חיפוש באינדקס עסקים

טל בק – קולקציית חורף 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 דצמבר 2009

מעצבת האופנה טל בק – קולקציית חורף 2010

בעונת החורף אנו רוצות להתכרבל, להתעטף ולהתחמם. בקולקציית חורף 2010 של מעצבת האופנה טל טל בק - קולקציית חורף 2010. צילום: ארז תום חי.בק יש הרבה סריגים עדינים ורכים כמעט שקופים, בגזרות מעטפה וגזרות רחבות ונוחות, אך מחממים ונעימים לחורפים הישראליים שהם ברובם שטופי שמש ולא קרים מידי.
על פי המעצבת טל בק, הנשים הישראליות זקוקות ליותר ז’קטים ועליוניות מאשר למעילים כבדים, לכן בקולקציה יש מגוון ז’קטים ומעילים קלילים, עליוניות צמר דקות אך מחממות ונעימות למגע. לצד המעילים ניתן למצוא שמלות סריג, המהוות פריט שמתאים מאד לחורף שלנו ופותר התלבטויות של מה להתאים למה ותמיד נראה לבוש ונשי.
הצבעוניות אפרורית, גווני אפור למיניהם עם טקסטורות שונות בעיקר בבדי המכנסיים והז’קטים מצד אחד ומהצד השני בדים מטאליים מבהיקים המתחברים עם ההשראה האורבאנית הלילית של הקולקציה.
"לכבוד חגיגות המאה של תל אביב עסקתי, ביקרתי, ראיתי המון חומר על העיר תל אביב לדורותיה ומשם שאבתי את ההשראה לקולקציה הנוכחית" מסבירה המעצבת טל בק. "ראיתי איך ישן מול חדש בונים מרקמים של עיר בבניה וארכיטקטורה וסגנונות עיצוב מפעם ומהיום. החיבור הבלתי נגמר של השילוב הקסום בין העבר
טל בק - קולקציית חורף 2010. צילום: ארז תום חי.שכולנו באנו ממנו והווה שאנחנו חיים בו. במשך חיינו אנו לומדים להכיר את העבר של אבותינו ושואבים ממנו השראה ויוצרים דברים חדשים מהלימוד וממה שאנחנו היום" הוסיפה המעצבת.
כדי לרענן את האפרוריות יש בקולקציה הבלחות של צבע כמו גוון הפוקסיה העמוק שנראה כמו צמח הבוגנוויליה, פטרול שהוא צבע מאד חורפי כמו הצבע שהים נצבע בו בימים סגריריים, בורדו עמוק המזכיר צבע של ליפסטיק כהה שנשים אוהבות למרוח רק בחורף ותמיד יש גם נציגות של דפוסים מענייניים במיוחד והפעם הדפוסים בהשראת טפטים של פעם, נושא  המגיע אלינו מהתרבות האירופאית הקרה ששם מלבישים את הבית כדי ליצור אווירה חמה.
עוד בקולקציה – שמלות ערב שחורות עם גיפור בתחתית השמלה ומנגד לשמלה השחורה הקטנה הרומנטית עם התחרה יש שמלות ערב עדכניות עם מחשופי רבידה ענקיים נשפכים מבד לייקרה רך ונופל.
הגזרות הבולטות בקולקציה: גזרת A LINE,הגזרות נצמדות לגוף, בחצאיות נראה קפלים, המכנסיים צמודים וצרים קרובים בגזרה לטייץ.
הבדים בהם נעשה שימוש בהרכבת הקולקציה: ג’רסי, ויסקוזה צמר, ויסקוזה כותנה, לייקרה עם חוטים, מודל, צמר.
טווח המחירים בקולקציה: 340-1600 ש"ח.

טל בק - קולקציית חורף 2010. צילום: ארז תום חי.



עמוד זה נצפה: 556 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור