חיפוש באינדקס עסקים

החלקה יפנית מקצועית אצל יגאל ויצמן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 יוני 2012

החלקה יפנית מקצועית אצל יגאל ויצמן

הטרנד הלוהט של החלקות שיער יפניות הפך להיות עובדה קיימת על ראשן של נשים רבות. האישה הישראלית כבר מזמן לא מתולתלת אלא נהנית מרעמת שיער חלק מבריק ונוח, במיוחד לימות הקיץ החמים.

מעצבי שיער בכל רחבי הארץ מציעים טיפולים להחלקת שיער, ועדיין רבות תוהות אם לנסוע לעבור החלקה יפנית בתל אביב.
תל אביב, מרכז האופנה בישראל, מציעה שלל מעצבי שיער המתמחים בהחלקות שיער וביניהם אומנים מומחים בקנה מידה בינלאומי בתחום החלקות השיער, כמו למשל – יגאל ויצמן.

יגאל ויצמן, מעצב שיער שלקח את תחום החלקות השיער צעד אחד קדימה, צבר ניסיון, בילה במרכזי הדרכה בחו"ל ונחשב כבר מזמן לשם דבר בתחום החלקות השיער ובמיוחד בתחום ההחלקה היפנית.

זה לא שמעצבי שיער בערים וישובים אחרים בארץ אינם מציעים טיפולי החלקה יפנית איכותית, אלא שבתל אביב מרוכזים מומחים בעלי ניסיון יוצא דופן ורמת מומחיות גבוהה במיוחד בתחום החלקות השיער.

במה מתבטאת המומחיות של יגאל ויצמן בתחום החלקות השיער וההחלקה היפנית?
מעצב שיער שמבצע את אותו התהליך להחלקת השיער על כל ראש וכל סוג שיער, טועה ועלול לפגוע בשיער לקוחותיו.
כל לקוחה אמורה לעבור אבחון עמוק ויסודי של מצב השיער והתאמה של הטיפול להחלקת שיער לשיער האינדיבידואלי שלה.

בחירת סוג ההחלקה, ריכוז החומרים, משך הזמן בו שוהה החומר הפעיל על השיער… כל אלה הן החלטות שיכולות לקבוע את התוצאה ואיך השיער נראה ומרגיש בתום הטיפול.

מעצב שיער שהוא מומחה להחלקות שיער אמור גם להדריך את הלקוחה בכל הקשור לשמירה וטיפוח השיער לאחר ההחלקה. להסביר איך ומה לעשות על מנת לשמור על התוצאה ועל בריאות השיער בהמשך.

מעצבי שיער בכל הארץ מציעים החלקות שיער, אבל אם את רוצה החלקה יפנית בתל אביב – בחרי יגאל ויצמן והעניקי לעצמך את הטוב ביותר.



עמוד זה נצפה: 387 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור