חיפוש באינדקס עסקים

טיפולים קוסמטיים – שאלות נפוצות ותשובות מקצועיות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 מרץ 2011

טיפולים קוסמטיים - שאלות נפוצות ותשובות מקצועיות - פזית קינןכקוסמטיקאית ותיקה, אני נתקלת בשאלות שחוזרות על עצמן ומציקות לנשים רבות. שאלות הנוגעות לדרכי טיפול בבעיות עור נפוצות, טיפולים קוסמטיים בתקופות מסוימות בחיים, לקראת אירועים חשובים, בזמן היריון, שאלות כלליות שנראה שנשעם תמיד ירצו לקבל עליהן תשובה מקצועית.

  • האם כדאי להוציא "שחורים"?
    הוצאה של ה"שחורים" או קומדונים בשפה המקצועית, ללא טיפול משלים בבית אינה מומלצת. הסיבה היא שהנקבוביות ימשיכו להתמלא שוב ושוב וליצור שחורים חדשים באותם מקומות. טיפול משלים בבית יהיה כזה שיעזור לאיזון העור ועיכוב התמלאות מחודשת של נקבוביות העור בחלב מיותר המתחמצן ויוצר את "הנקודות השחורות" בעור הפנים מחדש.

יחד עם אבחון העור אני מייעצת לכל לקוחה באופן אישי לגבי שימוש במוצרים המתאימים לעורה כך שהתוצאות של טיפול הפנים יישמרו, כך שכשניפגש שוב שבועיים שלושה לאחר מכן יהיה הטיפול יעיל יותר, העור יהיה מוכן לטיפול ונוכל להתקדם להשגת המטרה – עור פנים בריא ומוזן שנראה נפלא. הטיפול במכון הוא חלק חשוב בשגרת הטיפוח הכוללת את המשך הטיפול בבית בתכשירים הנכונים לעור. כל מושג שיפור במצב העור, שמירה על תוצאות ואיזון העור.

  • האם ניתן לעבור טיפולים קוסמטיים בזמן היריון?
    בהחלט מותר ואף מומלץ לעבור טיפולי פנים בזמן היריון. אלא שחשוב לבחור את התכשירים בהם משתמשים בתשומת לב יתרה. החומרים לא יכולים להכיל כימיקלים מסוימים העלולים לחדור את העור, להיספג בדם ולהגיע לאיברים פנימיים חיוניים, לשליה ולעובר.
    במהלך ההיריון יש להעניק תשומת לב מיוחדת לנושא הפיגמנטציה של העור. בזמן היריון יש לעור נטייה מוגברת להופעת כתמי עור. חשוב מאוד להגן על העור מפניהם. העור של האישה ההרה עלול להפוך להיות שמנוני יותר ולפתח פצעונים על הפנים, על הצוואר, על בית החזה ואפילו על הגב. שמירה על היגיינה נכונה וטיפול נכון הן בבית והן תקופתית בקליניקה יעניק לך את התוצאות המקסימאליות במינימום נזקים כמו כתמי עור ופיגמנטציה.
    גם במקרים בהם העור הופך להיות יבש יותר ונוצרים קמטוטים מחוסר לחות בעור יהיה טיפול פנים נכון התשובה למראה עור חלק, גמיש ורענן גם בזמן ההיריון וגם לאחריו. טיפולים קוסמטיים אצל קוסמטיקאית מומחית ישפרו גם את זרימת הדם בגוף ובכך יטפלו במקרים של הופעת בצקת ברגליים.

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ? את מוזמנת לפנות דרך עמוד צור קשר באתר שלי. אני מבטיחה להתייחס ולענות.

טיפולים קוסמטיים – שאלות נפוצות ותשובות מקצועיות
באדיבות: פזית קינן – קוסמטיקאית רפואית בתל אביב.



עמוד זה נצפה: 488 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור