חיפוש באינדקס עסקים

גרלן – מראה איפור אביב 2013: סגול מכושף

פורסם מאת: בתאריך: 10 פברואר 2013

גרלן - מראה איפור אביב 2013: סגול מכושףמותג הקוסמטיקה הבינלאומי גרלן מציג: מראה אביב 2013: סגול מכושף. גוני סגול זוהרים ועוצמתיים, משולבים בוורוד עדין וחושני, נגיעות של תפוז כתמתם ומגע קל של גוני ירוק בהיר. אוליבייה אושמזו, רב אמן בתחום מגמות האיפור, מציג את המראה החושני של גרלן לאביב 2013 שעל פיו סגול הוא השחור החדש. סגול קלאסי, עמוק, ואלגנטי, שמשתדך מצוין לגוני הוורוד העדינים.

האישה השיקית של "גרלן פריז" ממשיכה להוביל את מגמות האיפור – צעירה יותר, מורדת ומעיזה. מראה האיפור של גרלן לעונת אביב 2013, מאגד בתוכו מגוון רחב של מרקמים, בגוני הסגול והוורוד, שעוצבו ופותחו על ידי המנהל האמנותי של גרלן, אוליבייה אושמזו.

את המראה החדש מציגה דוגמנית העל נטליה ודיאנובה, אייקון של יופי קלאסי המשדרת מסר של אלגנטיות פריזאית ואופנת עילית, בהשראת האביב הססגוני, המשופעת בעוצמה ממגנטת, של גווני האביב הססגוניים.

ודיאנובה מציגה עור פנים טבעי וזוהר, עם פניני המטאוריטים, ברמיזה של נצנוץ ססגוני. העיניים אפופות מיסתורין, המודגשות במסקרה בגוון שחור פחם וצלליות בגוני סגול, עם נגיעות של כתום במרכז עפעף גלגל העין, להענקת אור. הכתום יוצר טוויסט חדש וחצוף, ומעניק לפלטת הצלליות אפקט זוהר.

גרלן - מראה איפור אביב 2013: סגול מכושף
גרלן – מראה איפור אביב 2013: סגול מכושף.



עמוד זה נצפה: 369 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור