חיפוש באינדקס עסקים

טיפולי פנים בתל אביב – מיוחדים לאיזון אנרגטי, בריאות ויופי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 דצמבר 2010

טיפולי פנים בתל אביב – מיוחדים לאיזון אנרגטי, בריאות ויופי

בין מגוון הטיפולים שמציעה פזית קינן במרכז טיפולים לאסתטיקה וקוסמטיקה שלה ברמת גן, משולבים טיפולי גוף-נפש המאזנים ומחדשים את האנרגיה, תוך יצירת הרמוניה בין גוף לנפש.

כך למשל, טיפולי הפנים אצל פזית קינן במרכז שונים מכל מה שהכרתם. פזית קינן, קוסמטיקאית פרא-רפואית, בעלת תואר P.M.E, משלבת במהלך הטיפול גוף, רפואה ונפש, מכשור רפואי קוסמטי מתקדם לטיפוח וטיפול בעור הפנים והגוף, חומרים טבעיים פעילים של מיטב חברות הקוסמטיקה האיכותיות ביותר והמובילות בתחום ומוצרים אשר פותחו בשיטות מהפכניות ובעלי פטנטים רשומים. אורכו של טיפול פנים הינו כשעתיים.

הטיפול מתחיל בקצוות הגוף, על ידי עיסוי כפות הרגליים והידיים, חימום ופילינג. ההתמקדות בקצוות הגוף מביאה לתחושה של רגיעה והרפיה אשר מאפשרת מעברי אנרגיה יעילים במהלך הטיפול ולאחריו. רק לאחר מכן, בסיום טיפול הקצוות, עובר המיקוד לטיפול הפנים, הצוואר ובית החזה. טיפולי הפנים מותאמים אישית לסוג העור של המטופל/ת, הצרכים והתוצאות המבוקשות. בסיומו של טיפול כזה לא רק מרגישים רעננים, עם מצבור אנרגיות להמשך היום אלא שגם נראים בהתאם, מראה רענן, צעיר ומלא חיוניות.

טיפולי פנים משולבים גוף נפש אצל פזית קינן הם חוויה פיזית, חושית ורוחנית כאחד. פזית קינן מציעה טיפולי פנים בתל אביב בגוון מיוחד שמומלץ לנסות.

טיפולי פנים בתל אביב - מיוחדים לאיזון אנרגטי, בריאות ויופי
טיפולי פנים בתל אביב – מיוחדים לאיזון אנרגטי, בריאות ויופי



עמוד זה נצפה: 454 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור