חיפוש באינדקס עסקים

ML ו-ML MEN – קולקציות סתיו חורף 2009/10

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 אוקטובר 2009

 

רשתות האופנה ML ו-ML MEN משיקות את קולקציות סתיו חורף 2009/10 המציגות השפעות מעולמות ה-rock star,שנות ה-80, המראה הרומנטי תיאטרלי, המראה הבוהמי-אתני, מראה אורבאני ועוד.

ML
רשת אופנת ml משיקה את קולקציית סתיו חורף 2009/10. הסגנון השולט בקולקציה הוא מראה נשי, עשיר, מתוחכם ודינמי, עם מיזוג של מראה אורבאני טכנולוגי. הקולקציה מתחלקת ללבוש יום יומי, לבוש טרנדי ולבוש ערב, כאשר ההשפעות העיקריות הן מראה rock star, שנות ה-80, מראה רומנטי תיאטרלי, מראה בוהמי-אתני, מראה גלאם נוצץ ועוד. הצבעוניות בקולקציה היא קבוצות של כחולים, אדמדמים, סגול עמוק, חרדל, חום, חאקי וגוונים טבעיים, לצד צבעוניות קלאסית של שחור, לבן וגווני אפור. המראה היום יומי מקבל החורף מראה אורבאני מעודן, מעוצב אך עם זאת נוח ורפוי. ה-look הוא של לוחמת עירונית, בעלת מראה עתידני חדשני. ניתן למצוא טי שירטים, סריגים דקים בטקסטורות חדשות, ז’קטים מג’ינס, ז’קטים בצמר דחוס, מגוון רחב של ג’ינסים בגזרות ודגמים רעננים עם פרופורציות חדשניות ועוד.
הטרנדים לעונת החורף מחולקים ל-4 קבוצות עיקריות:
מראה Rock star:
מראה רוקיסטי הבא לידי ביטוי בשימוש בעור ודמוי עור, שילוב של אלמנטים של שרשראות, ניטים בחולצות, מכנסיים וז’קטים, דפוסים של מוטיבים גרפיים ושל דמויות גדולות עם עבודת ארט בשילוב אבנים צבעוניות, מכנסיים צמודות, טייצים מבריקים, כתפיים מודגשות ומעוגלות בז’קטים אוברסייזד, ז’קט בויפרנד ועוד.
מראה שנות ה-80:
בשנות ה-80 שתי קבוצות עיקריות: קבוצת הגלאם דיינסטי (שושלת) סטייל, בה נעשה שימוש בחומרי גלם של פאייטים, חרוזים, טקסטורות של ז’קרדים, חצאיות צרה עם דגש על המותן, מכנסים בגזרה גבוהה, שמלות וטוניקות עם רקמות אולאובר, גזרות לא שגרתיות. בקבוצה השנייה פריטים במראה רך ונשי, הבא לידי ביטוי בחולצות, ז’קטים ומעילים בצללית העטלף. בקבוצה זו פריטים עם כריות הכתפיים שעושות קאמבק לאופנה בחורף הקרוב, חולצות עם מוטיבים גרפיים מהתקופה כמו דמויות פנים, גזרות קימונו ומשבצות, דפוסי משבצות, טוניקות ארוכות עד מעל הברך בשילוב גרבונים וטייצים – פריט חובה לחורף הקרוב ועוד.
המראה הרומנטי:
מראה רומנטי בהשראת האופרה המקבל לוק דרמטי לצד מראה של אלילה יוונית, השפעות מתקופת שאנל. בקבוצה זו נעשה שימוש נרחב בבדי קטיפה, בדים ארוגים, טקסטורה מבריקה. בהשפעת שאנל ניתן למצוא קרדיגנים וז’קטים, טווידים, סריגים בדפוסי נקודות שחור ולבן, עיטורי פרווה ומתכת, חצאיות עפרון, חולצות עם אלמנטים של פליסה, חולצות מאובזרות בשילוב תחרה, קפלונים, סלסולים, חולצות עם וולנים ועוד. מראה רומנטי הבא לידי ביטוי בגזרות נשפכות, אווריריות, מכנסי סיגר, מכנס דמוי טייץ, מכנס בגובה קרסול עם מותן מוגבהת וורסיה רחבה של מכנסי הרמון.
המראה הבוהמי האתני:
בקבוצה זו ניתן למצוא השפעות מאלמנטים רוסים ופולקלור. שילוב של פרוות, שכמיות, ז’קרדים וסריגים, השפעות אתניות, חולצות עם רקמות, סריגים שרוולים חתוכים, קימונו עם עבודות ז’קרד, מעילים גדולים וסריגים עם צווארוני פרווה, שילוב של עור ודמוי עור במראה מכובס – used, חצאיות ושמלות עם רקמות, שילובי קרושה, מעילי שכמיה נשפכים וגדולים ועוד.
קולקציית הערב
מראה הערב של ml מביא זוהר רב עוצמה, דינמיות, תיאטרליות ואופטימיות. בגדי הערב בהשפעת המראה הנוצץ משלבים פאייטים וחרוזים, לצד שמלות במראה נקי. גזרות צמודות של שמלות ג’רסי חלקות, גזרות של כתפיים מודגשות, שמלות תחרה שנלבשות על בסיס לנז’רי, שמלות רכות, מכווצות עם כריות כתפיים עגולות, חליפות מחויטות בקטיפה מכובסת בשילוב סאטן ומגוון של סריגים בשילוב חוטי לורקס דקים ועוד.
ליין הלבשה תחתונה ומחטבים:
לראשונה, ml יוצאת בליין חדש של הלבשה תחתונה ומחטבים בעיצובים שונים: מחטבי בטן, מחטבי ירכיים, מחטבי רגליים, תחתונים מחטבים ומחטבים המשלבים את הכול יחד. המטרה היא לתת לנשים של ml את תחושת הביטחון המושלמת כדי ללבוש כל בגד בכל אירוע.


ML MEN
מעצבת הקולקציה: קארין אוזנן
רשת אופנת הגברים ml men, משיקה את קולקציית סתיו חורף 2009-10, המתאימה לגברים בכל המידות (החל ממידה 40). הקולקציה מושפעת ממגמות האופנה האוניברסאליות ונותנת מענה אופנתי כולל, החל ממראה קז’ואל יום יומי, דרך מראה פורמאלי מחויט לאיש העסקים ולשעות הערב ועד למראה טרנדי לגבר המעודכן והאופנתי. בין ההשראות הבולטות לסתיו חורף הקרוב: מראה אורבאני מוקפד ונוח, מראה רוק סטאר רטרו, מראה בוהמי מתוחכם ועוד.
Survive in the city
בהשראת מראה אורבאני המציג לבוש מסודר ומוקפד אך נוח ולא פורמאלי, עם קו נקי גברי, הקולקציה מציגה פריטים עם משחקים גראפיים בשחור, אפור ולבן, משבצות, ריבועים ופסים, דפוסים ודוגמאות שונות, עם דגש על קווים גיאומטריים, מבנה גוף ארכיטקטוני וכתף חזקה מודגשת. בקבוצה זו ניתן למצוא חולצות עם צווארון בצבע קונטרסט דוגמת חולצה לבנה עם צווארון שחור, חולצה שחורה עם צווארון וחפתים לבנים וכו’, סריגים בצווארון עגול וצווארון וי בגזרה קרובה לגוף (סלים-פיט), סריגים עבים עם דוגמאות סריגה תלת ממדיות מוגדלות, מכנסי סיגר עם רגל צרה, מעילי צמר, בלוזונים מעור באורך המותן הבאים כתחליף לז’קט, חליפות או ז’קטים עם 2 כפתורים, ז’קטים קלאסיים בבדים חלקים או פסים ועוד. הצבעוניות היא של צבעים קרים, אפורים בטונים שונים – אפור קרח, אפור טבעי חם, כסוף מטאל כהה, פלדה ופחם, אפור מלאנג’ ועוד. לצד תכלת קר, לבנדר, כחול רויאל, צבעים עמוקים חמים כמו אדום דרמטי או סגול מעושן.
מראה Retro rock star:
השפעה נוספת לחורף הקרוב היא מראה רוק סטאר רטרו, מראה קלאבי אורבאני בהשראת נערי האופנועים ג’יימס דין ומרלון ברנדו. בקבוצה נעשה שימוש בשילובי חומרים של עור וניילון, סריגים וקווילט, כותנה וניילון או צמר ועור – בפריט אחד. ניתן למצוא בקולקציה חולצות משובצות על טי שירטים לאופנוענים בשילוב ניטים, קרדיגן כפתורים מהארון של סבא, קרדיגן רוכסן או סריג בחצי זיפר עם צווארון גבוה, בלוזונים מעור עם מוטיבים של רוכסנים, ג’ינסים בגימור מתכתי מבריק או בכחול נקי, מכנסי כותנה ומכנסי 5 כיסים באפור פחם מוברש, ז’קט קז’ואל קצר, מכנסי עבודה במראה מאט, חזרה לג’ינס הכחול ה"אמיתי" עם שפשוף ביניים בכחול עמוק, מעילי ניילון – מעילי פוך, בלוזונים קלים ועוד. הצבעוניות בקבוצה זו היא של שחור, המתחזק עוד בחורף הקרוב ומקבל מקום של כבוד בארון כהצהרה אופנתית, כחול נייבי המקבל טוויסט של תחכום עם צבעי קאמל טבעיים ופריטים קטנים בצבע.
מראה Hunter
מראה בוהמי מתוחכם של איש הערבות מהיבשת התיכונית העובר אדפטציה לעיר המודרנית. מראה זה בא לידי ביטוי במראה שכבות עשיר בפריטים, סריגות גסות במראה עבודת יד, מראה משופשף או מיושן, שילובים של עור הפוך ועוד. בקבוצה זו חולצות פלנל משובצות במראה משופשף או מיושן, טי שירטים מודפסים במראה אמנותי של מריחות צבע, סריגים בסגנון עבודות יד בהשראת ארצות הצפון (סקנדינביה וקנדה), קפוצ’ונים וטי שירטים במראה וינטאג’ משומש, כותפות במראה קז’ואל מתוחכם. הג’ינסים בקבוצה זו מגיעים ברמות שפשוף שונות, ג’ינס משופשף עם קרעים ותפרים, ג’ינס בגימור קאונטרי עם שני כיסים ועוד. המראה מבוסס על צבעוניות חמה וטבעית – קאמל כהה, שמנת, חום שוקולד ובג’ בהיר. נגיעות של חרדלף כחול נייבי, כחול עמוק, תכלת בהיר ועוד.
ליין הלבשה תחתונה
רשת mlmem משיקה ליין הלבשה תחתונה לגברים. בליין זה ניתן למצוא תחתונים ובוקסרים החל ממידה S ועד XL4 ובצבעים קלאסיים של אפור מלאז’, שחור ולבן. בתחתוני הבוקסר של ml men יש אחוז מסוים של לייקרה המעניק גמישות ונוחות לבד. ברשת ml men משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת אשר בזכותה הגומי כמעט ולא מורגש והתחתונים קלילים ונעימים על הגוף. כמו כן, גם בתחתונים הרגילים ישנו אחוז מסוים של לייקרה.



עמוד זה נצפה: 371 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור