חיפוש באינדקס עסקים

בשמים חדשים לקיץ 2014 לגבר ולאישה

פורסם מאת: בתאריך: 23 יוני 2014

בית Van Cleef &ARPELS   ממשיך לחלום ומציג חלום חדש- על עולם מלא שירה ומתיקות
Rêve Elixir – ניחוח חדש לאישה.

REVE  –  חלום בצרפתית, Elixir  – משמע סם החיים, חוברים יחדיו ליצירת ניחוח שחומק מעולם החלומות לתוך מציאות עכשווית ונוצצת, והופכים לניחוח פירותי פרחוני ומרגש.
סיפור חדש, חלום חדש: Rêve Elixir מסמל טיול קסום בגן חלומי, גן עדן עשיר פורח באלפי פרחים צחורים. שער לטבע נשגב, כמו הד של ההשראה הנצחית ש-Van Cleef & Arples שואבים מעולם הצומח העשיר.
הניחוח :
עשיר ושטוף שמש, בעל גוונים פירותיים, עציים ופרחוניים, שמזמין אותך להמשיך לחלום. כשיקוי של נשיות, Rêve Elixir מקבל גוון עמוק ועשיר יותר שנפתח אל הרכות הקטיפתית של עלי הכותרת של פריחת האפרסק ומואר באגס עסיסי, מתוק וירקרק, והרעננות הפרחונית של ניצת תפוז עדינה.
תווי הלב משלבים אגס, אוסמנטוס וענבר, פריחת הפלומריה שטופת השמש מקרינה פתאום את אורה הלבן והטהור, כמו עור המתחמם בשמש… אחריה מגיע האוסמנטוס, רך ופירותי, והניחוח העצי של פרח האירוס… זר פרחים עשיר ומלא מרקמים.
השובל של Rêve Elixir נותר על העור, עז ותוסס. חמימות הענבר מהדהדת את עץ האלגום המתוק, ומשתהה הודות לעוצמה הבוהקת של עץ הארז. כך שנרקח ניחוח סוחף העולה על כל דימיון כאילו נלקח מחלום.
העיצוב:
בקבוק הזכוכית בצבעי פודרה ורודה חזקה המושכת עם קימורים רכים ונשיים,
מכסה הבקבוק מעוטר בפיתוחים כסופים עדינים החוברים לתחרה לבנה ורומנטית המוטבעת על גבי הבקבוק . כך שהמראה העיצובי שמתקבל הינו יפיפה בדרך שקטה ועדינה אף משקפת בו זמנית עניין ומשיכה.

בשמים חדשים לקיץ 2014 לגבר ולאישה

 
ג’ימי צ’ו, מעצב העל שניסח מחדש את הסטייל הנשי, משיק את גירסת קיץ 2014 של הבושם החושני,  במהדורה מוגבלת: Jimmy Choo Exotic 2014 בגרסת EDT  המתאפיין ברכיבים פירותיים ופרחוניים. כמחול של ניחוחות מרגשים כסחלבי נמר ופצ’ולי מתמזגים עם תווים החמצמצים ומתובלים של אשכולית ורודה ופטל בשרני. הניחוח שובה לבבות מותיר שובל מפתה שלא ניתן להתעלם ממנו…

EXOTIC נרקח במיוחד בעבור נשים אקלקטיות וחדות, ממגנטות וסקסיות מטבען. האישה של EXOTIC היא רוח בלתי מרוסנת ובטוחה בעצמה כשהיא נושאת באלגנטיות עד אין קץ את הצבעים עזים, ההדפסים הבולטים והחומרים האקזוטיים של ג’ימי צ’ו. כמו חלום רקום מניחוחות, הוא מעורר את הימים החמים של הקיץ ואת הערבים צופני ההפתעות.
הניחוח
בהשראת העורות היקרים שבקולקציות של ג’ימי צ’ו האלמותי, EXOTIC הוא ניחוח סקסי ואלגנטי שמפרש מחדש את הבושם המקורי. את קונספט הניחוחות רקחו האפים אוליביה פולג’ (שעיצב גם את הניחוח הראשון של ג’ימי צ’ו), דומיטיל ברטייה וורוניק ניברג וכעת הם חושפים את הבושם הקייצי, הפירותי-פרחוני אשר מותיר על העור חותם נפיץ בדיוק כפי שהוא ממכר.
ריקוד התווים: מתחיל בסורבה מרענן של דומדמניות שחורות מעקצצות ואשכולית ורדרדה מפתה. תווי המרכז עשירים עם פסיפלורה עסיסית וסחלב הנמר שזה עתה נפתח. לסיום, תווי בסיס מלאים של פטל עשיר ומלא קריצות ופצ’ולי מלא בעושר של ניחוחות.
הבקבוק
כניחוח המבוסס על הבושם המקורי של ג’ימי צ’ו, גם עיצוב בקבוק הזכוכית המחודש של  EXOTIC מתכתב עם הנרטיב המקורי: מרובה צלעות בגוון אלמוג מנצנץ. הקופסה מודפסת בדוגמת הפיתון הקלאסית של ג’ימי צ’ו שעוצבה מחדש בגוני אלמוג, צהוב ושוקולד.
 
בשמים חדשים לקיץ 2014 לגבר ולאישה

בית אופנת הקוטור BALMAIN  משיק ניחוח חדש נועז, נחוש, חושני וממכר במתכוון Extatic

בשמים חדשים לקיץ 2014 לגבר ולאישה"Extatic הוא בבואה מושלמת של אופנת בלמיין: סקסי, זוהר ונועז. דומה לכל אחת משמלות הערב שלנו ביכולתו להבליט את חושניותה של האישה הבוחרת בו", אוליבייה רוסטיינג, מנהלת הקריאטיב של בית בלמיין
האישה
מההתזה הראשונה מפגין הניחוח הפרחוני והאוריינטלי אישיות שובת לב. הבושם Extatic הוא מטאפורה ריחנית של האישה על פי בלמיין, אישה שמפעילה את קסמיה תוך שילוב בין קלילות לאסרטיביות, לכך  מתלווה לכך סגנון ’אריסטוקראטי-רוקיסטי’ נון-שלאנטי שהופך אותה למוקד משיכה למבטים שאינם עומדים בפניה.  
הניחוח 
ניחוח Extatic מותיר שובל  מתפרץ  של אור טהור,  הרמוניה קורנת של תווי ורד ואגס נאשי, אותם ממשיכים ניחוחות חושניים של אירוס ושל סחלב אונסידיום היוצרים יחדיו ניחוח מתקתק דמוי שוקולד. שילוב ארומות יוצר ליבה מכשפת המותירה אחריה שובל של פרחי יסמין הנפתחים לעת ליל בניחוח סקסי ביותר… טא’ץ סופי ותחכום אולטימטיבי מושג בדמותם של תווי אמריס ועצי קשמיר במחווה של הכרה למוטיב הדגל בקולקציה של בלמיין- אלגנטיות בכל פרט ופרט.
העיצוב- 
מראה קלאסי, מתאים לכל אופנה וזוכה לצביטה קלה של נועזות.  קו גראפי ומודרני, בעיצובו של אוליבייה רוסטיינג , מתהדר בקוד לבוש שחור וזהב.  גם כאן, בדומה לקו האופנה, מעיד שילוב החומרים העדין על נוכחות בית בלמיין : מבעד לזכוכית, בליבו של הבושם הזהוב, מתהווים קווי המתאר של עקב סטילטו שחור למשעי.
הבקבוק הנחשק של Extatic שוכן באריזה מרשימה המדמה מסלול תצוגות האופנה, ומזכירה אפקט של שריון שרשראות השאוב מהז’קט האייקוני של בלמיין. הפקק, עליו חקוק שמו של בית האופנה, ניחן בצלעות ישרות ואלגנטיות המזכירות תכשיטים. כטאץ’ אחרון, נוסף מלבן שחור הנושא את שם הבושם ומעוצב בהשראת תוויות המשי של המותג.

Mercedes-Benz  פיצחו את ה-DNA  של הגבר החדש. הוא לא מתפשר, לא דוחה סיפוקים, רוצה הכול כאן ועכשיו, בשמים חדשים לקיץ 2014 לגבר ולאישהנמצא בתנועה מתמדת ולהוט לכבוש את העולם בצעדי ענק. כשהוא רואה גאג’ט שווה, הוא מייד יחמוד אותו. במיוחד עבורו הזה הושק הבושם המרענן לקיץ  – Mercedes-Benz Club בניחוח מתפרץ, צעיר, כריזמטי ובעל אופי חדשני. בושם שמעוצב לעילא, במודרניזם מתוחכם.
הניחוח:
תווים עליונים של הדרים נמהלים ברעננות הירוקה של רובארב המוסיף חתימה תוססת לניחוח הייחודי. אלגנטיות גברית מתווספת לניחוח באמצעות גרגרי ההל המתובלים, ותווים מעודנים של פצ’ולי ועצים יבשים מתעוררים כשבאים במגע עם האופי החושני של פולי הטונקה. הרמוניית התווים יוצרת ניחוח ארומטי צעיר וחופשי, עם שובל מפתה וסקסי שהולך אחריך…
העיצוב:
העיצוב של הבקבוק מתכתב עם הניחוח המודרני והאורבני המפר את החוקים והגבולות כיאה לתכונותיו של הגבר החדש. כמו בניין מודרני ארכיטקטוני ומהודר, המתכת הכסופה עוטפת את הבקבוק וחושפת דפנות זכוכית צבועות ואת סמל הכוכב הנצחי והחזק של מרצדס. העיצוב עולה בקנה אחד עם היוקרה של המותג ומהווה מפגש פסגה עכשווי בין איכות ואלגנטיות לבין חדשנות ומקוריות, כשמעל לכל מרחף הכוכב הרב מוניטין של מרצדס-בנץ.

מותג היוקרה הבינלאומי MONT BLANC משיק בושם חדש לגבר EMBLEM
 
אחרי שהתברג לרשימת 5 הבשמים הנמכרים ביותר בישראל מטפס "מון בלאן" לשיא חדש – Emblem Montblanc
ניחוח חדש לגבר כובש הפסגות השואף למצוינות.

הניחוח החדש הוא מחווה לרכס Montblanc,  סמל לשש הפסגות המושלגות החובקות את הפסגה הגבוהה, השפיץ של ההר הגבוה באירופה. Emblem שואב מפסגה זו את הערכים הנעלים ביותר של מצוינות, כיבוש ודיוק.
הניחוח מצייר תמונה של גבר שההתמדה, הביטחון העצמי וקור הרוח שלו מובילים אותו לפסגה. גבר מצליח, בטוח בטעמו, תמיד מסוגנן, שיקי ונינוח, בעל חיבה למותרות מכובדים ותשומת לב לפרטים.
גבר שאוהב את הקווים המוקפדים של גזרות מחויטות עם נטייה טבעית לאלגנטיות: שעון שוויצרי על פרק היד, עט מון בלאן קמייסרשטוק 149 בכיס הקדמי, וניחוח מבריק וישיר המוטבע כחותמת Emblem!
הניחוח:
MONT BLANC EMBLEM  נובע מאלגנטיות המשלבת ניגוד שבין קינמון חושני ועלי סיגלית צוננים. התווים העליונים תוססים עם אשכולית עסיסית. הגוון העיקרי מפיץ ניגודים של חום וקור של הל ועלי מרווה מתובלים באיוושה קלה של פלפל ורוד ופלפל שחור. בתווי הבסיס מככב פצ’ולי המעניק חושניות.
הבקבוק:
שומר על קו עיצובי אלגנטי של בית מון בלאן – מבנה אלגנטי, בשחור, כמו אבן האוניקס המוצקה, חלק למגע, מלוטש ועוצמתי.  עיצוב הבקבוק אורז את הסמל של מון בלאן: מצוינות מתגרה, שאיפה לפסגה, לגעת במרום ולשבוא שיא. הדיוק הזה מלווה את המותג מהעטים המשובחים, דרך שעונים מוקפדים ועד לניחוח פורץ הגבולות.

בשמים חדשים לקיץ 2014 לגבר ולאישה



עמוד זה נצפה: 471 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור