חיפוש באינדקס עסקים

בפסטיבל קאן הטרנדים ואופנת הלקים לקיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 22 מאי 2013

בפסטיבל קאן הטרנדים ואופנת הלקים לקיץ 2013סימונה אפלבאום, מדריכת האיפור הראשית של מותג האיפור והקוסמטיקה הבינלאומי "לוריאל פריז" שנותן את החסות הרשמית לפסטיבל הסרטים בקאן זו השנה ה-16 ברציפות, מסבירה את מראות הלקים של הכוכבות ומפענחת את הטרנדים השולטים על השטיח האדום ולקיץ הנוכחי.

לדברי סימונה אפלבאום, מדריכת האיפור הראשית של "לוריאל פריז": "אנחנו מושפעות מאוד מטרנדים בעולם הלקים וכשהקיץ כבר כאן, אפשר לראות מגמה חזקה של טרנד הניודים ששולטת במראה הקיצי.

אולם כשזה נוגע למאורע כמו פסטיבל קאן, חוקי המשחק משתנים לחלוטין והלק הוא האקססורי המשלים של הטוטאל לוק  שבמרכזו עומד גוון השמלה".

עוד מוסיפה סימונה: "הכוכבות מדגמנות השנה מבחר לא מבוטל של מראות שונים, החל משחור ועד לירקרק, כשבכל פעם בחירת צבע הלק מושפעת מהגוונים והטקסטורות של השמלה.
כך למשל, ניתן לראות את Aimee Mullins  עם לק בגוון 503 addictive PI  שהוא גוון יין בורגונדי עמוק- גוון קלאסי לכול הדעות" .

בפסטיבל קאן הטרנדים ואופנת הלקים לקיץ 2013לדברי סימונה:
Milla Jovovich"   מדגמנת את ה- Blac Swan לק בגוון 702 בצבע שחור שכבר מזמן הוכתר כצבע מלא באמירה ושיק אופנתי מובהק. במיוחד בשילוב עם השמלה הפרחונית העשויה מפייטים והשלמת המראה עם תיק השאנל צבע הלק השחור מחבר ומאזן את המראה.

BingiBing  Fanמשלבת את הטוטאל לוק המנצנץ שהצבע הצהוב שולט בו ומשלימה עם אחד השילובים המנצחים לק בגוון 502 Purple Distu בצבע סגול עמוק. מדובר בשילוב שיכול להרתיע לא מעט נשים, אך בפועל הוא יוצר מראה מושלם ומאוזן להפליא!

Aishwarya Ray בחרה בשמלה בעלת נוכחות רבה הודות לצבעוניותה ולטקסטורה שלה. על פניו אפשר היה לחשוב באופן אינטואיטיבי, שגוון ניוד ישלים את הטוטאל לוק לשמלה שלחלוטין גונבת את ההצגה.

חל מפנה קטן ומשעשע בבחירת לק בגוון 601 French Rivie  ירקרק המופיע בשמלה, הגוון קיצי ונראה אותו לא מעט הקיץ הזה. במקרה של  Aishwaryaהלק מעניק למראה הכול כך עשיר ומפואר טוויסט צעיר וחצוף.

במראה אחר על השטיח האדום, Aishwarya Rai  בחרה להתאים את גוון השפתון ללק וללכת על מראה תואם שכולו פוקסיה! עם לק בגוון  sassy pink 213 .

השמלה בצבע טורקיז מה שעל פניו מצמצם את אפשרויות גווני הלק, אך Aishwarya מוכיחה שאין מה לפחד וניתן ליצור התאמה והרמוניה גם בשילוב צבעים לא צפוי.

בפסטיבל קאן הטרנדים ואופנת הלקים לקיץ 2013

בפסטיבל קאן הטרנדים ואופנת הלקים לקיץ 2013



עמוד זה נצפה: 507 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור