חיפוש באינדקס עסקים

ציפורן חודרנית – אלי לב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 ינואר 2010

ציפורן חודרנית היא תופעה מאוד נפוצה בקרב כלל האוכלוסייה. הסיבות להופעת ציפורן חודרנית הן ציפורן חודרנית - אלי לבמגוונות: גזירת ציפורן בצורה לא נכונה, פטרייה, נעליים הדוקות, מכה קשה בבוהן ועוד. כתוצאה מכך, אנו חשים בכאב רב בבוהן בעקבות חדירת הציפורן לתוך הבשר, לאחר מכן נוצרת שלפוחית וכתוצאה מחוסר אוורור נוצר זיהום המתבטא במוגלה.
במקרה של ציפורן חודרנית מומלץ לאוורר את כף הרגל, להשרותה בגיגית עם מים חמים, לייבש היטב, למרוח יוד, לגרוב גרביים סופגי זיעה – כל זאת עד אשר תגיע לטיפול.
כיום ניתן למצוא מספר פתרונות טיפוליים לבעיית ה ציפורן החודרנית החל מחיתוך הציפורן באופן עצמאי בבית, דרך טיפול את פדיקוריסטית ועד ניתוח בהרדמה מקומית להסרת הציפורן החודרנית אצל כירורג (במקרים קשים של הזנחה).
בנוסף לשיטות השגרתיות אלי לב, הבעלים של מכון מדיקל לב פדיקור בנהריה, מסביר על טיפול שהוא מבצע
ציפורן חודרניתבמכון שלו ללקוחות הסובלים מציפורן חודרנית: "במכון מדיקל לב פדיקור, אנו מציעים טיפול מקצועי המעניק פיתרון לבעיה של ציפורן חודרנית שהגיעה למצב של דלקת, תוך כ-5 דקות ללא כאב ע"י שליפה של אותם 2 מ"מ ציפורן שגרם לדלקת. ההקלה היא מיידית ולאחר מכן מגיעים למספר פגישות נוספות כדי ללוות את צמיחת הציפורן החדשה ולמנוע ממנה לגדול במסלול הקודם. הטיפול בציפורניים חודרניות בשיטה זו נמשך מספר חודשים עם 100% הצלחה" סיפר אלי והוסיף "מצבים של ציפורן חודרנית ניתן לטיפול אצלנו במרפאה בצורה מהירה ע"י הוצאת קצה הפינה של הציפורן מבלי לגעת בשאר הציפורן. הטיפול אינו כרוך בכאבים והרגל נשארת אסתטית וללא כאבים. בנוסף, אנו מבצעים טיפול מונע על מנת למנוע את חזרת הבעיה".

באדיבות: אלי לב, מכון "מדיקל לב פדיקור" נהריה.

סניפים ~ סניף תל אביב – סניף נהריה

 



עמוד זה נצפה: 666 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור