חיפוש באינדקס עסקים

לה ז’ורנל בסטודיו וולה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 פברואר 2008

בלעדי לפורטל היופי הישראלי-בראש.
צוות מגזין לה ז’ורנל שעדיין מקבל תגובות נלהבות על האירוע שערך לפני כשבועיים "כולן מנצחות", להעלאת המודעות לסרטן השד, חזר בשבוע שעבר מביקור ארוך ומעניין בברלין (רק עבודה, לא נופש חס וחלילה), שםשניר כחלני בוחן את עבודתה של מרטינה אכט התארח בסטודיו וולה המקומי. סטודיו וולה בברלין הוא אחד משמונה של חברת הצבעים וולה, שנמצאים במעמד של סטודיו בינלאומי המבצע יום יום הדרכות וסמינרים למעצבי שיער מכל העולם. מהסטודיו הזה כמו מהאחרים שפזורים במוסקבה, טוקיו, ניו-יורק, פריז ולונדון, יוצאת מדי שנה הבשורה של וולה בדמות הטרנד ויז’ן המצוין.
ביקור צוות לה ז’ורנל בסטודיו וולה ברלין התקיים ביום שבו מצולמת לערוץ המסחרי של גרמניה, SAT-1, הגדולה שבמעצבות השיער הגרמניות, הלא היא מרטינה אכט. מרטינה, צולמה לפינה קבועה בתוכנית הבוקר שבה היא מציגה Make-over (
מהפך: לפני ואחרי) לדוגמנית ודוגמן שיער. במסגרת הביקור, זכה עורך מגזין לה ז’ורנל, שניר כחלני, לקיים עמה ראיון בלעדי שיתפרסם בגיליון לה ז’ורנל הקרוב. ניסינו לחלץ משניר הצהרה וקיבלנו תשובה דיפלומטית: "נו, שניר, אז איפה יותר מעניין? מאחורי הקלעים של תוכנית הבוקר בערוץ 2, או לפני המצלמה של הערוץ הגרמני?"
שניר: "מרטינה מאוד נחמדה וחביבה (הערת המערכת: ונראית מצוין לגילה), הגרמנים היו מאוד אדיבים וסטודיו וולה בברלין מתוקתק ומקצועי להדהים. מצד שני, באולפני הרצליה יש את קארין מגריזו. אפשר לסגור על תיקו?"

סטודיו וולה בברלין



עמוד זה נצפה: 409 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור