חיפוש באינדקס עסקים

אבי מלכה – המלצות וטיפים לשימוש בפן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 ינואר 2008

מעצב השיער ואמן התסרוקות, אבי מלכה, מציג את הטיפים והעצות שיסייעו לנו לשמור על השיער לאחר הפן בדרך הקלה, הנוחה והבריאה ביותר. נשים רבות (וגברים גם) משקיעות זמן רב ולא מעט כסף מידי שבוע, על עשיית פן בין עם במספרה או באופן עצמאי בבית. מסתבר שלא די בעשיית הפן, חשוב לתחזק את השיער לאחר הפן וזאת על מנת להמשיך ולהקנות לשיער מראה בריא ואופנתי ובמקביל להבטיח את עמידותו לאורך זמן.  
טיפים לפני תחילת הפן
  • מומלץ לחפוף את השיער באופן יסודי, זאת על מנת להסיר את כל החומרים (קרמים, סרומים וג’לים למיניהם) הנמצאים על הקרקפת והשערה. שומן מיותר גורם לשיער להראות רפה ולא מאפשר לעבד את השיער בצורה אופטימלית ויעילה.
  • מומלץ להזין את השיער באמפולות העוטפות וסוגרות את קשקשת השערה. פעולה זו מגנה על השיער מפני החום של הפן ובמקביל, השיער מוזן בחומרים חיוניים המקנים לו ברק ונשארים לאורך זמן.
  • במקרה של שיער דק מאוד מומלץ לפני הפן להשתמש בחומרים המעניקים לשורשי השיער נפח בדומה למוס. חומרים אלה מקלים על עיבוד השיער ומעניקים לו טקסטורה עבה יותר.
  • אופן עשיית הפן – ראשית עוד קודם לתחילת הפן יש לייבש את השיער ועיבוד השיער מתבצע אך ורק על שיער לח, אין לעשות פן על שיער רטוב.

ישנם סוגים שונים של פן לדוגמא: פן מתולתל, פן נפוח, פן חיצוני, פן פנימי, והכי שכיח פן חלק. לכל סוג של פן יש את המברשת המתאימה לו, לדוגמא: מברשת קטנה לשיער קצר וקצוץ, מברשת בינונית לתספורות כמו קארה ושיער באורך כתף, מברשת גדולה לשיער ארוך, כאשר ניתן גם להשתמש במברשות קטנות למראה של פן גלי ומתולתל.

בעת עשיית פן יש להיזהר מאוד מפני שריפת שיער. ישנן שיטות לעשיית פן נכון, המברשת אמורה להיות במרחק מסויים מהשיער וזאת על מנת לא לשרוף את השיער. בשיער דק יש להיזהר בצורה משמעותית בעת עשיית פן, כיוון שהשיער נוטה להתחמם ולהישרף מהר מאוד. לא כל מראה מתאים לשיער דק. לדוגמא, פן מתולתל לשיער דק אינו מתאים כיוון שהשיער נוטה ליפול ואינו מחזיק את המראה. שיער עבה לעומת זאת ניתן לעבד בצורה נכונה כמובן לכל סוגי הפן.
יש להיזהר מאוד מעשיית פן בבית כיוון שלא לכל אחת יש את הידע הנדרש לעשיית פן בצורה נכונה. לעיתים קרובות מגיעות בנות למספרה עם שיער שרוף, כיוון שעשו פן בשיטה לא נכונה והזיקו לשיערן כמו גם לקרקפת בשימוש של חום לא נכון ומגע קרוב של הפן.

טיפים לאחר עשיית הפן
  • לאחר עשיית הפן מומלץ לא להתקלח במים חמים כיוון  שהאדים הורסים את הפן ולכן מומלץ לעטוף את השיער היטב בתחילת המקלחת.
  • מומלץ לא לגעת ולסרק את השיער יתר על המידה. סירוק של פעם ביום מספיק ביותר.
  • לאחר ביצוע הפן מומלץ להשתמש במוצרים המיועדים לשיער שעבר פן כגון: סיליקון או סרום. מוצרים אלה שומרים על הפן לאורך זמן ובמקביל מקלים בעיצוב השיער ללא חפיפה.

מעצב השיער ואמן התסרוקות אבי מלכה נחשב כאחד ממעצבי העילית בישראל.

אבי מלכה - המלצות וטיפים לשימוש בפן



עמוד זה נצפה: 604 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור