חיפוש באינדקס עסקים

טרנד כחול עמוק

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 אוקטובר 2009

 

לפני המהפכה הצרפתית, כחול היה הצבע של בית האופרה, הצבע של השמיים המקשטים את כיסויי המושבים והטפטים שלו. באותה תקופה, נשים היו צריכות לשחק עם מלבושן והבחירה של הלבוש הייתה גם בהתאם לזמן, האם הלבוש הוא לבילוי בערב או לשגרת היום. על הנשים היה לוודא כי הן מתמזגות היטב עם תיאטרון הלילה ומתערבבות עם האלמנטים, זאת מבלי לחשוף את כלי הנשק של הפיתוי שלהן. היה עליהן לשלוט בגווני השמיים ולהפוך לאלות.
כאשר בוחרים בגוון הכחול רויאל יש להיזהר מאפקטים לא צפויים של האור. כשבוחרים כחול, יש לבחון אותו בזהירות באור יום ובאור מלאכותי – ההבדל יכול להיות מפתיע. צבע כחול הוא החבר הכי טוב של השחור אבל העונה בכל הקולקציות הן באופנה והן באיפור, בולט במיוחד הגוון הכחול רויאל.
זהו גוון המעניק מראה שהוא במקצת מכשף, מעניק תחושה של מסתוריות, המסתורין של לילה בלתי נשכח. הכחול רויאל כולל בחובו מגוון עדין של כחולים אשר מעניקים לתוצר הסופי עומק כובש.
לדברי רחלה גלזר, קניינית ראשית ברשת ביתילי, "השימוש בצבע הכחול משראה אוירה של רוגע בבית. זה לא משנה אם השימוש בכחול הוא בנגיעות קטנות או בקירות שלמים. הכחול על כל גווני הוא צבע מרגיע מיסודו, ומשתלב היטב בגוונים הבהירים". עוד מוסיפה גלזר כי, הכחול הרגוע מסמל את הים והשמיים ובכך מחבר אותנו גם לרוחניות לצד המיסטי ושילובו בבית יוצר חיבור מעניין ועשיר.
לדברי אסנת סופר, מעצבת ראשית של חברת כרמל "ידוע שלצבעים יש השפעה עלינו, בצבעוניות יש חיים ושמחה. המגמות האחרונות מאפשרות לנו לצאת מהמסגרת ולעשות שילובים שהיו נחשבים כבלתי אפשריים. הכול הולך והכול אפשרי. לכן אנו יכולים לשלב לדוגמא בין כחול לבין צבעים נוספים בלי חשש ועם המון חדות יצירה".
לדברי המעצבים של חברת אלוני, היום ניתן לראות את האופנות החדשות ביותר בעולם העיצוב והאופנה גם בחדרי האמבט שלנו. ברשת מציגים לדוגמא, אריחים לבנים אופנתיים משולבים עם פסי קישוט של פרחים בצבעים כחול ולבן, וקיר פסיפס מיוחד בכחול ובלבן. בנוסף, ניתן למצוא אפילו את המוצרים הקלאסיים בשלל צבעים כגון, כיור סיליקון בעל שוליים מנירוסטה בעיצוב מהודר ויוצא דופן בצבע כחול וברזים גמישים בשלל צבעים. הברזים החדשים של היום חדלו מזמן להיות סתם צינור עם ידית, והיום הם הרבה יותר ממובילי מים. הם מובילי סטייל.
הברזים החדשים נועדו להוסיף יופי למטבח ולחדר הרחצה, ומצטיינים בחידושים טכנולוגיים ובשלל עיצובים ייחודיים: ברזים דמויי פרח, ברזי מפל, ברזים ללא ידית, ברזים גבוהים במיוחד וברזים עם חיישנים הצובעים את גוון המים לפי הטמפרטורה כגון כחול קר ואדום חם. לא רק הברזים שמעבירים אלינו מים מגיעים בכחול רויאל, גם בקבוקי השתייה שאנו לוקחים איתנו לכל מקום. Camelbak משיק את Performance, בקבוק ספורט לשתייה.
בקבוק רב פעמי לחיץ המתאים במיוחד לעוסקים בספורט. הבקבוק נוח לאחיזה, קל מאד לנשיאה ובעל נעילה של פיית השתייה, למניעת נזילות גם כשהבקבוק נמצא בתוך תיק. פיית השתייה מסיליקון, המתקפלת לתוך המכסה בכדי לשמור על ניקיונה.
מחיר מומלץ לצרכן – 650 מ"ל 69 ש"ח ניתן להשיג ברשתות ריקושט, למטייל, בחנויות המחנאות והאופניים המובחרות.
גם אצל חברות הקוסמטיקה אפשר למצוא את הכחול רויאל במגוון מוצרים. למשל, Clarins Men מציגה קרם לעור יבש, קרם ג’ל לחות נגד קמטים המסייעים בצמצום הופעת קמטים וקמטוטים בעור הפנים ומטפלים ברפיון העור באזור הסנטר.
מגיע במרקם קרם-ג’ל או קרם לעור יבש. האריזה והמוצר עצמו מגיעים בגוון הכחול רויאל. 50 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן : 318 ש"ח להשיג בסופר פארם.
קייט מוס, סופר מודל ואייקון אופנה משיקה בושם חדש שחושף את הכוח המסתורי והחושני של הלילה – VELVET-HOUR. הבקבוק בצבע כחול עמוק בהשראת הלילה, לוכד בתוכו את המראה הוינטאג’ של קייט מוס יחד עם הזוהר הלילי והחושני שלה. כמו תכשיט יקר המוחבא בחשכת הליל, הבקבוק ממתין להיחשף. האריזה כמו יהלום הלילה, בצבע כחול עמוק במגע קטיפתי שלא ניתן לעמוד בפניו.
א.ד.ט 50 מ"ל- מחיר מומלץ לצרכן 329.90 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.
גם ויקטוריה בקהאם, אייקון האופנה, אינה מקפחת את הגוון הבולט של השנה.
הבושם Intimately-Beckham-Night, בושם בניחוח חושני, נשי עשיר בזוהר מנדרינה, ברגמוט וקינמון. הבקבוק בעיצוב אלגנטי ונקי, זכוכית יפיפייה בצבע כחול רויאל עם מגע מוזהב. א.ד.ט 50 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 291 ש"ח להשיג ברשתות המובחרות.
גם במאדינה מילאנו ובחברת SoftTouch משיקים צלליות ועפרונות לעיניים בגווני הכחול רויאל.
אך לא רק בתחום הקוסמטיקה והעיצוב הכחול רויאל מככב, בתחום האקססוריז גם כן אפשר למצוא את הגוון המסתורי.
בסווטש משיקים את קולקציית סתיו-חורף 09’, סט תכשיטים הכולל שרשרת, טבעת ועגילים עשויים פלדת אל חלד כסופה בשילוב כחול רויאל. בסווטש זיהו את הטרנד העולמי ובחרו בצבע הכחול רויאל כצבע דומיננטי בגלל הגוון העשיר והעמוק שמעניק לכל אישה מראה זוהר, עכשווי ואופנתי.
מחיר 200-300 ש"ח להשיג ברשת חנויות סווטש.
בחורף הזה ניתן לראות בסוורובסקי שפע של תכשיטים מעניינים ומתוחכמים כשהבולטים בהם, הם תכשיטי אובר סייז ופריטים קלאסיים כגון ענקי קריסטלים נוצצים ומושכי תשומת לב בגווני כחול רויאל. עוד ניתן למצוא, צמידים רחבים עם אבני הקריסטל האופייניים והאהובים של סוורובסקי על רצועות עור, עגילי ג’יפסי המתכתבים עם שנות ה-80 ועוד תכשיטים מדהימים המשדרגים כל הופעה.
בתפריט המון תמימות, אהבה, אור ואופטימיות המגיעים בדמות תליוני LOVE, לבבות, דמויות "אלביס ואריקה" אשר עוצבו בהשראת איכות הסביבה והרצון להפוך את העולם למקום טוב ואוטופי.
להשיג בסוורובסקי קניון רמת אביב.
לכבוד הזמן החורפי מזמינים חברות השעונים המוכרות מזמינות אתכם להתעדכן בצבע החם של השעונים. רשת אימפרס מציגה שעוני סופר-סייז גדולים במיוחד לנשים וגברים. שעונים בגווני חורף, כחול רויאל, ומשיקה שעונים חדשים של המותגים: TW STEEL, קלווין קליין, מוריס לקרואה, גוצ’י, לואיס אררד, אומגה, טיסו ועוד.
השעונים בקולקציות החדשות מאופיינים בצבעוניות חורפית, שעוני סופר-סייז גדולים במיוחד ושעונים שיתאימו לטרנד הכחול הרומנטי, האלגנטי והמסתורי שישלוט החורף אצל הגברים והנשים. להשיג ברשת חניות "אימפרס" מבית רולטיים.
גם בקרב חברות האופנה מהווה הכחול רויאל צבע must לעונה הקרובה. קולקציית החורף 09/10 של דיזל, הקרויה STORM, מקבלת את השראתה ממזג האוויר. לצבע הכחול מוטיב חזק ביותר שכן הוא, יותר מכל צבע אחר, מסמל את הקודרות של החורף והגשם המלווה אותו. הקולקציה נעה כחוט השני בין עונות השנה כאשר תחילה מכה הסערה, לאחר מכן עוטף אותנו הערפל ולבסוף מגיעה השמש הנצחית.
להשיג בדיזל רמת אביב, דיזל שנקין ובחנויות המובחרות. כך גם קולקציית החורף של KILLAH, המאפשרת הצצה לקולקציה צעירה וצבעונית אשר בשונה מקולקציות חורף רבות, עושה שימוש בצבעים עזים וחיים; ביניהם כחול רויאל, סגול וטורקיז. בקולקציה, המיועדת לצעירות, ניתן למצוא גם אקססוריז ואביזרים משלימים בצבע החזק של החורף.
להשיג במיס סיקסטי רמת אביב ובפקטורי 54.
קולקציית החורף של שביניון מציעה מבחר של גזרות וצבעים כאשר צבעי החורף הבולטים הם כמובן; הכחולים, האפורים, השחורים והחומים. שמלות סריג מחממות ושמלות חגיגיות המעוטרות פייטים הן רק קצה הקרחון.
להשיג בשביניון רמת אביב ובפקטורי 54.

טרנד כחול עמוק - דיזל
 

 

טרנד כחול עמוק - שביניון

 

טרנד כחול עמוק - אימפרס

 

טרנד כחול עמוק - סווטש

 

 

טרנד כחול עמוק - הבשמים של קייט מוס וויקטוריה בקהאם

 

טרנד כחול עמוק - ריהוט כחול. ביתילי, HOME PAGE, תשלובת אלוני.

 

טרנד כחול עמוק - קלרינס, מאדינה מילאנו, סופט טאץ’

 

 



עמוד זה נצפה: 415 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור