חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לטיפוח כפות הרגליים בקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 יולי 2011

טיפים לטיפוח כפות הרגליים בקיץאז הקיץ כבר הגיע. חם. לח ואנחנו מסתובבים עם כפכפים, סנדלים או יחפים. עור כפות הרגליים נוטה להתייבש בקיץ בגלל שהוא נחשף לחום ולשמש, חול הים, המלח והכלור.

בעיה נפוצה אחרת היא הפטרת בכפות הרגליים שאנו נתקלים בה לעיתים קרובות יותר בקיץ, מאשר בשאר עונות השנה. העור היבש בכפות הרגליים והפטרת מפריעים גם מהבחינה האסתטית וגם מהבחינה הבריאותית.

אז מה עושים? המומחה לפדיקור רפואי – אלי לב, מספק טיפים מקצועיים לשמירה על כפות הרגליים:

  • אחרי מקלחת, רחצה בים, בבריכה או חשיפה של כפות הרגליים למים עם או בלי חומרי ניקוי וכימיקלים, חשוב להקפיד לנגב היטב את כפות הרגליים. לא לשפשף במגבת אלא פשוט להספיג ולייבש את העור בלי לדלג עם אזורים נסתרים בכפות הרגליים, בין הבהונות וכד’.
  • כשעוסקים בפעילות ספורטיבית בקיץ חשוב לגרוב גרביים מכותנה. הכותנה סופגת היטב את הזיעה ומאפשרת לעור כפות הרגליים לנשום.
  • קרם לחום לרגליים – חשוב לזכור למרוח את כפות הרגליים מספר פעמים ביום בלחות שאינה שומנית שנספגת היטב בעור. במקרה הזה כל המרבה הרי זה משובח.
  • תוך כדי מקלחת צריך לזכור לרחוץ גם את כפות הרגליים ולייבש היטב. מריחה של קרם לחות אחרי המקלחת היא חובה, במיוחד באזור העקבים וכריות כפות הרגליים.
  • את ציפורני הרגליים יש לגזור בקו ישר, בלי לגזור את הפינות על מנת למנוע מצב של ציפורן חודרנית.
  • יש לך לק על ציפורני הרגליים? חשוב להסירו מדי פעם ולתת לציפורניים לנשום מעט לפני שיכוסו שוב בלק.

אם למרות ההקפדה על שגרת טיפוח נכונה לכפות הרגליים ניכרים בהם קילופים, אדמומיות, יבלות, פטריות, גשו לפדיקוריסט מומחה לטיפול מקצועי.

טיפים לטיפוח כפות הרגליים בקיץ


טיפים לטיפוח כפות הרגליים בקיץ – אלי לב.



עמוד זה נצפה: 551 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור