חיפוש באינדקס עסקים

כל הטרנדים – טבעות נישואין 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 מרץ 2010

 

מגמה בולטת בעיצוב טבעות נישואין 2010 לנשים, הן טבעות רחבות המשלבות טקסטורות שונות במראה הטבעי הנראה כזריית חול, ריקועי קווים, נקודות, גלים ועוד. טרנד בולט נוסף הוא טבעות רחבות במיוחד הנראות כיצירת אומנות בעבודת יד כשעליהן משולבות בחן מספר טבעות דקות מסתובבות, בגווני זהב לבן, אדום וצהוב כל הטרנדים - טבעות נישואין 2010בגימור מט. עוד טבעות רחבות בעיצוב מעוגל ותפוח (bombe), טבעות ישרות וטבעות קעורות – שאינן נוגעות באצבע ומשוות מראה מאורך.
שילובים של מט ומבריק באותה טבעת: עיצובים מיוחדים בטבעת רחבה המשלבת זהב לבן בגימור מט, ושוליים דקיקים בגימור זהב מבריק המאיר את הטבעת כולה.
שילוב של זהב צהוב עם זהב לבן: עיצובים מרהיבים של טבעות המשלבות זהב צהוב עם זהב לבן ומה שבניהם. שילובי הגוונים השונים של הזהב יוצרים טבעות מודרניות מרהיבות ביופיין.
סט טבעות זהה לשני בני הזוג: אם בעבר הגבר היה מסתפק בטבעת ה"שייבה" הפשוטה ביותר, הרי שהיום גם הגבר רוצה טבעת יפה התואמת לבת זוגו. יותר ויותר זוגות מתאימים לעצמם טבעות בעיצוב זהה, כשלרוב האישה בוחרת בטבעת רחבה והגבר בטבעת צרה, אך בעיצוב זהה.
יהלומים בטבעת אחרי החתונה: מכיוון שעפ"י הדת היהודית אסורה לקידוש טבעת משובצת באבנים, מילר עיצבו דגמים מיוחדים של טבעות שניתן לשבץ עליהן יהלום אחד או מספר יהלומים, לאחר טקס החתונה. כמו כן מילר עיצבה טבעת מקורית המתחלקת לשניים ונראת כאחת – חציה הראשון חלק ומשמשת לטבעת קידושין וחלקה השני משובצת ביהלום כאשר הן מתחבות זו לצד זו ונראות לאחר החופה כאחת.
הקולקציה החדשה המעוצבת על ידי מילר, מציגה מגוון של למעלה מ-100 טבעות, במרקמים שונים, מריקועים עדינים ועד משטחי סאטן חלקים. בעיצוב הטבעות ישנו דגש על האור והאופן בו הוא משתקף ומנצנץ על-גבי הטבעת, בין אם מדובר בטקסטורה שעליה הוא מרצד או במשטח נקי אותו הוא מציף.
לאחרונה אנו עדים לקאמבק של טבעות אירוסין. יותר ויותר גברים כיום רוכשים לכלתם המיועדת טבעת אירוסין. בדרך כלל טבעת האירוסין תהיה משובצת יהלום המייצג יוקרה וטוהר. בקולקציית טבעות האירוסין שעוצבה על ידי "מילר" עיצובים שונים המתאימים לאירוסין, חלקם דגמים קלאסיים בשיבוץ יהלום אחד וחלקם עכשוויים המשלבים יהלומים וזהב צהוב או לבן בעיצוב מסויים.
כמו כן, המומחיות של תכשיטי "מילר" הנה בשחזור של טבעות ישנות או כאלו שעברו בירושה, כך שניתן לשבץ אבן יקרה שנשמרה על ידי האם או הסבתא ולעצב ממנה טבעת ייחודית, אשר מתאימה לכלה המיועדת. זוהי בעצם הדרך להעניק אבן שעוברת במשפחה כחלק מטקס האירוסין ולתת ערך ייחודי ואישי לטבעת.



עמוד זה נצפה: 415 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור