חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לקניית בגדים חגיגיים לילדים – הוניגמן קידס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 דצמבר 2007

טיפים לקניית בגדים חגיגיים לילדים – הוניגמן קידס – שני רז ושרונה ווינר מעצבות בגדי הילדות של רשת הוניגמן קידס, מסבירות כי כיום בחנויות הוניגמן קידס, שנמצאות ברחבי הארץ, ניתן למצוא מבחר רב של פריטי אופנה אופנתיים, חגיגיים וקלאסיים לבנים ולבנות מעונת החורף הנוכחית במחיר מבצע של פריט שני ב-50% לדבריהן, "בעונת החורף, ניתן לקנות מכנסיים או חצאית מקולקציה החורף ולשלב עם חולצה טרנדית, צבעונית או לקנות שמלה מיוחדת וצבעונית הנמצאת במחירי מבצע ולשלב עם ז’קט ג’ינס, קרדיגן או מעיל אופנתי". כמו כן, אומרות המעצבות כי ניתן למצוא ברשת הוניגמן קידס מגוון רחב של פריטים מקולקציית החורף במחירים אטרקטיביים.
מעצבות בגדי הילדים של רשת הוניגמן קידס, מספרות שהקולקציה הנוכחית מאוד צבעונית ועשירה בחולצות מכופתרות אפילו לילדים בני שלוש. "חולצות מכופתרות דווקא בגוונים של ירוק, חום ולא רק בלבן המסורתי, הולכות נפלא עם מכנסי ג’ינס ויוצרים לוק מדליק או מכנסי אריג דגמ"ח בצבעי בסיס (כחול כהה, קאמל, ירוק או חומים שהם צבעי העונה) למראה של גבר קטן.

טיפים לקניית בגדים חגיגיים לילדים - הוניגמן קידס

טיפים לקניית בגדים חגיגיים לילדים  – הוניגמן קידס
 
הטיפ שלה למראה חגיגי וזול: "ניתן לקנות חולצה מכופתרת בשלל צבעים ולשלב עם מכנסיים שכבר קיימים בבית, כמו כן, למי שלא מתעקש להלביש את ילדו בלבן, זוהי אפשרות נהדרת שהבגד יישאר נקי לכל אורך האירוע."
קולקציית הוניגמן קידס לחורף 2008 מציעה מגוון רחב של פריטי אופנה מעוצבים במיוחד שחלקם בעלי השראה מהמגמות הבולטות בזירת האופנה הבינלאומית. הפריטים בעיצוב טרנדי ואופנתי. הקולקציות מוצעות לילדים מגילאי שנה ועד גיל 14 ומותאמות לשימוש יומיומי, לשעות הפנאי, לשעות הערב ולאירועים חגיגיים. הקולקציה מתאפיינת בהיצע רחב של מגוון פריטי לבוש. בנוסף עיצבה הוניגמן קידס קולקציה מיוחדת לבית הספר שכוללים תיקים, קלמרים, ארנקים, מחזיקי מפתחות ועוד.



עמוד זה נצפה: 395 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור