חיפוש באינדקס עסקים

גרלן במראה לסילבסטר 2013

פורסם מאת: בתאריך: 25 נובמבר 2012

גרלן במראה לסילבסטר 2013. צילום: דודי חסוןמראה האיפור של גרלן לערב הסילבסטר, שואב את השראתו  מהבושם המיתולוגי LIU של גרלן שנרקח בשנת 1929 ומהתרבות היפנית המסורתית, שקיבלה פרשנות אורבנית מודרנית: פנים נקיות ומוארות, לצד עיניים ושפתיים מודגשות, בשילובי צבעים ססגוניים, וטקסטורות.

האופנה היפנית, נחשבת בשנים האחרונות לשם נרדף לסטייל נועז, אקלקטי וצבעוני, השאוב ממספר סגנונות בולטים באופנת הרחוב, הלבוש המסורתי וסרטי האנימציה. האיפור, מתכתב עם המיתולוגיה היפנית העתיקה, כאשר ההשראה לאיפור היתה גיישה יפנית מסורתית אשר נולדה מחדש כנערת קוטור מתוחכמת,  המצליחה להחזיר את האלגנטיות של עידן "הזהב" המקבל משמעות חדשה.

מראה האיפור  של "גרלן" לערב הסילבסטר, שואב את השראתומהבושם המיתולוגי LIU של גרלן שנרקח בשנת 1929 ומהתרבות היפנית המסורתית, שקיבלה פרשנות אורבנית מודרנית, המבוססת על פנים נקיות ומוארות, לצד עיניים ושפתיים מודגשות, בשילובי צבעים ססגוניים, וטקסטורות.

האופנה היפנית, נחשבת בשנים האחרונות לשם נרדף לסטייל נועז, אקלקטי וצבעוני, השאוב ממספר סגנונות בולטים באופנת הרחוב, הלבוש המסורתי וסרטי האנימציה. האיפור, מתכתב עם המיתולוגיה היפנית העתיקה, כאשר ההשראה לאיפור היתה גיישה יפנית מסורתית אשר נולדה מחדש כנערת קוטור מתוחכמת, המצליחה להחזיר את האלגנטיות של עידן "הזהב" המקבל משמעות חדשה.

את מראה הסילבסטר מציגה דוגמנית העל נטליה ודיאנובה, אייקון של יופי קלאסי, המשדרת מסר, של אלגנטיות פריזאית ואופנת עילית.
פנים – במראה עור  פורצלני – טבעי.
לחיים – סמוקות ומפוסלות, בגוני אפרסק וחום, במרקם רך ומשיי, המתמזגים בצורה מושלמת עם גוון העור, למראה ויטאלי ורענן.
שפתיים – בגוני השזיף או הזהב, כאשר "הג’וסיות" של השפתיים מעניקה "קונטרה" לטקסטורת המט המפודרת של הפנים.
עיניים – מפתות וממגנטות, המצהירות על ניגודים  מוארים, במראה ממגנט ועוצמתי,  עם צלליות "טורנדוט", בהשראת אופרת "טורנדוט" – נסיכת הקרח של פוצ’יני, כאשר הצבעוניות האקסטראווגנדית מקבלת השראה מהשלמות היפאנית, בגימור אסתטי ומתוחכם, בגווני  שזיף, חום, כתום וורוד, מודגשות בזווית אלכסונית, השולחות "קריצה" לפנים הבהירות..
גבות – מודגשות בעפרון ליצירת אפקט מורם, מלוכסן וגבוה, על ידי שרטוט החלק הסופי של הגבה מעל הגבה הקיימת וריסים אולטרה שחורים מעובים, ליצירת מניפת ריסים דרמטית, עם אפקט תלת מימדי.

 



עמוד זה נצפה: 459 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור