חיפוש באינדקס עסקים

טרנד הכרום – crinkled chrome

פורסם מאת: בתאריך: 5 דצמבר 2013

רגע לפני ש-2014 נכנסת לפעולה זה הזמן לאמץ את אחד הטרנדים הנוצצים (תרתי משמע) של העונה החורפית: טרנד הכרום.
טרנד הכרום - crinkled chrome
טרנד זה מביא לקצות הציפורניים גוונים של כסף, ברונזה וזהב ועוד תתי גוונים מתכתיים המשלימים את הטוטאלוק כפי שנצפו בתצוגות של מעצבים כמו אלי טהארי, קרלוס מיאלה, ארמני, בלמיין, קולט דיניגן, הרווה לז’ר, ולנטינו ועוד רבים, אשר העלו למסלול עיצובים זוהרים ונוטפי כרום.

crinkled chrome היא פרשנות מעט מודרנית יותר לכרום הבסיסי.  בניגוד למטאלי המבריק והאחיד, מבקש אחיו הכרומתי להציג מגמה דומה אך מתובלת בטוויסט מחוספס יותר: הזהב, הכסף, הברונזה ושארה גוונים המטאלים קיבלו "קמטוטי" כרום מבריקים ובוהקים על בסיס גריסים זעירים ששולבו בנוזל הלק על מנת לשוות לגוון מרקם ותת גוון משתנה בפגישתו עם  קרן האור.

הגוונים הפסטלים הקרים של ירוק הסלאדין הקפוא, לצד הסגלגל הצונן והתכלת המושלג הם אלה שמתיימרים לשמש כאקססוריז אולטימטיבי לכל הופעה –  אדג’י ורוקנ’רול  וקז’ואלי וגלאמי. המראה הראשון אותו משיקה היצרנית בפתחה של השנה האזרחית החדשה מבקש לחבר בין שני קטבים. מחד מראה סולידי, יומיומי, פרקטי ומאידך, בקצה המנוגד לוק "גלאמי" יוקרה ובעל נוכחות עוצמתית יותר. לזה הראשון מציע המותג, פלטת גוונים בהירה, פסטלית, רכה ונשית המתכתבת עם כל הופעה ואת הטוויסט לצבעים המאופקים מביאה הטקסטורה הכרומתית "המקומטת" הנוצרת בשל נוכחותם של הגריסים שנועדו להעצים את הגוון המאופק ולהעניק לו טאץ’ בוהק המזכיר השתקפות נקודות אור על גבי קרחוני הים.  בדומה לקרחוני הים אשר מתקשים לקלוט את קרני האור כך גם הלק מייצר אלומה בוהקת וצרה בכל פעם שהוא "פוגש" בנקודת אור.

בסניפי רשת נייל סטודיו ומניקוריות ברחבי הארץ.
 טרנד הכרום - crinkled chrome

טרנד הכרום - crinkled chrome
צלם:ג’ון וויט



עמוד זה נצפה: 450 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור