חיפוש באינדקס עסקים

יריד כלות חכמות 3

פורסם מאת: בתאריך: 31 דצמבר 2013

"יריד כלות חכמות" הוא יוזמה של אוהד נורי, קניין אישי וסטייליסט של כלות. מה שהתחיל לפני שלוש שנים כאירוע חתרני של 6 מעצבים אנונימיים למדי בלופט תל אביבי, הופך כעת לחגיגה של יומיים עם 16 מעצבי שמלות כלה שמלת כלה של נעמה וענת מובילים, 2 מעצבות תכשיטים לכלות, איפור, שיער וכל מה שכלה מיועדת צריכה בדרך לחתונת החלומות שלה, מבלי למשכן את החמות.

היריד יתקיים במתחם האירועים "קליאו" ברח’ יד חרוצים 11 בתל אביב בימים חמישי-שישי, 2-3.1.2014, ויארח את צמרת מעצבי הכלות בישראל: ליהי הוד, אניה פליט, ענבל רביב, ארז עובדיה, לימור רוזן, עובד כהן. דוד חצבני, יאיר ג’רמון, רקל רשף, בירנצוויג, נעמה וענת, שמעון דהאן, יואב ריש, שרון כץ ו"אייזנ-שטיין", את מאפרת הכלות שלי גפני ומעצב השיער בנג’מין רואימי ושתי מעצבות התכשיטים לכלות, עינב פדידה ודנה מנצור, אשר תכשיט בעיצובה עיטר את השמלה שעיצב אלון ליבנה למסע ההופעות של ביונסה.

המעצבים יארחו את הכלות המיועדות כל אחד בביתן אישי מעוצב, עם תאי מדידה ומראות באווירה אינטימית, ויציעו להן שמלות מקולקציות 2013 ו-2012, במחיר קניה הנמוך ב-50% הנחה לפחות ממחיר ההשכרה המקורי של השמלה. המחיר כולל הינומה ושאל לחופה, וכל התיאומים והרסטורציה נעשים בסטודיו של המעצבת בתוספת שלא תעלה על אלף שקלים.

מחיר כניסה: 20 ₪.
שימו לב: בכדי למנוע עומס, יש לתאם שעת הגעה בטלפון מספר:  050-5554286.

"יריד כלות חכמות 3"
מתחם האירועים "קליאו", רח’ יד חרוצים 11, תל אביב
ימים חמישי-שישי, 2-3.1.2014
שעות: חמישי: 17:00-22:00, שישי: 8:00-14:00.
 יריד כלות חכמות

שמלת כלה של ארז עובדיה

שמלת כלה רונן פארצ’ה

מימין שמלות כלה של שמעון דהן משמאל שמלת כלה של רקל רשף

מימין שמלת כלה ליהי הוד משמאל שמלת כלה עובד כהן

מימין שמלת כלה יאיר ג’רמון משמאל שמלת כלה יואב ריש

מימין שמלת כלה בירנצוויג משמאל שמלת כלה אניה פליטצלם: יואב איתיאל
        רון קדמי
       דודי חסון
       איתן טל

     



עמוד זה נצפה: 470 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור