חיפוש באינדקס עסקים

לאלין ואחת מתשע – הגברת המודעות לסרטן השד

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 אוקטובר 2011

Laline למען העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד
במסגרת הפעילות תמכור Laline  בושם Eau de toilette  ובושם רול און Perfume oil roll on  בצבע ורוד המאפיין את צבעי העמותה ובניחוח וניל פצ’וליש- 20% מרווחיו יועברו לעמותת אחת מתשע.
רשת Laline, הרשת הבינ"ל למוצרי טיפוח לגוף ולנפש, שבחרה כחלק מהמחויבות החברתית שלה לשתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", הפועלת למען נשים חולות סרטן שד וקרוביהן ולהעלאת המודעות למחלה, יוצאת במגוון פעילות לקראת חודש המודעות הבינלאומי ויום המודעות הישראלי החל ב 31/10/11.
בחודש הקרוב תצא הרשת במספר מהלכים אשר יסייעו לעמותה להפיץ את מטרותיה, תוך מתן בולטות ונראות ברצפת החנות וחשיפה בתקשורת. 20% מהרווחים יועברו לפעילות העמותה.

שיר גור, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע", אמרה היום כי מודעות למחלה ובדיקה מוקדמת יכולים להביא לסיכויי החלמה של למעלה מ- 90%. כל אישה ואישה צריכה לקחת את האחריות על גופה ועל בריאותה ולהבין את המשמעות של הנתון הזה.

בין המהלכים המתוכננים:
1. בושם וורוד Laline- בושם Eau de toilette  ו Perfume oil roll on Laline  ורוד ש- 20% מרווחיו יועברו לעמותת אחת מתשע במהלך חודש אוקטובר.
2. כרטיס מעקב היבדקות – כרטיס "אישינשי": עיצוב והפקה של כרטיס ייחודי המסייע לנשים במעקב היבדקות, כל אישה שתרכוש מוצר תקבל .
3. תזכורת -כל לקוחה תקבל בחשבונית שלה, ברגע הוצאתה מהקופה תזכורת: "אחת משמונה נשים תחלה בסרטן שד- גילוי מוקדם יכול להציל חיים. בדקי את עצמך באופן קבוע בהתאם לכרטיס המעקב אישי נשי המצורף. לפרטים: עמותת "אחת מתשע", 1-800-363-400"

בושם של לאלין- קמפיין להגברת מודעות גילוי מוקדם של סרטן השד



עמוד זה נצפה: 379 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור