חיפוש באינדקס עסקים

באתי, סימסתי, ניצחתי – מופע השיער של מגזין לה ז’ורנאל כולן מנצחות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 דצמבר 2007

באתי, סימסתי, ניצחתי – מופע השיער של מגזין לה ז’ורנאל כולן מנצחות. קשה יהיה למצוא מעצב שיער בישראל שלא יודע על קיומו של מופע השיער של לה ז’ורנל בינואר הקרוב. למה? כי האנשים הטובים במגזין לה ז’ורנל לא

כולן מנצחות - מופע השיער של לה זורנל מפסיקים ליחצן את האירוע (כמו שצריך…): השבוע ציפצפו מכשירי הסלולר באלפי מספרות ברחבי הארץ עם ההודעה על פרטי האירוע. "זה פשוט מתבקש להשתמש בכל האמצעים האפשריים על-מנת להביא כמה שיותר קהל לאירוע" מספר לנו שניר כחלני, עורך לה ז’ורנל ומוסיף: "כל החברות הגדולות נותנות כתף, מעצבי השיער כבר עובדים על השואו שיתנו. אנחנו מצידנו, ניתן להם מקסימום חשיפה ונדאג שהאולם יהיה מלא עד אפס מקום". "מופע השיער של מגזין לה ז’ורנל, 28.1.08 קלאב ריו, תל-אביב. לכרטיס פנה לסוכן חברת הצבע שלך" זו לשון הודעת האס.אם.אס שנחתה השבוע במכשירי הסלולר של ספרי ישראל. שאלנו את עורך לה ז’ורנל לפשר הסימוס.
שניר, קסקוסה "סוכן חברת הצבע שלך"?
כרטיסים אפשר לרכוש דרך מערכת המגזין, טלפונית בכרטיס אשראי, או דרך הסוכנים של חברות הצבע שמסתובבים בשטח. אנחנו כבר מוכרים כרטיסים, אבל האינטרס שלנו הוא לשמור על הקשר שבין מעצב השיער לחברת הצבע שתדע כמה מעצבי שיער שלה נמצאים באירוע.
ומי מוביל כרגע במכירת כרטיסים?
אני מבין שאתה רוצה לעשות לי בעיות… אתה בטח לא מצפה שאני אענה לך על זה. חוץ מזה, זו לא תחרות, בסופו של דבר חברות הצבע לא מרוויחות על הכרטיסים. הם נמכרים באותו מחיר בכל מקום. גם אין הזמנות לאירוע כך שרק בקניית כרטיס אפשר להגיע לאירוע.
ומה מצפה למשתתפים?
קודם כל הם תורמים בכך להעלאת המודעות למאבק בסרטן השד. זו המטרה שלטובתה נתרם מגזין לה ז’ורנל. המשתתפים יהנו משואו יפהפה על הבמה, עם עשרות דוגמניות ועיצובים מרהיבים. הכל יוקרן על מסך ענק ובר אלכוהול של בירות יין ומשקאות קלים יעמוד חופשי לרשות המשתתפים.
נשמע כמו מסיבה אחת גדולה.
זו בדיוק הכוונה. הולך להיות ערב שכולו מסיבה אחת גדולה, למען נשים, אותן נשים שמעצבי השיער מטפחים יום יום ואוהבים כל-כך.
ולמה בחרתם את השם "כולן מנצחות" לאירוע?
ALLWINNERS מבחינתנו, זו משאלת לב. הכוונה היא להפוך לאירוע שנתי, קבוע, בהשתתפות של כל חברות הצבע. אירוע שיתמוך במאבק בסרטן השד ויחדיר את המודעות החשובה של הגילוי המוקדם.
יש שמועות על הפתעות על הבמה. פרט  נמק והסבר.
תבוא ותראה לבד. אגב, תתלבש יפה. יהיו ים צלמים וגם לא מעט סלבס שכבר אישרו הגעה ויבואו להביע תמיכה. "באתי, סימסתי, ניצחתי – מופע השיער של מגזין לה ז’ורנאל כולן מנצחות."

 



עמוד זה נצפה: 520 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור