חיפוש באינדקס עסקים

טרנד הצבעים הדואוכרומיים

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 5 דצמבר 2018

מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור מס 1 בעולם*,

משיקה במהדורה מוגבלת את פלטת:URBAN LIGH

המכילה צלליות, שימר וסומק, כולם בגווני דואוכרום ובגימור מטאלי מהפנט במיוחד- בהתאם לאחד הטרנדים החזקים ביותר בניו יורק!

פלטת עיניים ופניםURBAN LIGHTכוללת גווני צלליות בגימור מטאלי הולוגרפי, סומק ושימר.
פלטתURBAN LIGHT–פיגמנטים עזים בעלי השתקפות דואוכרום, המאפשרים יצירת אינספור לוקים טרנדיים
מהדורה מוגבלת למכורים מביני עניין!מחיר מומלץ- 40 ₪

בחודשים האחרונים כבר לא ניתן לטעות: טרנד הצבעים הדואוכרומיים וההולוגרפיים מתחזק ומגיע לגווני האיפור שלנו. מדובר בטרנד ששב אלינו משנות התשעים העליזות, או אז התהדרנו בגוונים הללו במסיבות עם תאורה אולטרא סגולה. כאשר מדובר באיפור, צבעי דואו כרום הם למעשה גוון, שבו משתקף גוון אחר עם תזוזת הראש ושינוי זויות התאורה. הגימור בגוונים אלה שימרי ואינטנסיבי, והדבר מחמיא במיוחד לעיניים, כאשר האור לוכד את הגוונים ומעניק מראה איפור בלתי נשכח.

מותג האיפור המס' 1 בעולם מייבלין ניו יורק משיק פלטת צלליות חדשה –URBAN LIGHT – פלטת עיניים ופנים במהדורה מוגבלת לאוהבי הטרנד. בפלטה 8 גווני צלליות בגימור מטאלי, הולוגרפי, וגוון אחד מאט.בגזרת הפנים, תמצאו בה סומק ושימר בגימור בוהק. הפלטה למעשה מעולה לנסיעות או לתיק האיפור האישי, שכן אם נחבר לה מייקאפ ומסקרה בלבד, נקבל לוק איפור שלם, מדויק והרמוני.

שבוע האופנה האחרון בניו יורק הציג מספר מראות איפור הולוגרפיים וזוהרים. גם אם אינכם מעוניינים לאמץ את  הטרנד לכל חלקי הלוק, תוכלו להוסיפו בעדינות אפילו ללוק היומיומי שלכם בעזרת הגוון הנכון. הוספת גוון בודד על כל שטח העפעף ישיג מראה סולידי אך מבין עניין; משחק של שילוב גוונים ישיג מראה של פייה מהסרטים. במייבלין ניו יורק ברו לקחת את הטרנד הזה צעד אחד קדימה, ולהכתיר אותו כמראה הלאגם של החורף. עקבו:

בכסף נוני יורומוניטור 2017

מייבלין ניו יורק פלטת צלליות CITIY KIT- URBAN LIGHT מחיר  40 שח צילום יחצ חול (1)

התחילו במייק אפ בכיסוי מלא, כי עור מושלם הוא הבסיס לכל מראה איפור. כאשר הוא מדויק, יתר האיפור נראה מקצועי יותר. השתמשו בסופר סטיי 24 נטול השומן, שגם מוגדר כ"פוטורדי", כלומר- יעניק לכם מראה מושלם הן במציאות והן בתמונות.
צרו לוק עיניים מהפנט ומלא אור בעזרת פלטת הצלליות החדשה CITIY KIT- URBAN LIGHT. התחילו במריחת גוון בהיר אחד על כל שטח העפעף, ולאחר מכן הניחו, בעזרת מברשת, גוון דומיננטי יותר בתוך קפל העפעף. מומלץ: גוון מואר ושימרי בזויות העיניים הפנימיות, יעניק לעיניים שלכם אקסטרא אור והן ייראו עירניות וחיוניות.
השתמשו במסקרה LASH SENSATIONAL של מייבלין ניו יורק על מנת להדגיש ולעבות את מניפת הריסים ולפרוש אותה ככנף.
השתמשו בסומק הורדרדוהדואוכרומי על מנת ליצור הרמוניה; הניחו אותו בטפיחות מברשת על גבי תפוחי הלחיים. את השימר הבוהק מהפלטה הניחו בעזרת מברשת מתאימה על עצמות הלחיים.
לשפתיים חושניות ומלאות- בגוון שלא ימוש מהשפתיים עד תום הערב, השתמשו בשפתון MATTE INK בגוון 05. גוון זה ישלים את הלוק למראה מדויק ולא עמוס מדי, ועל הדרך יעניק אשליה של שטח שפתיים גדול יותר.

להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון 'בתמרוקיות

ואתרי ECOM השונים

MAYBELLINE NEW YORK. MAKE IT HAPPEN



עמוד זה נצפה: 1,195 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור