חיפוש באינדקס עסקים

הוניגמן – קולקציית נשים אביב קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 אפריל 2009

 

קולקציית נשים אביב קיץ 2009 של הוניגמן מתאפיינת בחיבורים אשר יוצרים מראה אוורירי, נינוח, נשי ועכשווי. הקולקציה מורכבת ממספר השראות אשר מרכיבות את המראה העדכני והשלם לקיץ הקרוב. המשותף לכל ההשפעות הוא הטוויסט הצעיר, ה-Street Wear, הבא לידי ביטוי בגזרות משוחררות ומחמיאות.
השראות נוספות הן הספארי שיק של שנות ה-70, ה-sailor chic, המראה האתני ועוד.
את קולקציית נשים אביב קיץ 2009 עיצבה ירדנה זיו.
הקולקציה של הוניגמן לקיץ הקרוב, שואבת חלק ניכר מהשראתה ממראה הספארי שיק של שנות ה-70, שמקבל בקיץ הקרוב טוויסט עכשווי ואקלקטי יותר. קבוצת הספארי מתאפיינת בגזרות משוחררות ונינוחות, בדפוסי ALL OVER בעלי מוטיבים של פרחים ועלים ובצבעוניות חמה. בין השאר אפשר למצוא בקבוצה זו וסטים קטנים מעוטרים בעבודת רקמה וניטים, חולצות וואל קלילות ושמלות טריקו אווריריות. ואיך אפשר קיץ בלי ים?הוניגמן - קולקציית נשים אביב קיץ 2009
כיאה לקולקציה קיצית השפעה נוספת היא מראה הימאים, ה-Sailor Chic, אשר בא לידי ביטוי בצבעוניות המבוססת ברובה על כחול ואדום ובדפוסי פסים.
גם מראה הימאים, בדומה למראה הספארי, מקבל אדפטציה ל-Street Wear, ולכן קבוצה זו כוללת מגוון רחב של חולצות טי-שירט מודפסות, חולצות שיפון רומנטיות, שמלות סטרפלס קצרות ושמלות קלילות בשילוב קרושה. חלק ניכר מהתרגום הצעיר והעכשווי של מראה הימאים בא לידי ביטוי בשימוש בבדי ג’ינס דקים, שעושים קאמבק בקיץ הקרוב.
בהוניגמן יצרו ליין שלם של פריטי ג’ינס טרנדיים, ביניהם: שמלות, וסטים, חצאיות, מכנסי פסים קצרים, מכנסי שק וחולצות מכופתרות. אחרי כמה עונות שבהן צבעי הג’ינס השולטים היו שחור ואפור, הכחול "האמיתי" חוזר לאופנה. הצבע הכחול הכהה הוא תרגום מודרני למראה הג’ינסי של שנות ה-80, אשר הציג צבעים אחידים ונקיים. לצד הג’ינס אפשר למצוא בקולקציה גם בדי משבצת בצבעוניות אקלקטית על גבי מכנסיים קצרים וחצאיות מיני.
פריט טרנדי נוסף לקיץ הקרוב הוא האוברול, בגד העבודה המוכר שעושה הסבה לבגד Street עכשווי. האוברול בא לידי ביטוי בשלוש וריאציות שונות בקולקציית הקיץ של הוניגמן.
הראשון הוא אוברול קצר בעל גזרה משוחררת, השני הוא אוברול ארוך בצבע כחול והשלישי הוא אוברול סטרפלס ארוך לערב בשילוב ניטים כסופים.
המשותף לכולם הוא הגזרות המשוחררות והבדים הקלילים. לצד הכחול והאדום, צבע נוסף שמככב בקולקציה הוא הוורוד פוקסייה, שמהווה את אחד הצבעים הטרנדיים ביותר לקיץ הקרוב. הצבע העז ומלא החיים משדרג כל הופעה ומעניק לה מראה צעיר ועכשווי יותר.
שמלות קיץ קלילות, חולצות עם עיטורי תחרה וגופיות נינוחות הם רק חלק מהפריטים שנצבעו בוורוד פוקסיה לכבוד הקיץ הקרוב. השפעה נוספת היא מהמראה האתני, שמלווה אותנו כבר כמה עונות ברציפות. המראה האתני מבוסס ברובו על משחק צבעים בין השחור לשמנת, כאשר הפריטים הבולטים בקבוצה זו הם שמלות וואל קלילות בעלות עיטורי רקמה וגימורי תחרה, חצאיות A באורך הברך בעלות עבודת רקמה לאורך המכפלת וחולצות מכופתרות עם דפוסים אתניים.
מחלקת הדגל של הוניגמן, שמלות הערב, ממשיכה להציג גם בקיץ הקרוב מגוון רחב של פריטים נחשקים, ביניהם: חולצות שיפון מכופתרות, שמלות שיפון רקומות, שמלות פליסה, שמלות סטרפלס מתחרה, טוניקות שיפון, שמלות סאטן בעלות רקמה עשירה, שמלות מקסי, וסט בשילוב תחרה ושמלת סטרפלס מתחרת גיפיור עשירה.
המראה היוקרתי של ליין שמלות הערב מושג באמצעות שילוב של רקמות ושיבוץ אבנים על גבי הבגד. לצד השמלות ניתן למצוא מכנסיים בעלי מראה מטאלי וצעיר, קרדיגנים וטוניקות בשילוב חוטי לורקס, גופיות קלילות בשילוב פייטים. לצד השחור הדומיננטי אפשר למצוא צבעים נוספים, כגון ורוד פוקסייה בשילוב כסף מטאלי, אדום וירוק בקבוק. הצבעים הדומיננטיים בקולקציית הקיץ הם ורוד פוקסייה, טורקיז, קמל, כתום, שילובים של כחול ואדום ושחור.
ליין האקססוריז של הוניגמן, ששום הופעה לא מושלמת בלעדיו, מהווה גם בקולקציה הזו חלק משמעותי, עם שרשראות זהב וכסף, חגורות רחבות וצרות, צעיפים קלילים ומבחר מגוון של תיקים, הן ליומיום והן לערב. בנוסף, בהתאם להשראה הימית, אפשר למצוא תיקי קש קלועים בעלי רצועות שרשרת מוזהבות. תיקי הקש מגיעים בשני גדלים, האחד מלבני קטן והשני עגול גדול.

 



עמוד זה נצפה: 432 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור