חיפוש באינדקס עסקים

טיפול קוסמטי בהריון

פורסם מאת: בתאריך: 11 ספטמבר 2012

טיפול קוסמטי בהריוןכמעט כל אישה הרה רואה את השינויים המתרחשים במראה עור פניה ושואלת את עצמה האם נכון והאם מותר לעבור טיפול פנים קוסמטי בהריון?

השורה התחתונה – כן. מותר ואף רצוי לעבור טיפול קוסמטי בהריון.

עור הפנים של נשים בהריון הופך להיות שמנוני יותר ומגיב לשינויים ההורמונאליים לעיתים בצורה קיצונית של היווצרות אקנה, כמו גם, במקרים רבים, פיגמנטציה וכתמים בעור.

כשאת הולכת לקוסמטיקאית לטיפול פנים את חייבת לידע אותה שאת בהריון. הקוסמטיקאית תתאים את החומרים בהם היא עושה שימוש למצב המיוחד שלך, תיקח בחשבון שחומרים פעילים המונחים על פני עור הפנים חודר אל מחזור הדם ואף מגיע אל העובר ותשתמש בתכשירים שיעניקו לעורך את הטיפול הנכון מבלי להעביר חומרים בלתי רצויים אל מחזור הדם ולעובר.

כמובן שיש חומרים שאסור להשתמש בהם בזמן הריון והקוסמטיקאית שלך אמורה לדעת ולבחור את התכשירים המתאימים לנשים הרות.

אקנה בהריון
נשים רבות מכירות את תופעת האקנה בהריון. פצעונים הנוצרים על פני העור, מכאיבים ומכערים. למרות הרגישות הרבה של העור בתקופת ההריון חייבים לטפל בבעיה ולא להמתין עד אחרי הלידה שכן עד אז עלולות להיווצר צלקות בעור וכתמים בעקבות האקנה.

הטיפול בצלקות ובכתמים לאחר הלידה יהיה מסובך ובעייתי יותר מאשר טיפול בעור בזמן ההריון.
הטיפול והטיפוח היומיומי של העור בבית, בזמן ההריון חשוב מאין כמוהו. לא רק שניתן למנוע הופעה של אקנה בזמן הריון על ידי הקפדה על ניקוי נכון של העור אלא ששימוש בקרמים מותאמים אישית יכולים לשמור על העור פתוח, נושם, מתחדש ונקי ממזהמים העלולים להתחיל הופעה של אקנה.
שאלי את הקוסמטיקאית שלך על תכשירי הטיפוח הבייתי הנכונים לך בתקופת ההריון והקפידי לנקות וללחלח את העור באופן קבוע.

פיגמנטציה בהריון
הכתמים המופיעים על העור במקרים רבים בזמן ההריון מתעצמים בעקבות חשיפה לשמש. הקפידי שלא לחשוף את עור הפנים לשמש, השתמשי במקדם הגנה גבוה, חיבשי כובע והגני על העור מפני קרינת השמש המזיקה. כך תוכלי למנוע חלק ניכר מהכתמים והפיגמנטציה העלולה להיווצר בעור כתופעת לוואי של ההריון.
כתתי עור או פיגמנטציה המופיעה בהריון דורשת טיפול מיידי. הזנחה של טיפול בכתמים עלול להקשות מאוד על הבהרת הכתמים וסילוקם לאחר הלידה. התייעצי עם הקוסמטיקאית שלך וקבלי המלצה לטיפול בפיגמנטציה מייד עם הופעתה.

ומה עם הפינוק וההרגשה הכללית?
אסור להתעלם מהכיף והפינוק שטיפול פנים יכול להעניק לך האישה ההרה. דווקא בתקופה בה את מרגישה כבדה, מתוחה ולאו דווקא יפה או מושכת יכול טיפול פנים להרגיע, לרענן את מראה העור, לחדש את מרקמו ולהעניק לך שעה של פינוק ורגיעה שתעזור לך להמשיך ולעבור את התקופה הרגישה הזו בהרגשה טובה יותר.



עמוד זה נצפה: 410 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור