חיפוש באינדקס עסקים

טיפים להתאמת איפור ותכשיט

פורסם מאת: בתאריך: 10 פברואר 2014

"תכשיטים ואיפור, הם סמל של כוח ותשוקה".
על ידי התאמת התכשיטים לאיפור, אנו יכולות להעניק למראה שלנו אמירה אישית ובהחלט להתבלט! מה שבחרנו ללבוש או לענוד הוא ביטוי של מי שאנחנו, ולכן מציאת השראה מהטבעת האהובה בהחלט יכולה לתת לנו מראה חד פעמי.לפי הטרנד בו מתאימים בין השניים צפוי לנו חורף מלא ייחודיות וסטייל.

ישנם סוגים רבים של תכשיטים וסגנונות איפור שניתן להשתמש בהם.
"מאז ומתמיד לתכשיטים היה מעמד עליון. לא עוד אביזר, אלא סמל סטטוס המביע את אישיותו של בעליו ומאפשר לשמור על מראה זוהר, עדכני ואטרקטיבי". מסבירים מומחי תכשיטי "MAUBOUSSIN". "ההתאמה בין התכשיטים לאיפור לוקחת אותנו צעד אחד קדימה מבחינה אופנתית. בחורף הקרוב, צבעוניות עזה משתלטת על הביגוד, האיפור והתכשיטים כאחד. מה שפותח בפנינו אופציות רבות להבעת אמירה אישית וייחודית".

"כאשר את עונדת תכשיט ומתאפרת, כדאי שתשקיעי מחשבה מרובה ותשקלי התאמת כל תכשיט לאופי האיפור על מנת ליצור מראה יפה והרמוני". מוסיפה סימונה אפלבאום, מדריכה ראשית במייבלין ניו יורק. "חשוב לזכור שהתכשיט והאיפור חייבים להשלים זה את זה ואת המראה הכללי שלך".

התאמת צבע התכשיט לאיפור- השאיפה של כולנו היא ליצור טוטאל לוק מושלם. באמצעות השילוב של תכשיט מרשים ואיפור בגוון עז שמתאים במיוחד לעונת החורף העכשווית ומשלים את המראה הכללי, ניתן להשיג זאת בקלות. בחרי תכשיט אחד שעל פיו תבססי את צבע האיפור שלך. כדי להימנע ממראה ליצני, הקפידי על התאמת צבעים נכונה, ועבור זה כל מה שאת צריכה זה מעט מחשבה תחילה. זכרי שלכל צבע ישנה משמעות, תחושות ואנרגיות שהוא מעביר. כך למשל, שילוב שרשרת משובצת באבני חן בגווני חום המשדרים צמיחה, חיבור לאדמה ושלווה, עם צללית בגוון כחול המשדר עושר, עליונות וכוח ייצרו מראה עוצמתי, שיקי עם אמירה ברורה. בועז שטיין אמן ומאסטר באיפור מקצועי  מוסיף כי "שילוב נכון של צבעים הוא בעצם זה שיוצר את אפקט ה"אוואאוו". חום אדמה הוא גוון המאגד בתוכו הרבה גוון כתום. היות ובגלגל הצבעים גוון כחול הוא מנוגד לגוון הכתום הוא יוצר עוצמתיות מרהיבה".

ניגוד צבעי התכשיט עם האיפור –  רובנו מפחדות מצבעים מנוגדים בשל העובדה שקשה למצוא התאמה והרמוניה אשר אינה מתנגשת, וגם מכיוון שיש צורך בתעוזה כדי להגיע לשילוב לא שגרתי. התאמה מושלמת בין הצבעים, כלומר שימוש באותו צבע לתכשיט ולאיפור מביאה לאיבוד הייחודיות שלנו. דרך מצוינת להבליט גם את האיפור וגם את התכשיט שלך היא לשלב צבעים מנוגדים שמחמיאים האחד לשני. לדוגמא תכשיטים משולבים באבני חן ירוקות לצד שפתון בגווני אדום עז יעניקו לך מראה שלא ניתן להתעלם ממנו. 

התאמת התכשיט והאיפור לצבע עורך –כאשר את רוצה להתאים תכשיט ואיפור שיהלמו את צבע עורך בצורה הנכונה ביותר זכרי שהפכים נמשכים. אם את בעלת עור כהה, מומלץ לך לבחור גוונים בהירים ופסטליים, כמו גם גוונים עזים כגון ורוד בזוקה, צהוב עשיר וכמובן זהוב. גווני איפור בהירים מתאימים לגווני עור כהים בהם הצבע מתבלט. אם את בעלת עור כהה, רצוי שתימנעי מגוונים כמו חום, שחור, כחול, אפור וכסוף.
לבעלות עור בהיר מומלץ ללכת על גווני ירוק ברקת, טורקיז, אמטיסט (סגול), גווני אדמה, אדום עמוק, כחול כהה וכו’. מומלץ להתרחק מצבעים בהירים מאוד וניאונים שמתנגשים עם צבע עור בהיר.

עגילים לשפתיים וטבעות לעיניים – לתכשיטים יש יכולת להבליט את גווני האיפור באיברים ספציפיים ולהפך. למשל, עגילי טיפה שמתאימים לכל אירוע יכולים להשתלב נהדר ולהבליט את צבע השפתיים. לכן, אם בחרת לענוד עגילים מסוג זה, הקפידי להתאים את גוון השפתון.  עגילים עם אבן יהלום לדוגמא,ישתלבו באופן מושלם עם שפתון ורוד בהיר, או לחילופין כדי להבליט את זוג עגילי הנברשת הצהובים שלך, התאימי שפתון בגוון אדום עז (גווני אדום משדרים חושניות ואסרטיביות ומתאימים לאירוע ערב יוקרתי). את הטבעת התאימי לגוון הצללית. השתיים אמנם ממוקמות רחוק זו מזו אך משלימות אחת את השנייה.

התאמת התכשיט לסגנון האיפור – "ישנו מגוון מאוד רחב וסגנונות שונים של תכשיטים". מסכמת אפלבאום. "כאשר ניגשים למלאכת ההתאמה, יש לתת לסגנון התכשיט משקל ולהתאימו למראה האיפור. אם למשל בחרת לענוד תכשיט בסגנון קלאסי התאפרי בהתאם. לכי על גוונים יותר טבעיים כמו ניוד, ורדרד לצד חומים בהירים. או לחילופין אם את אוהבת לענוד תכשיטים בסגנון רטרו התאימי את האיפור למראה השיקי והנצחי. אייליינר חתולי למשל, יתאים במקרה זה".

"זה המקום להתייחס לגוון המתכת היוקרתית: צהובה (זהב)  או לבנה (כסף)" מוסיף שטיין. "אלה, יכולים בהחלט לעשות את החיים הרבה יותר קלים בבחירת פלטת הגוונים לאיפור בו תשתמשי. אם המתכת היא צהובה/זהב העדיפי גוונים חמים אם המתכת היא קרה/צבע כסף העדיפי גוונים קרים, בחירה שכזו תיצור הרמוניה כללית כובשת"  

עולם התכשיטים והאיפור היה מאז ומתמיד אומנותי ואופנתי כאחד. חשיבותם דורשת התייחסות לאלמנטים שונים כגון: שיער, ציפורניים, ביגוד ועוד.. כדי ליצור מראה מושלם ובעצם יצירת אומנות מהלכת.

השילוב המושלם בין תכשיטים ואיפור הוא דבר שבהחלט ניתן להשגה ומהווה כלי להבעה עצמית. ברגע שתשלטי באומנות ההתאמה, תוכלי לסובב ראשים בקלות. זו אחת הדרכים להרגיש בטוחה בעצמך, להיות יותר אופנתית ומסוגננת.
איפור מבריק בועז שטיין
 



עמוד זה נצפה: 482 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור