חיפוש באינדקס עסקים

דורין אטיאס – סטייליסטית בגרנד קניון

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 ספטמבר 2007

מסקר שערך הגרנד קניון  עולה כי 65%  מהנשים בארץ היו רוצות ליווי של סטייליסטית בזמן הקניות בקניון הגרנד קניון בחיפה חתם חוזה עם הסטייליסטית דורין אטיאס, במסגרתו תשמש כסטייליסטית הבית של הקניון. במסגרת דורין אטיאסההסכם תעביר אטיאס ייעוץ סטיילינג אישי ללקוחות הקניון שרכשו בסכום של מעל 600 ש"ח בחנויות האופנה בקניון. כמו כן ייערכו מפגשים אישיים עם הסטייליסטית, בהם תיתן טיפים, עצות, התאמת הלבשה לאירועים וכו’. ללקוחות הקניון.
לרגל שיתוף הפעולה, יוצא הגרנד קניון בחיפה,  בקמפיין רחב היקף בעלות של כ- 100,000$, באמצעות משרד הפרסום צדר-יריב. הקמפיין שעולה בספטמבר כולל פרסום במגזין ה"גרנד שפינג" של הגרנד קניון , מודעות בעיתונות, ג’ינגלים ברדיו, דיוור ישיר ופעילות יח"צ רחבת היקף באזור חיפה רבתי. מנכ"ל הגרנד קניון מר ישראל סביון מסר כי: מסקרים שערך הגרנד קניון בחיפה,  עלה כי 65% מהנשים הקונות בקניון היו רוצות ליווי של סטייליסט/ית בזמן הקניות בקניון, 25% מהנשים דיווחו כי הן מעדיפות ליווי של בן זוגן או חברה טובה ורק 10% מהנשים אמרו שהן מעדיפות לערוך את קניית הבגדים בעצמן. 
עוד מסר סביון כי עד כה נרשמו למבצע מעל אלף איש ואנו צופים שעד סוף המבצע ייהנו קרוב ל-5000 איש מסטיילינג אישי. עוד הוסיף כי חיבור הגרנד קניון עם כוהנת אופנה כדורין אטיאס הינו טבעי ומתבקש והולם את מיצובו כסמן האופנה הימני של הצפון כולו. מבין המותגים השותפים בפרויקט: דורין פרנקפורט, המשביר החדש לצרכן, אופטיקנה, גולברי, אירוקה, טבע נאות, Mac, HDL דפנה לוינסון ועוד’. ה"גרנד קניון" בחיפה הוקם בשנת 1999 ונמצא  בבעלות ריט ישראל וגד זאבי. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר, עם שטחי מסחר המשתרעים על 38 אלף מ"ר. הקניון כולל למעלה מ- 220 חנויות מעסקי האופנה, מזון, חשמל, אביזרים ועוד, ומכיל למעלה מ- 3,000 מקומות חניה מקורה.



עמוד זה נצפה: 542 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור