חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לחידוש מלתחה בלי לשבור תוכנית חיסכון

פורסם מאת: בתאריך: 12 מרץ 2013

אודיה קופלר הקניינית והסטייליסטית הראשית של רשת האופנה הדרומית "דיוטי מוטי" מנדבת טיפים לחידוש מלתחה מספר פעמים בעונה בלי לשבור תוכנית חיסכון. הנחת היסוד הבסיסית היא שעומדת במרכז היא שרוב הנשים והנערות אוהבות לקנות לעצמן בגדים, והרבה. הבעיה בכך הינה, שלעיתים קניית בגדים מספר פעמים בעונה, יכולה לגרום להוצאה כספית גדולה ולרכישת בגדים שלא תמיד נלבשים ונתקעים בארון הבגדים וחבל.

טיפים לחידוש מלתחה בלי לשבור תוכנית חיסכון - דיוטי מוטי

ישנם כמה חוקים בסיסיים לבניית מלתחה אופנתית, חכמה, חסכונית ומגוונת. הדבר המרכזי הוא בניית מלתחה נכונה. מלתחה נכונה היא כזו הכוללת בין 80%-90% פריטי בייסיק וכ-10% פריטי אופנה. באופן כזה, אפשרויות השילוב של הפריטים היא מקסימאלית וניתן ליצור מספר רב של הופעות מגוונות ואופנתיות. בנוסף, חשוב להשתמש באקססוריז, המוסיפים נופך אישי ואופנתי לכל הופעה.

טיפים לחידוש מלתחה בלי לשבור תוכנית חיסכון - דיוטי מוטי

חשוב להתחיל ברכישת "פריטי החובה" בכל ארון של אישה. הפריטים הללו הינם בסיסיים ואינם נתונים לטרנדים מתחלפים ואותם ניתן לשלב וליצור הופעה לכל מצב כמעט.

הנה כמה מהם שיכולים לשפר מיידית את מצב המלתחה שלך.

  • טיפים לחידוש מלתחה בלי לשבור תוכנית חיסכון - דיוטי מוטירכשי לעצמך ג’ינס טוב, רצוי בצבע כחול כהה. בעל גזרה המחמיאה לך, גבוהה או אמצע.
  • רכשי לעצמך שני טייצים בשני גוונים: שחור וצבע נוסף (לאלו שיכולות, עדיף טייץ נוסף בצבע בהיר). עלות טייץ לרוב הינה עניין של עשרות שקלים בודדים, איתם תוכלי "לשחק" עם טוניקות שונות בשלל צבעים, מה שיקנה לך מראה מגוון ונקי.
  • שמלה שחורה קטנה – פריט חובה בכל ארון, וודאי שהשמלה מחמיאה לך ותוכל לשמש אותך במגוון אירועים, רשמיים יותר ופחות. עם השמלה תוכלי לשנות את הלוק עם מגוון פריטים בסיסיים כגון: עליוניות, ג’קטים, חגורות עבות, דקות, נעלי עקב לערב ונעל בלרינה ליום יום – והנה לך – מראה ערב/יום קלאסי, סופר אופנתי ולא יקר.
  • חולצה לבנה מכופתרת גברית – פריט שתמיד נשאר באופנה, איך שלא תלבשי את החולצה הלבנה הגברית, תמיד תראי מוקפדת, אלגנטית וכמובן אופנתית. את החולצה תוכלי ללבוש עם ג’ינס סקיני, מכנסי סיגר שחורים ואפילו עם טייץ.
  • רכשי לעצמך מספר חולצות בסיס, אפשר טי שירט, בצבעים חלקים או בעלות הדפס קלאסי. את החולצות ניתן לשלב במגוון של צורות, עם ג’ינס וז’קט, בתוך חצאית גבוהה. כל שילוב יוצר הופעה שונה לחלוטין.
  • רכשי לעצמך שמלה ליום יום, רצוי בצבע אחיד וחלק. זכרי- פריטים מודפסים הם זכירים, פריטים חלקים ניתן לשלב ללא סוף.
  • עליונית/קרדיגן – פריט שאיתו ניתן לשחק מעל גופיה, בגד גוף, חולצה אלגנטית, ברוב המקרים זהו פריט זול, חסכוני וניתן לקנותו במספר בדים וצבעים.

טיפים לחידוש מלתחה בלי לשבור תוכנית חיסכון - דיוטי מוטי
טיפים לחידוש מלתחה בלי לשבור תוכנית חיסכון – דיוטי מוטי
קרדיטים: צילום – עמיר צוק; סטיילינג -אודיה קופלר; איפור – דיתי מסר ל"סולו"; עיצוב שיער – שי בן יקר ל"סולו"; ביגוד – DUTI MOTY.



עמוד זה נצפה: 472 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור