חיפוש באינדקס עסקים

חברת ברייסון שיווק משיקה מותג לקים חדש

פורסם מאת: בתאריך: 5 מאי 2013

חברת ברייסון שיווק  משיקה מותג לקים חדשחברת "ברייסון שיווק", יבואנית וותיקה בתחומי היופי, מציגה מותג לקים חדש:  "Seche"–שחקן חדש בקטגוריית הלקים, שתכונותיו הייחודיות: מריחת שכבה אחת בלבד, וייבוש מהיר, הופכות אותו למותג מועדף בקרב קרייריסטיות ונשים עסוקות במיוחד.

חברת "Seche" הוקמה בשנת 1991, ופרצה לתודעה העולמית בזכות מייבש הלק שהפך למייבש הנמכר בעולם. זאת לאחר הביקוש הרב שהיה בקרב נשים למצוא מייבש לק איכותי ומהיר  המייבש המהיר-"SecheVite"שהוא  פטנט עם ביצוע ותוצאותנהדרות,כיכב במרכזי הטיפוח המקצועיים בכל העולם,  הוא עדיין מחזיק וזוכה לשבחים במאמרים במגזיני האופנה המובילים כמו Allure ו- Elle,  ואף זכה בפרס ב-  InStyle במשך 17 שנים רצופות.

הוא התבלט משאר המייבשים בכך שהוא מייבש את הלק מהר, ללא הצהבת הציפורן ובכך שהוא יוצר מגן עמיד יותר מכל חברה אחרת בשוק בשמירה על מרקם והברק של הלק. 

רייצ’ל שפר, מנהלת המותג העולמית של Seche, מספרת כי קודם יצרה החברה לק בסיס ומייבש. אולם לפני למעלה משנה, הבינו ששוק הלקים עומד לפרוץ למקומות חדשים לגמרי. בחברה קיבלו החלטה: לספק ללקוחות מענה מלא מחברת Seche: גם את הבסיס, גם מייבש מעולה וגם גוון ללק.

ליין הלקים  של Seche כולל 32 גוונים, במחיר 49 ₪ , אשר יימכרו במכוני הטיפוח בכל הארץ.
פלטת הגוונים כוללת את גווני האדום עמוק, (סיגנצ’ר) וסגול מעושן,  וצבעים בסיסיים וקלאסיים, ורודים, כתמתמים, גם אפור ושחור.

רובין טל, מדריכה ראשית של מותג הלקים Secheבישראל, מסבירה כי "הלקים הללו מיועדים ומתאימים לאישה הקרייריסטית העובדת, המריחה הנה נוחה,  הלק אינו סמיך מדי,  יחד עם זאת המרקם אחיד  ושכבה אחת למריחה תספיק על מנת להשיג כיסוי שלם ומראה אלגנטי".

סטנד הצבעים של Secheאינה  מונה גליטרים וכל מיני לקים "אופנתיים" או "טרנדיים" מבהירה שפר. "אנחנו לא משדרים "טרנד" או מוכרים סקס אפיל של סלבריטאים. הרעיון הוא להישאר קלאסיים ולתת מענה לנשים ולצרכים שלהן".

 חברת ברייסון שיווק  משיקה מותג לקים חדש

חברת ברייסון שיווק  משיקה מותג לקים חדש

חברת ברייסון שיווק  משיקה מותג לקים חדש



עמוד זה נצפה: 413 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור