חיפוש באינדקס עסקים

פדיקור רפואי – פותחים את השנה ברגל ימין

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 ספטמבר 2010

 

להתחיל את השנה ברגל ימין, להתחיל אותה על הצד הטוב ביותר, להתחיל שנה חדשה בצורה הנכונה, והכל מתחיל ברגל אחת. אנו נוטים להתייחס לרגליים שלנו כשותפות פעילות לדרך. במהלך היום אנופדיקור רפואי - פותחים את השנה ברגל ימין מניחים על כפות הרגליים את כל כובד משקלנו ולעיתים מוסיפים משא נוסף.

הרגליים מחזיקות את משקל גופנו, מניעות אותו ממקום למקום ועומדות בלחצים גדולים. במהלך עונת הקיץ נחשפות כפות הרגליים לחול לוהט, מי ים מלוחים, אבק דרכים ואספלט.עכשיו כשמתחילים לראות את סוף העונה וברגע חגיגי של פתיחת שנה – הסתכלו רגע על כפות הרגליים שלכם. איך נראות כפות הרגליים שלכם? הציפורניים? עקבי הרגליים?

רואים עליהן את הדרך שעברו בקיץ הזה: העור סדוק, יבש, קשה. יבלת או שתיים, ציפורניים לא אסתטיות. עכשיו הזמן להעניק לרגליים טיפול פינוק – פדיקור רפואי שיסלק את עקבות הקיץ.

טיפול פדיקור רפואי יסלק את העור היבש והסדוק, יטפל ביבלות ויעניק לכפות הרגליים שלך מראה מטופח, אסתטי ונעים למראה. פדיקור רפואי הוא לא רק טיפול פינוק מרענן זהו טיפול בריאותי חשוב. כל מי שנעל פעם נעליים לוחצות יודע כמה כפות רגליים נינוחות חשובות להרגשתנו הכללית.

אחרי טיפול פדיקור רפואי ירגישו כפות הרגליים שלך חלקות ונעימות למגע, עור גמיש ורווי לחות, ציפורניים מעוצבות באסתטיות ומעל לכל רעננות, חיות ומוכנות להמשיך בדרך. פדיקוריסט או פדיקוריסטית רפואיים ומקצועיים יאבחנו בזמן הטיפול בעיות כמו יבלות, ציפורניים חודרניות, פטריות ושאר בעיות וישלבו טיפול רפואי בבעיה, במידה שנתגלתה. בחירת איש המקצוע שיעשה את העבודה חשובה ביותר. למרות שמדובר באיבר הנמוך ביותר בגופנו, חשיבותן של הרגליים גבוהה ביותר וטיפול שאינו מקצועי עלול ליצור תופעות לוואי, אי נוחות וחלילה אפילו נזק.

פדיקור רפואי – פותחים את השנה ברגל ימין.
באדיבות: אלי לב – 
MEDICAL LEV PEDICURE.

פדיקור רפואי - פותחים את השנה ברגל ימין
פדיקור רפואי – פותחים את השנה ברגל ימין



עמוד זה נצפה: 339 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור