לוריאל פרופסיונל - BALAYAGE VOYAGE קיץ 2012. צילום: גון סייקלין.
לוריאל פרופסיונל – BALAYAGE VOYAGE קיץ 2012. צילום: גון סייקלין.



עמוד זה נצפה: 490 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור