חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לשימוש נכון בחגורות-

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 אוגוסט 2007

טיפים לשימוש נכון בחגורות-

הסטייליסטיות של בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר  נותנות לכן טיפים לשימוש נכון בחגורות
החגורה משדרגת כל הופעה: עם ג’ינס, עם שמלה או טוניקה, היא מככבת השנה ב
אופנה.
אבל כמו בכל טרנד צריך לדעת איך להשתמש נכון. הסטייליסטיות של בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר מביאות לכן טיפים לשימוש נכון בחגורה:
1. תוסיפו לכן לתוכניות להערב דבר חשוב: לנשום!!! כאשר אתן רוכשות חגורה חשוב שהיא תהיה נוחה. לעולם לא קטנה מדי  או לוחצת.  זה גם לא יפה ומבליט וגם מאד לא בריא.
2. הצבע הוא מוטיב חשוב. מומלץ לרכוש לפחות חגורה אחת בצבע "חללי" כמו זהב או כסף. אלה צבעים קלאסיים המתאימים גם לערב עם שמלה או טוניקה וגם ללוק יומיומי עם ג’ינס. חוץ מזה כל צבעי שנות ה-80 הולכים השנה ואפשר להשתולל: אדום, כחול, צהוב וירוק. גם לסולידיות מביניכן, אין כמו חגורה צבעונית לשדרוג ההופעה.
3. איך לטשטש באמצעות החגורה: לכל בחורה יש מבנה גוף שונה ולכן גם אם באופנה החגורה אמורה לשבת על אמצע קו המותן, ניתן קצת "לרמות": לבנות רזות במיוחד עם חזה קטן יותר – החגורה צריכה לשבת גבוה מקו המותן. לבנות בעלות מבנה גוף אידיאלי, עם פרופורציה מושלמת בין חזה לאגן – החגורה צריכה לשבת באמצע קו המותן. לבעלות אגן רחב – מומלץ למשוך את החגורה נמוך יותר. לבעלות בטן משתפלת, מומלץ לרכוש חגורה עבה שתעזור לטשטש ולשים אותה על הצמיג ולעולם לא מעל או מתחת. טיפ נוסף לטשטוש אגן רחב: מומלץ ללכת עם שמלה בגזרת טרפז ולשים חגורה מתחת לקו החזה.
4. למראה קולי במיוחד, מומלץ ללכת עם האבזם בצד ולא באמצע כמו שנהוג.
5. כאשר אתן רוכשות חגורה, אל תתביישו לבקש מהמוכרת להוסיף לכן חור אקסטרה מכל צד. בחורף הבגדים עבים יותר…  

טיפים לשימוש נכון בחגורות-



עמוד זה נצפה: 553 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור