חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית לקים לקיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 18 יולי 2013

Summer Chicמראות הלק לקיץ 2013 מותג התמרוקיםCHIC  מציג קולקציית לקים לקיץ 2013
חודשי הקיץ המהביל אומנם עוד לא ממש נחתו פה, אבל לכולנו כבר חם, בעיקר בימים שגלי החום "האביבי" מציפים אותנו. החודשים הקרובים מבשרים את בואם של הימים שטופי השמש בחופי הים וזוהי העת להציג את הצבעים שמתיימרים לכבוש את העונה הלוהטת.

מותג הלקים המקומי CHIC מציע קולקציית לק צבעונית ותוססת במיוחד שתהפוך כל תלבושת מינימליסטית למרעננת, קיצית ומעניינת במיוחד ותהפוך את קצות האצבעות לחגיגה של צבע כובש. הקולקציה שזכתה לשם Summer Chic מונה 7 גוונים שנעים בין צבעוניות זועקת לפסטליות אוורירית ורגועה.

צהוב ואדום-קורל נוכחים ודומיננטיים נבחרו בהשראת החום הלוהט האופייני לקיץ הישראלי, טורקיז עוצמתי, ירוק סלדין וכחול עמוק מזכירים את גווני המים המשתנים בחופי הים המרהיבים, בלגונות ובברכות השחייה וורוד פסטלי עם טאץ’ כתמתם וסגלגל  לילך רך, נועלים את הפלטה ותופסים את מיקום הגוונים הרכים והנעימים בקולקציה ומשרים רוגע בדיוק כמו כל חופשת קיץ חלומית.

הלקים בעלי ריכוז גבוה של פיגמנטים, יוצרים כיסוי אחיד ומכילים שרף ייחודי היוצר הקשחה ללק, ברק ותורם לחיזוק הציפורן.  

מכיל:    17 מ"ל
מחיר:    19 שקל
להשיג: בסופר פארם, ניו פארם, H&O ’אפריל’  רשתות השיווק ופרפומריות מובחרות.

  מראות הלק לקיץ 2013

קולור-קלאב, מותג הלק הניו-יורקי משיק  קולקציית לק צבעונית ועזה לקיץ 2013
לקראת הקיץ (2013) משיקה קולור-קלאב חברת הלק הניו-יורקית, קולקציית לק דומיננטית במיוחד המזכירה את צבעי הפלורוסנט שאפיינו את שנות ה-80 העליזות.

הרייט רוז, מבעלי המותג מבארת: "במקביל לצבעי הגלידה הכה אופייניים לקיץ, נראה כי השנה גם המון צבעים נועזים בעלי נוכחות חזקה מצטרפים לפלטות גווני הלק ומבשרים על חזרה לשנות ה-80 וה-90. את המגמה הצעקנית תצוגת הקיץ המהפכנית הובילו צמד המעצבים מבית המותג "מאדאם קריקוף" אשר בתצוגת הקיץ שלהם הציגו   גל שלם של דוגמניות באיפור ובנייל ארט בולט, ססגוני וצבעוני במיוחד. צלליות תכלת/סגול וירוק לצד ציפורניים בפוקסיה/צהוב וכחול אלקטריק עם הדפסים הם רק דרך אחת בה אפשר להפגין נאמנות לטרנד".

בפלטה מאוגדים 5 גווני לק בצבעוניות עזה נוכחת, דומיננטית ותוססת של כתום בוהק, ירוקים חצופים , צהב חלמוני, כחול אלקטריק, קוראל שתלטני.

 מראות הלק לקיץ 2013
מחיר: 29 שקל ל-15 מ"ל
במרכזי הטיפוח והציפורניים  ובסניפי רשת "נייל סטודיו" ברחבי הארץ.

צ’יינה גליז, חברת הלק האמריקאית מורחת חופשת קיץ על הציפורניים ומשיקה קולקציית לק עזה וחושנית
במיוחד לקיץ 2013

לקראת הקיץ הקרב משיקה צ’יינה גליז חברת הלק האמריקאית, את קולקציית Sensational (שילוב של המילה שמש + חושנית) המונה 6 גוונים עזים שנועדו להתכתב עם מראה העור השזוף.

הקולקציה פותחה בהשראת חופשה חלומית ושולחת אתכן לעולם שכולו צבע אנרגטי. היא נצמדת לצבעוניות תוססת המספקת טריפ ויזואלי מסחרר של השתקפויות צבע ניאוני, בוהק ועז המותאם לעונה הלוהטת. צבעים מרהיבים המזוהים עם קיץ חלומי וחושני הם אלה אשר היוו את השראה  לפיתוחה של הסדרה הקיצית המבקשת לאמץ את צבעיו הדומיננטיים ולהעבירם אל קצות הציפורניים, להופעה קז’ואלית, לאירוע ברבקיו, לים, למסיבת קוקטייל ולעוד חופשה מתבקשת.

מראות הלק לקיץ 2013

פלטת הגוונים מזכירה ססגוניות של  אתרי החופשות הנחשקים כמו סנטוריני, קנקון או זנזיבר והיא מציעה לקים בגווני קוקטלים שיזכירו לכם שמשיות, כסאות נוח ומזרני-ים במראה נוסטלגי, וייקחו אתכן בשנייה לחופשת לאקשורי באיים האיטלקיים, אפילו אם אתן מסתובבות עם צבע הלק רק בגן הציבורי של השכונה.

בקולקציה  6 גוונים: אדום, כתום, טורקיז, פוקסיה, כחול וסגול.

מחיר: 39 שח 
כמות: 14 מ"ל
במרכזי הטיפוח המקצועיים ובסניפי רשת "נייל סטודיו" ברחבי הארץ.

ORLY  מותג הלק האמריקאי  משיק לקראת הקיץ קולקציית לק תוססת וצבעונית
ORLY – מותג הלק האמריקאי משיק לקיץ 2013 את קולקציית Mash Up המונה 6 גוונים שונים צבעוניים ועליזים המנוגדים בהווייתם שתכליתם משותפת וברורה: להתמזג יחד על שטח הציפורן ברצף מפתיע.

"התחזית שלנו היא קיץ חם! עונה יותר ססגונית ויותר תוססת ודינאמית מהרגיל בגזרת הלק. קיים צורך ליצור איזון לצד המגמה האלגנטית, הקרירה והמינימליסטית של השילוב המודרני בין שחור ולבן  באמצעות שילוב צבעי לק שונים על הציפורן וליצור מראה של  קיץ פרוע ותוסס על-ידי ערבוב מלא תעוזה ואנרגיה של פלטת הגוונים המוצעת", אומרת קטיה שו, המדריכה הבינלאומית של המותג. "קולקציית Mash Up כשמה כן היא, הסדרה כמו מבקשת "לערבב"  ולמזג בין הצבעים המנוגדים (אפור וכתום/ טורקיז ו-ורוד/ ירוק מנצנץ עם סגול סאטן וכדומה) על מנת לשוות לציפורן לוק ייחודי, מפתיע ותוסס בכל דרך אפשרית. העיצוב כלל אינו משנה".

הגוונים בפלטה מנוגדים ואף זכו לכינויים של צמדי מילים הסותרים זה את זה כך למשל זכה לכינוי סגול הלילך ל "בלאגן הרמוני"   הגוון הורוד הניאוני בסדרה  ל"בניית כאוס"   צבע ירוק בקבוק במרקם מנצנץ קרוי "פסולת חיונית",  כתום ניאון עוצמתי "הרמוניית פלאש"   תכלת בהיר עם נגיעת שימר נוצצת "יפה מכוער" ונעל את הסדרה  גוון
סגול ססגוני במרקם בוהק הזכה לכינוי הפרדוקסאלי "אסון יפהפה".
 
מחיר: 29 שקל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
 



עמוד זה נצפה: 655 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור