חיפוש באינדקס עסקים

נייל סטודיו – כנס 2013

פורסם מאת: בתאריך: 23 ינואר 2013

גם השנה, נייל-סטודיו רשת מרכזי הכשרה לטיפוח כפות הידיים והרגליים המובילה את ענף הציפורניים בישראל קיימה את הכנס המקצועי ה-10 לתחום זה בכפר המכבייה. בשני האחרון (21.01.2013) התקבצו כ-500 טכנאיות ציפורניים, מניקוריסטיות ופדיקוריסטיות אשר באו לצפות בהופעות חד-פעמיות של אלופות עולם ממוסקבה גלינה סטרנקו והלנה זנינה.

נייל סטודיו - כנס 2013. צילום: פורטל בראש.

את הכנס פתח בראיין ליידן מנכ"ל נייל סטודיו וציין "זו השנה ה-10 ברציפות שאנו מקיימים את הכנס ואנו רואים בכך חשיבות ואחריות גדולה מאד לחשוף את אנשי המקצוע בישראל לרמות הבינלאומיות. על-כן השנה בחרנו לארח אושיות חשובות מאד מתחום זה ולדאוג ליישר קו עם ענף הציפורניים העולמי".

האלופות עם בראיין ליידן - נייל סטודיו כנס 2013. צילום: נייל סטודיו.

האלופות בחרו בעיקר למקד את עבודתן בג’לים הידועים כמהפכה האמתית בענף הציפורניים העולמי. גם בישראל מותגי הג’לים המובילים בעולם כגון OPI, IBD, ו-EZFLOW מיוצגים בארץ על-ידי "נייל סטודיו".

גלינה סטרנקו – כמי שרשמה פטנט בינלאומי על מבנה הסטליטו הידוע, הציגה 2 עיצובים חדשים המושקים כרגע בעולם "סטילטו מצולע" – בעל צלע ישרה ו"סטאר" שזכה לכינוי זה על שמה (סטרנקו) המשלב מבנה מעוגל ומרובע גם יחד. שיטה ייחודית של פיסול הנקראת DOT הדהימה את הנוכחות כאשר ביצעה פיסול – תלת מימד באמצעות מנקד.

הלנה זנינה מדריכה - כנס נייל סטודיו 2013. צילום: פורטל בראש

הקולגה הבינלאומית שלה, הפליאה בשיטת חיזוק ציפורן טבעית בעזרת אקריל נוזלי והציגה מיצג מרהיב של טכניקות עבודה של ערבובי צבעים בג’לים וקישוטי ג’לים מהירים על ציפורן טבעית. המלוות האישיות של האלופות – נטלי מובר מנהלת מקצועית נייל סטודיו ראשל"צ וטניה בבוגוב מורה בכירה ברשת נייל סטודיו, זכו לשמוע כי הרמה המקצועית בישראל בהחלט מדורגת גבוה מאד ביחס לעולם ואף ניכרת התקדמות גדולה מאד מביקורה האחרון של סטרנקו ב-2005 בישראל.

גלינה סטרנקו - כנס נייל סטודיו 2013. צילום: פורטל בראש.

במהלך היום צמרת המקצועניות של רשת נייל סטודיו הפעילה מייצגי ראווה בהן הציגה טכניקות עבודה, ציוד טכנולוגי חדש לנוחיות באות הכנס ואפשרה להן ליהנות מצפייה ובהתנסות אישית. מותג הלקים סש-ויט אשר הושק באופן רשמי בכנס זה זכה להתלהבות רבה. "היתרון הממשי של המותג הוא ריכוז פיגמנטים גבוה מאד עם ברק חסר תקדים אשר יצר העדפה ברורה של נשות המקצוע לאיכותו" מציינת איריס מתנה מורה בכירה ברשת אשר הפעילה את העמדה.

נייל סטודיו - כנס 2013. צילום: פורטל בראש

תמי ברעם מנהלת מקצועית של נייל סטודיו אשדוד מדגישה כי "בחירה של מותגים איכותיים ומוצריהן לשולחן העבודה של כל טכנאית ציפורנים, מניקוריסטית ופדיקוריסטית אינה מהווה היום מותרות. ידוע כי איכות המוצרים בהחלט משפיעה על איכות העבודה ועל כן עבודה עם מותגים בינלאומיים מובילים בהחלט מהווים שידרוג עצום ומקצועי". 

נייל סטודיו - כנס 2013. צילום: פורטל בראש.

"בנייל סטודיו, התפיסה המקצועית היא רחבה ועל כן טכנאית ציפורנים / פדיקוריסטית / מניקוריסטית חייבת להעצים ולהגדיל את סל השירותים הטיפוליים אותן היא מעניקה" מדגיש בראיין ליידן מנכ"ל הרשת. במהלך השנה מקיימת הרשת קורסים משלימים לשזירת ריסים ולהסרת שיער באמצעות שעוות ועל כן בכנס זה הופעלו שתי עמדות מקצועיות של מותג הריסים הבינלאומי "ארדל" ע"י רובין טל וטופז אביטן ומותג השעוות שזכה להשקה מרהיבה "קלין אנד איזי" הופעל ע"י המורה הבכירה ברשת חני אטיאס.

ארדל - נייל סטודיו כנס 2013. צילום: פורטל בראש

הייחודיות של מותג השעוות האמריקאי הוא היכולת לחמם בו-זמנית 7 רולרים עם ראשים בגדלים שונים המתאימים לאזורי גוף שונים כולל פנים, קו הביקיני וכל חלקי הגוף.

קלין אנד איזי - נייל סטודיו כנס 2013. צילום: פורטל בראש

גולת הכותרת היתה עמדת הפדיקור אשר עוררה תשומת לב רבה אצל הפדיקוריסטיות אשר נערכו כבר עכשיו לפסח הממשמש ובא ומסמל את תחילתה של העונה החמה. אילנה כסיף מורה בכירה ברשת ומנהלת נייל-סטודיו תל-אביב ציינה כי "החשיבות אשר ניתנה לנושאים בכנס זה הם בין השאר היכולת לזהות מחלות ציפורנים ועור וטיפול בציפורן חודרנית המהווים התמודדות יומיומית של הפדיקוריסטית המקצועית".

נייל סטודיו - כנס 2013. צילום: פורטל בראש.

ענת אבוטבול מנהלת מקצועית בנייל-סטודיו באר שבע הדגימה טיפולי ספא מפנקים ההופכים להיות חלק בלתי נפרד מטיפולי הפדיקור. את עמדת ה"נייל ארט" הפעילו האושיות המובילות את התחום ברשת ובישראל. אושרת חן מורה בכירה בתחום הנייל-ארט ומאסטר IBD הפליאה בהדגמות של קישוטים אשר ריתקו את הנוכחות ויצרו התכנסות המונית.

אושרת חן - נייל סטודיו כנס 2013. צילום: פורטל בראש

לצדה סימון שויקי הידועה ביכולתה לתרגם טרנדים אופנתיים מעולם האופנה הציגה טרנדים חמים ולוהטים עם הפנים לאביב 2013. העמדה המרכזית של הכנס הייתה של המותג המוביל את תחום הג’לים בישראל OPI.

סימון שויקי - כנס נייל סטודיו 2013. צילום: פורטל בראש

חנה עטיה – מנהלת מקצועית של הרשת ונייל-סטודיו חולון, אילה עובד – מנהלת תוכניות לימוד ומנהלת מקצועית נייל סטודיו חיפה והצפון וטל חנו מנהלת מקצועית נייל סטודיו עפולה והעמקים, הציגו שיטות עבודה עם ג’לים לציפורניים מלאכותיות וטבעיות אשר זכו לתשומת לב מרכזית.

נייל סטודיו - כנס 2013. צילום: פורטל בראש 

לצד טכניקות העבודה הושקו הטרנדים החמים ביותר לאביב קיץ 2013. תחום הנייל ארט הפך כבר מזמן חלק בלתי נפרד מעולם האופנה העולמי. לקראת 2013 הוצגו בכנס בינלאומי של רשת נייל-סטודיו טרנדים ומגמות אופנתיות ע"י אלופות עולם אשר שוגרו במיוחד ממוסקה לישראל ובאמתחתן גביעים ומדליות בקטגוריה זו – גלינה סטרנקו והלנה זנינה. הבשורה האמתית היא צבעוניות אשר משתלטת בנוכחות עוצמתית על כל שטח הציפורן. הניוד וגוון הלק האחיד מפנה את מקומו למיצג צבעים מיניאטורי על שטח הציפורן באופן מרהיב עד עוצר נשימה.

Accessories Nails – אקססוריז ניילס הוא טרנד מחווה לתכשיטים וצבעוניות חרוזים הבא לידי ביטוי בססגוניות גראנדיוזית לצד שילוב אבני סברובסקי מנצנצות.

Accessories Nails - אקססוריז ניילס. נייל סטודיו כנס 2013. צילום: נייל סטודיו 

Lace Nails – ציפורני תחרה ודנטלים זכו לכינוי בזכות ציורי תחרה על הקצה החופשי של הציפורן המעוצבים בד"כ בצבע שחור או לבן בדיוק כמו האריג המאוורר והמחורר . המראה אלגנטי ועדין במיוחד.

 LACE NAILS - ציפורני תחרה. כנס נייל סטודיו 2013. צילום: נייל סטודיו

Asian Flowers פרחים בהשפעה אסייתית – זהו טרנד נוסף הצפוי על פי דבריהן של האלופות. ניתן יהיה לראות פרחים מעוצבים בפלטת גוונים ססגונית ובוהקת. אם הכרנו עד היום פרחים פסטלים ורכים לקראת אביב קיץ 2013 תופסים את מקומם פרחים עם נוכחות בלתי מתפשרת המוכרת לנו מבדי הקימונו המאופיינים בצבעוניות ובאסתטיקה יוצאת דופן.

 Architecture Nails הנדסה גיאומטרית. כנס נייל סטודיו 2013. צילום: נייל סטודיו.

Architecture Nails הנדסה גיאומטרית – זהו הטרנד הצפוי להיראות כבר באביב הקרוב גם על במות האופנה. מגמה זו משלבת חלוקה גיאומטרית א-סימטרית של הציפורן לחלקים שונים וקטנים אשר כל חלק זוכה לגוון מנוגד ואחר. החלקים מוצגים בצבעוניות עזה ויוצרים מראה אדריכלי צבעוני.

 נוצת הטווס Peacock Nails . כנס נייל סטודיו 2013. צילום: נייל סטודיו

את הטרנד המרהיב טופסת נוצת הטווס Peacock Nails המציעה צבעוניות מדהימה כאשר ההתמקדות היא דווקא "בעין" המרכזית של הנוצה הבאה לידי ביטוי בססגוניות משתנה.



עמוד זה נצפה: 458 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור