חיפוש באינדקס עסקים

האוסקר של בנות העשרה!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 מאי 2018

האוסקר של בנות העשרה!

נשף סוף השנה הידוע גם כאירוע הפרום הוא גולת הכותרת בחייה של כל נערה צעירה שאוטוטו הופכת לאישה ובו לראשונה מחליפה את הג'ינס הקרוע והופכת ולו ללילה אחד לכוכבת הצועדת על השטיח האדום.
הפרום מהווה את האירוע החברתי הנוצץ והגדול הראשון בחייהן של הנערות, בו הן מוקפת בחברים ומכרים רבים ונדרשות, בעיקר בעיני עצמן, להתגנדר ולבלוט.

המיוחד באירוע הפרום הוא שבניגוד לבת מצווה למשל, מספר החוגגות הוא רב וכל אחת רוצה להיות מרכז העניינים, להאפיל במראה על חברותיה בשכבה ואם נודה באמת, גם לתפוס את תשומת לב הבנים.
ערב הפרום מהווה ביותר מבחינה אחת את סיום פרק הילדות וכניסה לעולם הבוגרים וכיאה למעמד, גם רמת ההכנות אליו עולה מדרגה.

שמלת פרום מבית המותג הישראלי Isabella Marci, 33 שח, להשיג בדיזינגוף 94 תל אביב ובבוטיקים נבחרים, צלם רפאל מזרחי (3)

"משנה לשנה נוטה הפרום במדינתנו הצנועה להתחקות ולהפוך דומה לזה שארצות הברית ובמקומות שונים בעולם, בו נחשב לערב גדול מהחיים, המלווה במינגלינג של חברים ומסיבה עד אור הבוקר.
אי לכך, כל נערה הופכת לילה אחת לדוגמנית ומשקיעה זמן ומאמץ רבים במציאה השמלה המושלמת, האיפור הנכון והאקססוריז המדויקים שישלימו את ההופעה ויהפכו אותה לכזו בלתי נשכחת", מסבירה יזמית האופנה והסטייליסטית לימור כץ, בעלת ירידי האופנה SHEEK ME את הנהירה של נערות רבות אל חנויות ורשתות האופנה כהכנה לפרום.

לדברי הסטייליסטית מיטל שני, מעצבת ומבעלי רשת חנויות האופנה קמדן אנד שוז : "בחירת השמלה לערב הפרום יכולה להיות טריקית למדי, שכן מצד אחד קל מאוד ליפול לקלישאה האמריקנית הדורשת שמלה ארוכה, מנופחת, מוגזמת, שבדרך כלל אינה עדכנית ואינה מחמיאה ומן הצד השני, חייבים לזכור את המעמד וכי מדובר באירוע שיש להגיע אליו בצורה מכובדת. אי לכך, שמלה שהיא סקסית, קצרה או חושפנית מידי לא תעבוד.

נעלי עקב אדומה, 249, להשיג ברשת קמדן אנד שוז ובאתר www.Camden.co.il, צלם אושרי תורתי
בכדי לבחור את שמלת החלומות למאורע הכי נוצץ בשנה, אמליץ לכל אחד לקחת איתה למשימה חברה טובה שתיתן חוות דעת אובייקטיבית ונטולת אינטרסים.
מומלץ להגיע למשימה עם תקציב מוגדר מראש ולזכור כי לא תמיד מה שנראה על המסלול הוא הפריט הנכון ביותר עבורך ולמבנה גופך".

שמלת שסע, 129 שח, להשיג ברשת קמדן אנד שוז ובאתר www.Camden.co (1)

לדברי להב אור- ים, מהלת השיווק והפרסום ברשת חנויות האופנה SELECT: "הנגישות לאינטרנט ולאתרי הקניות הרבים שצצו בשנים האחרונות מאפשרים לבחור מבין מגוון רחב של שמלות וסגנונות אפילו מבלי לצאת מהבית, כאשר כל חברה או מותג שמכבד עצמו, מנגיש את פריטיו גם בחנות און ליין.
כך, בלחיצת כפתור פשוטה יכולה כל נערה לסייר וירטואלית בין אלפי דגמים ולבחור את אלו הנראים לה ביותר ולקבלם עד פתח בייתה".

שמלה עם פתח במותן, 29.90 שח, להשיג ברשת SELECT ובאתר www.Select-Fashion.co.il, צלם אייל אסרף (4)

אייל מרציאנו, מבעלי מותג הביגוד הישראלי Isabella Marci מוסיף :  "כל נערה יכולה כיום למצוא שמלות וביגוד ערב לפי התקציב שלה.
בפני הנערות עומדות מספר אפשרויות, הראשונה היא בחירת שמלה מקרב רשתות האופנה בהן בדרך כלל המחירים יהיו זולים, אך הייצור הוא המוני וישנו סיכוי רב שאותה השמלה תיראה אצל מספר בנות באותו האירוע.
האפשרות השנייה היא קנייה אצל מעצבים ישראלים בהן הייצור פחות המוני, רמת המחירים בדרך כלל בינונית והשמלה תהיה ייחודית יותר.

שמלת פרום מבית המותג הישראלי Isabella Marci, 33 שח, להשיג בדיזינגוף 94 תל אביב ובבוטיקים נבחרים, צלם רפאל מזרחי (3)

האפשרות השלישית והיקרה ביותר היא תפירת שמלה בהזמנה אישית בהתאם למידות הגוף, מה שיביא לתוצר ייחודי, אך המחיר הוא בהתאם ובדרך כלל יעמוד על אלפי שקלים".
נילי מרציאנו, מעצבת המותג מספרת כי, "הטרנדים המרכזיים לפרום הנוכחי הם שמלות נוצצות ומלאות גלאם מטאליות או בשילוב פאייטים, שמלות בעלות שסע עמוק או מחשופים וכאלו בעלות שובל מלכותי, קצרות מקדימה וארוכות מאחור".

שמלת פרום מבית המותג הישראלי Isabella Marci, 33 שח, להשיג בדיזינגוף 94 תל אביב ובבוטיקים נבחרים, צלם רפאל מזרחי (3)

המעצבת יען נוה, מבעלי סטודיו לתכשיטים בעבודת יד "עדיים מכל הלב", טוענת כי "עם כל הכבוד לשמלה היפה, אלו המשדרגים את ההופעה והופכים אותה לייחודית אלו הם התכשיטים והאקססוריז הנלווים.
לערב הפרום המיוחד, רצוי לבחור בתכשיט חגיגי, כזה המשלב פנינים או ניצוצות של סברובסקי".

שרשרת עם חרוזי פנינה, 115 שח, להשיג בעדיים מכל הלב (יוסף ספיר 1 רג) ובאתר www.adaim-yr.co.il, צלם יוסי גמזו-לטובה

דברי דניאל בלום, מנהל האופרציה של מותג תכשיטי היוקרה BLOOM בישראל, מוסיף כי כי נערות רבות רואות בערב הפרום את ערב הפיכתן מילדה לאישה, ערב המסמל בגרות.
רבות מצטיידות בערב זה ביהלום הראשון שלהם, שיכול לבוא בצורת טבעת או שרשרת עדינה עם תליון משובץ.
בפני המשקיעות עומדים גם שירותים של השכרת תכשיטים המאפשר להשכיר תכשיטים במיוחד לערב הפרום למשך 24 שעות".

עגילי זהב לבן יהלום ופנינה, 3400 שח מחיר השכרה 340 שח, להשיג ב- BLOOM תכשיטי יוקרה, שוהם 6 רמת גן, יחצ (2)

לדברי אביב אברג'ל, בלוגר בעל בלוג החתונות "כלות עם שיק" המרכז נותני שירות רבים בעולם החתונות, "בתקופה זו שלאחר העומר, נותני שירותים רבים לעונת החתונות, בניהם מאפרות ומעצבות שמלות כלה וערב מפנות ומחלקות את זמנן בין כלות בעונת החתונות לנערות מתבגרות לפני הפרום.
מאפרות מקצועיות מציעות בדיוק כמו לכלות שירותי איפור מקצועיים לבנות העשרה שמתייחסות לערב הפרום כערב החשוב ביותר בחייהן עד לשלב זה.

שמלת מקולקציית הפרום של המעצבת חן חוה לבלוג כלות עם שיק, 800-100 שח לקנייה, 1000-2000 שח להשכרה, קרדיט צלם רותם ברק (3)
מחירי האיפור נעים באופן כללי בין 200-250 ₪, כאשר מרבית המאפרות מגיעות אל הנערה עד הבית.

ישנן דרכים להוזיל את עלויות האיפור באחוזים לא מבוטלים במידה ומתארגנות מספר בנות יחדיו בקבוצה (שלוש בנות ומעלה) או אצל כאלו שמציעות איפור ושיער יחד".

איפור לפרום, התמונה באדיבות ,בלוג כלות עם שיק, צלמים אביב אברג'ל וארתור ארונוב

מומלץ להיזהר לא להתאפר בכבדות, מייעצים ברשת האיפור המצליחה של יוסי ביטון.
זהו אומנם ערב בלתי נשכח שבו כל נערה רוצה להרגיש כמו בהוליווד, על השטיח האדום, אבל איפור מוגזם וצבעים צעקניים עלולים להיות בומרנג ולהפוך את הנערה החיננית לאישה בת 40.

ביטון גם מעניק טיפ מיוחד למי שאינה בקיאה בהנחת אייליינר: "הדרך הנכונה לשרטוט איליינר היא כשהעפעף אינו מתוח.
אחת הטעויות הנפוצות היא לעצום את העין ולמתוח את העפעף בעת שמשרטטים את האיליינר, ואז כשמשחררים את העפעף רואים כי המריחה ממש לא מדויקת כמו שחשבנו".

איפור מתאים לפרום של אומן האיפור יוסי ביטון צילון יחצ דג הזהב

לדברי מומחית השיער לילי פסקינו, מבעלי מרכז פתרונות השיער "דורון פסקינו", "עבור נערות מתבגרות נשף סיום השנה אכן מהווה את האירוע הגדול ביותר בחייהן עד לאותו הרגע.
אי לכך, בדיוק כמו כלות לפני חתונתן, משקיעות בכדי להיות מתוקתקות מכף רגל ועד ראש.
בגזרת השיער עומדות בפני הנערות מספר אופציות שיהפכו אותן לזוהרות במיוחד, החל מתסרוקת ערב מוקפדת, כשהמבוקשת ביותר כיום היא תסרוקת ה"גולגולים" בסגנון נטע ברזילי.
יש כאלו שיאמצו מראה חדש לחלוטין באמצעות תוספות שיער זמניות או קבועות שיפתחו בפניהן אופציות רבות לעיצוב השיער ויש כאלו שיבחרו בטיפול אינסטנט בכדי ליצור מראה שיער בריא וקורן רגע לפני האירוע כמו טיפול אמפולה ופן או טיפול קראטין משקם".

כתר לשיער, 90 שח, להשיג בדורון פסקינו, ז'בוטינסקי 90 רג וקינג ג'ורג 53 תא, צלם רן יחזקאל (1)

לסיכום, ערב הפרום הוא אומנם ערב חשוב וגדול בחייך, אך גם כזה שמלא בכיף והנאה.
חשוב בהחלט להיראות טוב, אך רצוי לא לשים רק את עניין זה במרכז.
נסי לא להיכנע לטרנדים ומגמות חולפות ובחרי בפריטים שיהיו נוחים לך, כי הרי בסך הכל ובכל גיל- את הכי יפה כשנוח לך!

שמלת מקולקציית הפרום של המעצבת חן חוה לבלוג כלות עם שיק, 800-100 שח לקנייה, 1000-2000 שח להשכרה, קרדיט צלם רותם ברק (3)



עמוד זה נצפה: 1,019 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור