חיפוש באינדקס עסקים

הכל על מחליק שיער

פורסם מאת: בתאריך: 24 ספטמבר 2012

ניווט מהיר: מחליק שיער | מחליק שיער קרמי | מחליק שיער מקצועי | מחליק שיער מומלץ | מחליק שיער למספרות

הכל על מחליק שיערמחליק שיער  
קשה להאמין כי לפני מספר שנים המושג "מחליק שיער" לא היה קיים. קשה להאמין כי לפני שנים היו מותחים את השיער בטכניקה מיוחדת שנקראה אבו-עגילה על מנת ליהנות משיער חלק לאחר שהתייבש.
כיום, מחליקי שיער הפכו להיות אמצעי נפוץ וברור להחלקת השיער ויישורו. מחליק השיער בנוי כמו מלקחיים שבחלקם הפנימי יש לוחות המשמשים כמקור חום. בעזרת המלקחיים תופסים קווצת שיער ומחליקים עליה את המחליק שעוטף את השיער בחום ומיישר אותו. תנועת ההחלקה על קווצת השיער יחד עם החום שהמכשיר מפיק מייצר את התוצאה הרצויה – שיער חלק.

מחליקי שיער מתחלקים למספר סוגים בסיסיים:

מחליק שיער קרמי   
מחליק השיער הקרמי מתאפיין בכך שהלוחות על המחליק עשויים חומר קרמי. מחליק קרמי מתאים לכל סוגי השיער, גם לשיער מקורז ועבה מאוד וגם לשיער דק, עדין ואפילו פגום.
הלוחות הקרמיים מתחממים במהירות ומתקררים במהירות, מה שמבטיח נוחות בשימוש וחיסכון בזמן. אין צורך לחכות עד שהמחליק מץחמם על מנת להתחיל ליישר את השיער ואין צורך לחכות שיתקרר על מנת להחזיר אותו למקומו.

מחליק שיער מקצועי  
מעצבי שיער גם הם משתמשים במחליקי שיער, במיוחד כשהם מבצעים החלקת שיער תמידית, כמו החלקה יפנית. מחלקי שיער מקצועי, כמו כל מכשיר מקצועי, מתאפיין בעמידות שלו ובנוחות השימוש. מעצב שיער המבצע עשרות שימושים בחודש עם מחליק השיער המקצועי שלו צריך להיות בטוח שהמכשיר יחזיק מעמד לזמן רב ויהיה נוח לשימוש.

מחליק שיער מומלץ    
רבים הם המבקשים לברר איזה מחליק שיער הוא המומלץ לקניה ושימוש בייתי. התשובה אינה חד משמעית שכן היא תלויה במספר משתנים כמו סוג השיער שלך ואפילו סכום הכסף שאת מוכנה להשקיע. המגוון העצום של מחליקי שיער המוצעים בשוק, עם העיצובים האטרקטיביים, הצבעים והמחירים נוטה לבלבל ולהקשות על הבחירה במחליק השיער המתאים והנכון עבורך.

עצתנו היא – לבחור בין דגמי מחליקי שיער למספרות.

מחליקי שיער למספרות   
מחליקי שיער המיועדים לשימוש מעצבי שיער במספרותיהם הם כמובן עמידים יותר ונוחים לשימוש ממושך. יש לקחת בחשבון שמחליק שיער מקצועי המיועד למספרה יהיה מתוחכם יותר, יכיל פונקציות נוספות לשימוש, כפתורי כיוונון נוספים לחום וכדומה.
הסיבה שאנו רואים במחלקי שיער מקצועיים כבחירה הנכונה גם לשימשו ביתי היא שלמרות המחיר הגבוה יותר מקבלת הקונה מכשיר ברמת גימור מצוינת ובעל עמידות לזמן רב.

התמונות באדיבות בייביליס פרו



עמוד זה נצפה: 544 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור