חיפוש באינדקס עסקים

כולם מדברים על החלקה יפנית – המומחה יגאל ויצמן מסביר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 נובמבר 2010

 

כל כך הרבה מעצבי שיער מציעים החלקה יפנית ללקוחותיהם. ויש המון מידע שמסתובב שחלקו נכון וחלקו פשוט – לא נכון.
החלקה יפנית היא שיטה פופולארית להחלקת שיער גלי ומתולתל.
יגאל ויצמן עושה סדר ועונה על שאלות:

האם ההחלקה היפנית מקורה באמת ביפן?
כן. ביפן פותחה שיטה המאפשרת חדירה לעומק השערה, והשפעה על מבנה השערה מבפנים. החומרים המשמשים להחלקה יפנית מיישרים את מבנה כולם מדברים על החלקה יפנית – המומחה יגאל ויצמן מסבירהשערה, מורידים נפח, מזינים את השערה במינרלים, קולגן וויטמינים ומשאירים את השיער חלק מבריק וגולש בטבעיות.

למי מתאימה החלקה יפנית?
לכל סוגי השיער מלבד שיער שעבר טיפולים כימיים חריפים במיוחד. על מנת להסיר כל ספק אני ממליץ ומזמין כל אחת שמעוניינת לעבר החלקה יפנית להיפגש לפני העבודה ולאבחן את מצב השיער מנקודת מבט מקצועית. זהו שלב חשוב מאוד שמבטיח הצלחה של הטיפול ושיער בריא גם אחרי ההחלקה.

כמה זמן לוקח לעבור החלקה יפנית?

כמות הזמן הנדרשת קשורה לאורך השיער. ככל שהשיער ארוך יותר ייקח הטיפול יותר זמן. בשורה תחתונה הטיפול לוקח 3-5 שעות.

וצריך לעבור חידוש להחלקה היפנית. נכון?
השיער שעבר החלקה יפנית יישאר חלק לתמיד. זוהי החלקת שיער לצמיתות. יחד עם זאת, השיער ממשיך לצמוח ואחרי כמה חודשים יש לנו מספיק שיער שצמח באזור השורשים שצריך לעבור החלקה. לכן, כל כמה חודשים, בהתאם לקצב צמיחת השיער, צריך לעבור חידוש להחלקה אבל רק באזור השורשים.

צריך לטפל בשיער בצורה מיוחדת אחרי החלקה יפנית?

רצוי להשתמש במוצרים המיועדים לטיפוח שיער שעבר החלקה יפנית. חשוב להשתמש במוצרי טיפוח לשיער שמתאימים לשיער המוחלק וחשוב לגזור קצוות באופן קבוע כדי למנוע התפצלות בקצות השיער.

איפה כדאי לעבוד החלקה יפנית?
כדי לבצע החלקה יפנית צריך מעצב השיער לעבור הכשרה מקצועית מיוחדת. מעצבי שיער המציעים החלקה יפנית הם בעלי תעודה המעידה על כך. גם החומרים בהם מבוצעת ההחלקה היפנית אמורים להיות מיועדים להחלקה יפנית על ידי היצרן. בקשי לראות ולברר שאכם מעצב השיער שלך עבר הכשרה לביצוע החלקה יפנית ושהחומרים הם מקוריים .

להחלקה יפנית ברמה מקצועית ללא פשרות – אני מזמין אותך לפגישת יעוץ כדי שתתרשמי מהרמה המקצועית, הגישה והתוצאות שאנו מבטיחים ללקוחותינו.



עמוד זה נצפה: 409 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור