חיפוש באינדקס עסקים

כך תשמרו על השיער שלכם בחורף הקרוב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 נובמבר 2015

בדרך כלל החורף הישראלי עושה טוב לשיער שלנו. אין הרבה לחות והשיער נראה חלק יותר יותר וחיי יותר. אך אסור לנו לשכוח כי בתקופה הזו אנו נתקלים גם ביותר מיקרים של מזג אוויר קיצוני כמו סופות חול, יובש קיצוני וקור. כל אלו דורשים טיפול מעט שונה לשיער. אנו נדרשים לחפוף את השיער בצורה אינטנסיבית יותר כדי לנקות אותו מכל את הזיהום שהעונה מביאה עימה. הדבר גורם להורדה של  השומן הטבעי של הקרקפת שמגן על השיער, לכן בחורף על אחת כמה וכמה אנחנו נדרשים להשתמש במסכה לשיער לפחות פעמיים בשבוע.

כדי לקבל תוצאה טובה, חשוב להתייעץ עם מעצב שיער טוב שיודע לעשות דיאגנוזה נכונה לשיער ולהשתמש בחומרים מצוינים. יש מאות סוגי מסכות כך שאם אישה עם שיער מתולתל ועבה תשתמש במסכה לשיער דק ובוגר היא תקבל תוצאה הפוכה שתגרום לשיער לא להראות טוב.
טיפים לשמירה על השיער - אמיר אליהו
אני אישית במספרה שלי אוהב להשתמש בסדרת מוצרי הטיפוח לשיער ה – BONACURE  מבית "שוורצקופף פרופשיונל". בסדרה זו ניתן למצוא פתרון לכל סוגי השיער מצבוע, בלונדיני, מתולתל, דק, עבה, עם חומרי הזנה מצוינים כמו הקראטין Q10.
אני ממליץ לכן להתייעץ עם מעצב השיער שלכם ויותר מכך, אתן מוזמנות להגיע אליי למספרה שלי בבן יהודה 180 בת"א להתייעצות ואבחון.
סדרת בונהקר של שוורצקופף פרופשיונל


עמוד זה נצפה: 495 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור