חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית בגדי הריון קיץ 2009 – אבישג ארבל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 פברואר 2009

 

קולקציית בגדי הריון לעונת אביב קיץ 2009 של אבישג ארבל, מושפעת מהטרנד העולמי של חזרה לשנות ה-80 הרוקיסטיות. הקולקציה בולטת במראה אופנתי, טרנדי, עם מגוון גדול של הדפסות, דפוסי רשת ופריטים המאפשרים לכל אישה למצוא מענה לצרכיה בתקופת ההריון. כמו בכל קולקציה, גם הפעם מפתיעה אבישג בפריטים ייחודיים כגון בגד ים סטרפלס המותאם לבטן המשתנה, מכנסיים ואוברול הרמון ומכנס סבא עם פטנט נסתר (בהליך רישום פטנט) הנותן מענה מיידי להתרחבות הבטן.
הקולקציה מורכבת ממספר קבוצות עיקריות:
מודפסים – טרנד אופנתי המוביל בקיץ הקרוב שמושפע ישירות משנות ה-60 הצבעוניות (פופ ארט).
טקסטיל – העונה ניתן למצוא לראשונה בדים בעיצובה הבלעדי של אבישג, מסריגי פס ועד חוטים בצבעוניות משתנה.
שמלות – בהשפעת שנות ה-60 והחום הכבד שמאפיין את אזורנו פיתחה אבישג קולקציית שמלות קז’ואל בכל האורכים, כולל פתרונות מפתיעים לאזור החזה אשר מאפשרים לאישה ההרה "חופש" מחזיות.
Privet Collection
– מותג הבית של שמלות הערב קפץ מדרגה העונה, ניתן לראות לראשונה שמלות עשויות ממשי פראי בסגנון שנות ה-50. במקביל ניתן למצוא קולקציית שמלות וינטאג’ בשילוב תחרה.
ג’ינסים – קולקציית הג’ינסים של אבישג ארבל מציגה מכנסי ג’ינס בשטיפה חזקה וניכרת השפעה של שנות ה-80 במראה זרוק ובהיר יותר.
"אבישג ארבל למהדרין" – לאחר שנה של למידה בנושא גאה אבישג ארבל להשיק את קולקציית המהדרין בה ניתן למצוא חצאיות ארוכות, חולצות מבד אוורירי ונושם, המקיימות את חוקי הצניעות.
שמלות כלה – קבוצה המותאמת לכלות הריוניות. (קבוצה שהולכת וגדלה משנה לשנה). בקולקציה ניתן למצוא כמה דגמים שונים חלקם לקנייה וחלקם להשכרה.

קולקציית בגדי הריון קיץ 2009 - אבישג ארבל

קולקציית בגדי הריון קיץ 2009 - אבישג ארבל
קולקציית בגדי הריון קיץ 2009 – אבישג ארבל

כתבות אופנה וסטיילינג קודמות
המשוגעים לרוק - Lee קולקציית טרום אביב המשוגעים לרוק – Lee טיפים אופנתיים ללבוש במקום העבודה. טיפים אופנתיים ללבוש במקום העבודה.
בראש – פורטל יופי ישראלי 



עמוד זה נצפה: 499 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור