חיפוש באינדקס עסקים

גולף – קולקציית נשים אביב קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 אפריל 2009

 

רשת האופנה גולף מציגה קולקציית נשים – CRUISE לעונת אביב קיץ 2009 המשלבת פריטי לבוש בגווני גולף - קולקציית נשים אביב קיץ 2009כחול ולבן. קולקציית נשים אביב קיץ 2009 של רשת האופנה גולף משלבת פריטי לבוש מעולם היאכטות, עם נגיעות ספורטיביות בהשראת הסקיפרים.
הקולקציה מאופיינת בלוק רענן, של תרבות הפנאי תוך בשילוב תנועה בטבע. חליפת סטרץ’ לבנה במראה נקי בפסי-פיג’מה ורקמת פרחים, חולצות פולו משודרגות בסיכת סמל קולג’, קרדיגנים עם נגיעות ספורטיביות בפסי בלוק, חולצות לבנות ללא שרוול וגופיות דקיקות בטכניקת צריבה המעניקה להן מרקם דקיק ומגע רך בדפוס כוכבים, חצאיות מיני ומכנסיים קצרים באורכי ברמודה ומעל לברך.
לברמודות מושחלות חגורות בצבעוניות משלימה כך שבכל אאוטפיט שמשלבים, יש נגיעת צבע קונטרסטי והשילוב של כחול, לבן וירוק תמיד קיים. האביזרים הדומיננטיים הנם חגורות גומי פסים עם אבזם התואם את סיכות הקולג’ של חולצות הפולו, לקבלת מראה ספורטיבי מוקפד המאפיין את עולם הסקיפרים. תיקי קנבס בפסים התואמים את הקרדיגנים ותיקי PU מבריקים, ללא רצועות, עם ידית אחיזה מתכתית.
דגמי קולקציית הנשים לעונת אביב קיץ 2009 מאובזרים בסיכות, חגורות ושרשראות המחזקות את הטרנדים ומשלימות את המראה הצבעוני המושלם לכל דגם. הדגמים זוכים בערך מוסף הודות לשדרוגים והוספת אבזור זה.
דגם מוביל הנו גופית ריב, בתוספת שרשרת צבעונית וארוכה, המשלימה את הצבעוניות ומסייעת ללקוחה להתחדש בלוק עדכני מבלי להתאמץ או לטעות בבחירה הצבעונית.

 



עמוד זה נצפה: 544 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור