חיפוש באינדקס עסקים

אליס בארץ הפלאות

פורסם מאת: בתאריך: 26 אוקטובר 2016

CND ואליס בארץ הפלאות

בשנת 1865 פרסם לואיס קרול את "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות" ונדמה שמאז ועד היום אנחנו צוללים לעומקה של מחילת הארנב.
לה בלונדס – מותג האופנה הצעקני והמופרע שמשקף את התזזיתיות האופנתית העכשווית בעולם שרעב לאימג’ים מתחלפים ולסגנונות חדשים הציב את ספר הילדים של קרול כמרכז ההשראה המרכזי שלו לתצוגת סתיו 2016-17.
 
 Blonds Nail Art Fall 2016
 
צמד הבלונדס המעצבים דיוויד ופיליפ בלונד העומדים מאחורי הלוק הייחודי של דיוות כמו ג’ניפר לופז, ניקי מינאז’ וביונסה קיימו את תצוגת הסתיו בסימן ארץ הפלאות.
 
פיליפ – טרנסג’נדרית מדהימה ביופיה,  אימצה לעצמה תדמית חיצונית אקצנטרית, נועזת ותוססת והיא למעשה זו שהגתה את הקונספט על פיו איחדה בין ההשראות מספר הילדים המגולל את סיפורה של אליס לבין השפעות אחרות השאולות משנות ה-50 של המאה שחלפה.
 
Blonds Nail Art Fall 2016
 
התוצאה: קולקציה נועזת עם דגשים פסיכודלים כיאה למותג הססגוני המגובה בכ-22 מראות נייל ארט עוצרי נשימה של המותג הבינלאומי cnd, מראות מהמוזרים והראוותניים שראתה תעשיית האופנה במסלולי התצוגה. 
 
Blonds Nail Art Fall 2016
 
ציפורני דוגמניות המסלול עוטרו בפנינים בוהקות ובאבני קריסטל נוצצות, ולחלק מהציפורניים הוצמדו עוגיות ססגוניות (אכילות יש להדגיש!) שעליהן נכתב "לקק אותי", "אכול אותי" כרמז לאותה עוגיה שאליס אכלה ובגללה היא גדלה ונתקעה בבית הארנב כמו גם שיבוץ של שעונים מיניאטורים כמוטיב מרומז לאותן מסיבות התה המטורפת בהן השעה אינה משתנה והשעון אינו מתקדם ואינו נסוג.
 
Blonds Nail Art Fall 2016
 
על השעונים שהוצמדו לציפורניי הדוגמניות נכתב בקריצה "היא מאחרת" (הכוונה לאליס).
הציפורניים כולן עוצבו במראה סטליטו מחודד, הטקסטורות הבולטות: מנצנות, בוהקות ומבריקות במיוחד. גליטרים, אבקות שימרים, ותוספות הדבקה של אבני קריסטל, כוכבים, פנינים ועוד.
 
Blonds Nail Art Fall 2016
 
 
Blonds Nail Art Fall 2016
צילומים: פרנק רוקו


עמוד זה נצפה: 527 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור