חיפוש באינדקס עסקים

טיפולי פנים בתל אביב – לא רק קוסמטיקה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 ספטמבר 2010

 

טיפולי פנים בתל אביב - לא רק קוסמטיקה. פזית קינן.בעוד מספר ימים נהיה אחרי החגים, הקיץ ואיתו החופש הגדול כבר חלפו, פנינו קדימה לקראת הסתיו המתקרב, לא עוד שעות של בישולים והכנות לחגים, לא עוד ילדים רובצים בבית שצריך להעסיק אותם, עכשיו זה הזמן שלך.

קחי לך שעה של פינוק ומילוי מצברים – קבעי תור לטיפול פנים.

במכון הטיפוח והאסתטיקה שלי בתל אביב, אני מציעה מגוון גדול של טיפולי פנים להתמודדות עם כל סוגי בעיות העור המציקות. העור שלך משקף את מצבך הגופני וכן, גם הפסיכולוגי.

אנו הרי יודעות כי רווחה נפשית ניכרת לעין במראה העור. העור רגוע יותר, מבריק יותר, רענן יותר כשאת רגועה ונינוחה. לא סתם אומרים שרואים עלינו כשאנו מאוהבות. המבט בעיניים, הזוהר בפנים מספר לעולם על המתרחש בנפשנו.

לעומת זאת בתקופות לחץ העור נוטה לאבד מחיוניותו, גוון העור משתנה, הוא נוטה לאבד לחות ולהתייבש.
את יכולה להחזיר את החיים לעור ואת המראה הרענן לפניך.

טיפולי פנים בתל אביב - לא רק קוסמטיקה. פזית קינן.טיפול פנים הוא לא רק טיפול פארא רפואי המעודד את התחדשות העור ומשפר את הלחות וההזנה בעומק העור. טיפול פנים הוא גם שעה של מנוחה ורגיעה לנפש.

את מגיעה על מנת לקבל טיפול פנים לקמטים, לעור יבש חסר לחות, לעור נפול ומדולדל, לעור שמן עם פצעונים וצלקות, לעור רגיש, לכתמים בעור. אבל תוך כדי טיפול את משפרת את שלוות הנפש שלך, מעניקה לעצמך על מנת שתוכלי להמשיך להעניק לאחרים – איך זה קורה? האווירה במקום, הגישה המקצועית והאישית, הניחוחות האתריים הם בעלי השפעה ארומתרפית מרגיעה על הנפש ומערכות הגוף כולו.

מוצרי הטיפול בהם אנו עושים שימוש הינם בעלי רמת פעילות גובהה לא רק על פני העור אלא גם לעומק הגוף. עכשיו, כשהחגים כמעט מאחורינו והקיץ חלף עבר – זה הזמן בשבילך לקחת קצת זמן לעצמך.

התקשרי לקבוע פגישת היכרות:

 

טיפולי פנים בתל אביב – לא רק קוסמטיקה.
באדיבות: פזית קינן – אסתטיקת הגוף והנפש.



עמוד זה נצפה: 338 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור