חיפוש באינדקס עסקים

איך מטשטשים שיער שיבה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 אוקטובר 2007

מעצב השיער אור אוחנהמעצב השיער אור אוחנה משחרר מספר הצעות לטשטוש שיער שיבה לנשים שאינן מעוניינות בצביעה וכיסוי טוטאלי של השיער הלבן הבוהק. "למרות הקדמה והטכנולוגיות הקיימות בתחום צבעי השיער בעולם עדיין נשים רבות מעדיפות להישאר עם הגוון של השיער השיבה הטבעי מתוך בחירה אישית ללא קשר לאופנה ולמגמות העכשוויות בתחום.
יחד עם זאת עדיין ישנן כאלו שמבקשות למתן את השקיפות הנראית לעין מהשיער ולעיתים אף ליצור "דילול" של כמות שיער השיבה ולאלו קיימות מספר אופציות מעניינות . ההמלצות של אור אוחנה כלליות וחשוב לבחון כל מקרה לגופו ולדעת היטב מה רצון הלקוחה כדי להגיע למקסימות תוצאה עם השיטה הטובה ביותר המותאמת באופן אינדיבידואלי לאל אחת.
טשטוש שיער שיבה (עוצמת הלבן הבוהק):
קיימת אופציה של שימוש בשמפו מיוחד המכיל בתוכו מעבר לחומרי הניקוי והטיפוח גוון צבע בעל פיגמנט סגלגל אשר מאפשר לנטרל את הגוון לבן –זהוב שנוצר עם הזמן על השיער השיבה בשכבה החיצונית. שימוש קבוע בשמפו הספציפי ייצור מעין "הילה" בעלת גוון כחלחל והשיער ייראה מבריק במובן החיובי עם פחות לבן שבולט לעין.
תוספת גוון טבעי לשיער השיבה ללא כיסוי מוחלט:
ההבדל המשמעותי בין צביעה לשטיפה בצבעי שיער הוא בעוצמת הכיסוי של שניהם על השיער לאחר פעולת הצביעה . צבע שיער קבוע הכולל חמצן ואמוניה יוצר כיסוי והשתלטות של פיגמנטים של צבע קוסמטי החודרים אל תוך השיערה ומשנים את הגוון לצמיתות וכך גם ההשפעה לגבי השיבה שנעלם עד לרגע צמיחת השורשים המחייבת חידוש פעולת הצבע. שימוש בשטיפה בגוון טבעי תכסה את השיער שיבה באופן חלקי וכך ניתן יהיה לייצר גוון טבעי המעניק ברק וצבע מעודן לשיער אך ללא כיסוי מוחלט ואטום. השיער ייראה עם הרבה פחות שיער שיבה והגוון יישאר יציב עד חודש ימים. יתרון נוסף- לאחר מספר שבועות גוון השטיפה של הצבע יעלם מכל האזורים בשיער ולא תיווצר תלות ומחויבות לצביעת השורשים מחדש. נשים אשר בוחרות באופצית השטיפה יוכלו לחזור על הפעולה אחת לשלושה חודשים וכך לשמר את הגוון הטבעי ועם כמות מועטה של שיער שיבה הנראה בשכבה החיצונית.
הפחת כמות השיבה:
לנשים בעלות 100% שיער שיבה המעוניינות להפחית מעט מהכמות של הלבן ויחד עם זאת להישאר בגוון הטבעי ניתן לשזור מעט גווני צבע עדינים בגוון כהה כמו המקורי שהיה לפני כן ובדרך זו להפחית את כמות השיבה . ניתן לבחור אזור קדמי/ אחורי/או משולב ולייצר גוונים בשכבה החיצונית של השיער ליצירת מראה עם אשליה של פחות שיבה.
אופציות של מוצרים טבעיים המיועדים לטשטוש שיבה:
מניסיוני אני יודע כי קיימים תכשירים טבעיים על בסיס צמחים איתם ניתן ליצור את אפקט הטשטוש של הלבן ומומלץ לשקול גם אופציה זו ולבדוק בחנויות טבע מה קיים ומה הכי נכון יהיה לשימוש בשיערך".


עמוד זה נצפה: 1,240 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור