מיקי בוגנים יקבל 100 אלף דולר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 דצמבר 2008

רשת "מחסני תאורה", חתמה השבוע על הסכם התקשרות לשנה נוספת עם מיקי בוגנים, במסגרתו ישמש כפרזנטור המותג,  גם במהלך שנת 2009.
איציק חיימוב מבעלי "מחסני תאורה" , מסר כי: "לאור ההצלחה הגורפת אשתקד, בקמפיינים בכיכובו  של  מיקי בוגנים,  הוחלט להחתימו לשנה נוספת.
לדבריו  "בשנת 2008, חלה  עליה של למעלה מ- 30% במכירות של "מחסני תאורה", כמו גם עליה משמעותית במודעות למותג,  ולכן, הוחלט להאריך את החוזה עם  בוגנים לשנה נוספת".
מוסיף חיימוב:  "מקבוצות מיקוד  ומחקרים שביצענו במהלך השנה האחרונה,  עולה כי, למעלה מ- 85% מקהל היעד של הרשת, ידע לחבר בין מחסני תאורה למיקי בוגנים ולמעלה מ- 70%  מהנשאלים ענו כי, הרשת נתפסת כחדשנית, אופנתית וכדאית".
עוד מסר חיימוב: "כי תקציב הפרסום של רשת מחסני תאורה, יגיע בשנת 2009, ל- 11 מליון ₪."
הקמפיין  החדש  עם מיקי בוגנים, יעלה בחודש פברואר, באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד", במסגרתו תשיק "מחסני תאורה"  את קולקציית אביב  2009.
הקמפיין יכלול: סרטי טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ  10 וערוץ 9  (הרוסי). כמו כן, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, במגזינים ובמקומונים,  שילוט חוצות  ונראות כוללת בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
רשת "מחסני תאורה", המהווה 30% משוק גופי התאורה הביתית בישראל,  נמצאת בבעלות נרי ואיציק חיימוב  ומונה  35  סניפים ברחבי הארץ.

מיקי בוגנים ואיציק חיימוב

מיקי בוגנים ואיציק חיימוב

 



עמוד זה נצפה: 609 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור




חיפוש באינדקס עסקים