חיפוש באינדקס עסקים

גולברי – קולקציית סתיו חורף 2009/10

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 אוגוסט 2009

 

רשת האופנה גולברי משיקה את קולקציית סתיו חורף 2009/10, קולקציה נשית, יצירתית, חמימה ועדכנית, השואבת את השראתה מהמראה הזוהר של שנות ה-80, המראה הנשי העצמתי והמראה הרומנטי והנשפך.
הקולקציה בעלת ניחוח נשי ומוקפד עם אלמנטים יצירתיים ועכשוויים ומתאפיינת בצבעוניות קלאסית של שחור, לבן ואפור לצד צבעים חזקים יותר כמו אדום, אינדיגו, סגול וירוק הבדים בקולקציה מגוונים ורבים, ביניהם ג’ינסים, סטן, שיפון, משי קשמיר, עור ועוד.

מראה שנות ה-80
מראה שנות ה-80 מציג את אחד הטרנדים הדומיננטיים לעונת סתיו חורף הקרבה, החומרים, העיצובים והשילובים הייחודיים, מעניקים את המראה המושלם עם קריצה למראה הפאנק, אשר בא לידי ביטוי בניטים, בשרשראות, פאייטים ועוד.
פריטים אלו באים לידי ביטוי במראה עדכני וחורפי כדוגמת מכנסי עור, מעילי אופנוענים בשלל צבעים, חצאיות צרות, טופים בעיצובים גיאומטריים אשר מדגישים את הכתפיים וטייצים במגוון בדים והדפסים המתורגמים למראה צעיר ועכשווי. הפריטים בקבוצה עשויים מבדי ג’רסי, צמר, עור, סאטן עם נגיעות של פאייטים ומתאפיינים בצבעוניות קרה של שחור, אפור, סגול ואינדיגו.

המראה הרומנטי
מגמה נוספת וחזקה לחורף הקרוב, מתאפיינת במראה רומנטי אשר בא לידי ביטוי בקולקציה נשית, רכה ונשפכת.
מגמה זו מתאפיינת במראה שכבות עם גוונים שחורים וערבובי בדים שונים וקונטרסטים כגון: תחרות עם בדים במראה רטוב ובדי סאטן בשילובי קטיפה, אשר מקנים מראה רך ונשפך לצד מראה רומנטי וקשוח.
הפריטים הבולטים בקבוצה זו: שמלות דקיקות עם סריגים מחוררים, מעילי צמר כבדים, טופים מבדי שיפון וטוניקות מבד משי וכותנה בהדפסים שונים.
הצבעוניות במגמה זו מתרחבת מהצבעים המוכרים בנגזרת זו והעונה ניתן למצוא מגוון רחב של ורודים, חומים, סגלגלים, אינדיגו ושמנת.

המראה הנשי
המראה הנשי של גולברי, מלא בנשיות, סקסיות, כוח ועוצמה ועוצב בהשפעת מראה הגלאם לצד המראה הגברי והסקסי.
מראה זה משלב בתוכו חצאיות גבוהות המעניקות צלליות מחמיאות  לגוף, חצאיות ברך, שמלות קצרות, שמלות מקסי, טוניקות בעלות מחשוף משולבות בפאייטים, תחרה, חוטי לורקס ואבנים.
לצד המראה הנשי נבנתה קולקציית ערב, במראה גברי יותר, בהשראת המראה של "אשת העסקים המצליחה", קבוצה זו מורכבת ממכנסי סיגר, חולצות מכופתרות מבדי סאטן, אריג ולייקרה, ז’קטים מחמיאים בהדפסים שונים ועוד.

קולקציית יום
קולקציית היום של גולברי מתאפיינת במראה קז’ואל עם קריצה מתוחכמת המעניקה טוויסט למראה.
היא מכילה בתוכה סריגים ארוכים מבדי משי וקשמיר, סריגים קצרים משולבים בכפתורים גדולים, חולצות וטוניקות מבדי משי מודפסים ורקומים, מכנסיים רחבות וטייצים.
לצד כל אלו מציגים בגולברי קולקציית ג’ינסים רחבה אשר באה לידי ביטוי בגזרות גבוהות, ישרות וסקיני וכוללת חצאיות, מכנסיים, טייצים וז’קטים.

מחירים:
חצאיות: 249-349 ש"ח
מכנסיים: 199-399 ש"ח
ג’ינסים: 299-399 ש"ח
שמלות: 299-399 ש"ח
חולצות סריג: 199-499 ש"ח
חולצות אריג: 249-299 ש"ח
סריגים: 199-499 ש"ח
ז’קטים ומעילים: 299-599 ש"ח

מעצב ראשי: יעקוב גולברי.

 

 



עמוד זה נצפה: 413 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור