חיפוש באינדקס עסקים

כתמי פיגמנטציה- הגורם והטיפול

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 ספטמבר 2011

נשים רבות המשזפות את עורן במהלך הקיץ, מגלות על עורן כתמים כהים, המצטברים במקומות מסוימים בגוף. החשיפה לשמש גורמת לתאים המלנוציטים בעורנו לייצר כמות מוגברת של פיגמנט המלנין שנועד להגן על עורנו מפני קרינת השמש. אך לא תמיד הפיזור של אותם פיגמנטים נעשה באופן אחיד בעור וכך נוצרים כתמים. הכתמים הכהים, קטנים או גדולים, נקראים: כתמי פיגמנטציה. חלק מהכתמים ייעלמו זמן מה לאחר שהופיעו, אולם חלקם יישארו עמנו, באופן קבוע. בכדי לחזור ולקבל מראה עור חלק, בעל גוון אחיד, יהיה צורך לבצע טיפול להבהרת העור כדי להעלים את כתמי הפיגמנטציה.

חברת BIO-VISAGE ביצעה מחקר בנושא כתמי פיגמנטציה במשך 7 שנים והיא מתחייבת לתוצאות ומבטיחה שאם תוך חודש של טיפול, לא תחושו בהבדל, תוכלו להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי מלא עבורו!
לדברי טל חלבי – מנכ"ל חברת הקוסמטיקה  BIO-VISAGE, המשיקה סדרת מוצרי הבהרה לכתמי פיגמנטציה, לאחר מחקר בן 7 שנים: "בכתמי הפיגמנטציה מומלץ לטפל במהלך עונות הסתיו-חורף משום שבמהלך תקופה זו נזקי השמש מתונים יחסית וזהו חלון הזדמנויות מוכח לטיפולי אנטי-פיגמנטציה. חשוב לציין כי כתמי פיגמנטציה יכולים לצוץ גם בעקבות שינויים הורמונאליים, למשל לאחר היריון, בעת נטילת גלולות נגד היריון, או בעקבות תרופות הורמונאליות אחרות". 
כאמור, במקרים של פיגמנטציה קלה ניתן לנסות להעלים את הכתמים באמצעות תכשירים המיועדים לשימוש ביתי והנמכרים בבתי המרקחת והפארמים השונים ללא מרשם רופא. התכשירים של חברת "BIO VISAGE" נמכרים לכלל האוכלוסייה ללא מרשם רופא.
הסבון של ""Bio-Visage מיועד להבהרת הפנים והצוואר. התכשיר בעל מרקם עדין עם אפקט הבהרה המצטיין בניקוי יסודי, הסרת תאי עור מתים ושרידי תכשירים קוסמטיים, אינו מייבש את עור הפנים ומשאיר אותו חלק ורענן.הוא משמש להבהרת כתמי פיגמנטציה וכתמים הורמונאליים. מכיל תמציות אנטי אייג’ינג ורכיבים המחדשים את העור.  הסבון מיועד לשימוש יום יומי ולהשלמת טיפול ההבהרה מומלץ לשלב עם קרם ההבהרה של "Bio-Visage". לפני היציאה לשמש, יש להשתמש במסנן קרינה עם מקדם 50 לפחות.
הקרם מטפל בכל סוגי הכתמים שנוצרו במהלך החיים, כתמי שמש, כתמי הריון ולידה, כתמי גיל, כתמי כבד, הצטלקות של אקנה ונמשים. הקרם מכיל תמציות אורגניות טבעיות, בשילוב ויטמין C.E.A ומינרלים מים המלח.קרם ההבהרה מבצע את שלושת הפעולות הנחוצות לעור בריא נקי ואחיד: הבהרה והעלמת כתמי עור, משמש כקרם לחות – יום, משמש כקרם הזנה – לילה.

תוצאות סטטיסטיות של "BIO-VISAGE" להעלמת כתמי העור:
-בגילאי 20-35, מקור הכתמים: גלולות, שמש, הריונות עד 2 לידות, אקנה. הבהרה אחרי: 2-4 שבועות.
-בגילאי 35-50, מקור הכתמים: גלולות למניעת הריון, 4 לידות. הבהרה אחרי: 3-6 שבועות.
-מעל 50 מקור הכתמים: גלולות למניעת הריון, גיל הבלות. הבהרה אחרי: כ-2 שבועות.
-בגילאי 55, מקור הכתמים: כתמי גיל. הבהרה אחרי: 2-7 שבועות.


Bio-Visage
היא חברה ישראלית העוסקת בתחום תכשירי קוסמטיקה, תמרוקים ובשמים,תיקים,מגבות. ליין מוצרי הקוסמטיקה של BIO-VISAGE מכיל מינרלים מים המלח המעושרים בתמציות צמחים, ויטמינים ושמנים ארומטיים, למראה עור בריא וזוהר. מוצרי  הטיפוח מיוצרים בהתאם לתקנים המובילים בעולם, אינם מנוסים על בעלי חיים, ואינם מכילים פארבנים. כלהמוצרים הינם באשור משרד הבריאות הישראלי.  בקו המוצריםיש מעל מאה מוצרי ים המלח,  לטיפוח עור הפנים, הגוף והשיער-לנשים גברים וילדים. רמת המחירים של המוצרים תחרותית, אך עדיין מקפידה על איכות גבוהה ביותר הנאמן.
את סדרת ההבהרה ניתן להשיג ב: סניפי בית טבע עדן מרקט ואצל הקוסמטיקאיות המורשות



עמוד זה נצפה: 539 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור